Jump to content

De Grote GTA-Forum FotoManip Contest: VragenTopic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Mogen we een klein gedeelte van de afbeelding inzenden, of moet het de hele stock zijn?

Gesteld door .Syfes

Bij de contest mag je toch de stock in een sig doen ?

Antwoord

De grootte van de inzending mag de deelnemer zelf bepalen, het is maar hoe jij het best het thema eruit vind komen, je mag ook een rond plaatje of een zeshoekig plaatje maken, wat jij maar wil! smile3.gif

Dit mag dus ook een deel van de stock zijn die je bv. in een sig stopt =]

Verder wil ik nog even kwijt dat er al 2 leden niet meer meedoen aan deze contest namelijk Froodooo en Pennywise-The-Clown, wat ik erg jammer vind aangezien de contest, als er nog meer mensen afmelden, wel heel kort gaat duren dan =/ Maarja daar is niks aan te doen, ik hoop niet nog meer afmeldingen in mijn inbox te krijgen en des te meer inzendingen. Veel succes verder deelnemers!

-Awi

Bewerkt: door AwiVC
Geplaatst: (bewerkt)

Weer een vraag :engel:. Over het Stem Systeem...

(LET DUS OP: Stem niet op de mooiste, maar op degene die de opdracht het best heeft gevolgd,

dit kan bij toeval ook de mooiste zijn) Deze lijstjes verzamel ik na een week en dan gaat het als volgt. Ik tel de

plaatsen die jullie de deelnemers hebben gegeven bij elkaar op. Dus bv. Deelnemer A heeft 5 eerste plaatsen en 3 tweede plaatsen dan doe ik 1+1+1+1+1+2+2+2 en daarna deel ik het door het aantal plaatsen, dus in dit geval door 8. De deelnemer die dan het laagste nummer heeft is 1e op een na laagste nummer is 2e enz. Als je 1e bent (ik ga er nu van uit dat er 10 deelnemers meedoen) krijg je 6 punten, als je 2e bent 4, 3e 3, 4e, 2.5, 5e 2, 6e 1.5, 7e t/m 10e 1. Elke week gaat de deelnemer met het laagste aantal punten eruit, en de punten blijven de hele contest staan. Het werkt dus met een afvalsysteem. Als er nog vragen zijn over dit systeem hoor ik die graag in het Vragentopic =]

Wat ik niet snap is dat als niemand op jou gestemd heeft, dan heb je dus de minste punten, en ben je eerste?

En nog een vraagje, er staat dat als je eerste bent zoveel punten krijgt. Worden die punten dan bij elkaar opgeteld, en degene die uit eindelijk de meeste punten heeft wint de contest?

EDIT: Vraagje 3: Wat nou als er steeds op dezelfde wordt gestemd, dus er wordt nooit op Pietje en Jantje gestemd, wie bepaalt er dan wie eruit gaat?

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:
Wat ik niet snap is dat als niemand op jou gestemd heeft, dan heb je dus de minste punten, en ben je eerste?

En nog een vraagje, er staat dat als je eerste bent zoveel punten krijgt. Worden die punten dan bij elkaar opgeteld, en degene die uit eindelijk de meeste punten heeft wint de contest?

EDIT: Vraagje 3: Wat nou als er steeds op dezelfde wordt gestemd, dus er wordt nooit op Pietje en Jantje gestemd, wie bepaalt er dan wie eruit gaat?

Bedankt voor deze vraag, ik heb mijn stemsysteem nog eens herzien en ben erachter gekomen dat het toch wel vol gaten zit, dus ik verander het, dit zal geen nadeel hebben op de deelnemers of op wie dan ook dus ik ga er van uit dat het dan gewoon kan.. =] Nieuwe puntenuitleg vind je in het stemtopic

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...