Jump to content

GTA-Forum FotoManip Contest Stemtopic!


AwiVC

Recommended Posts



Stem hier op degene die de opdracht het best heeft uitgevoerd! De designs vind je Hier, uitleg over het stemmen zal ik hieronder nog eens plaatsen =]

De Puntentelling

De puntentelling gaat als volgt, je stelt een lijstje op van je 3 toppers (dus op nummer 1 degene die je het best vind, nr. 2 de op twee na beste enz.) De nummer 1 van elk lijstje krijgt 3 punten de nummer 2 krijgt 2 punten en de nummer 3 krijgt 1 punt. Aan het eind worden de punten opgeteld en degene met de meeste punten staat die week eerste, als je 1e staat krijg je 6 punten in de FotoManip Contest ranking als je 2e staat 4, 3e plek krijgt 3, 4e plek krijgt 2.5, 5e plek krijgt 2, 6e plek krijgt er 1.5, 7e plek krijgt er 1 en de 8e plek 0.5. Degene met de minste punten valt die week af, de rest blijft in de race en de punten blijven staan. De volgende week worden je punten daar weer bij opgeteld en kan degene die deze week 4e stond opeens eruit zijn. Als er mensen zijn zonder stemmen, maak ik daar zelf een rangorde van en die vullen dan de laatste plekken op. Vragen in Het vragentopic

Veel succes deelnemers!

Mvg, Awi

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

mooie designs van iedereen, maar ik zag er toch 2 uitspringen. namelijk de design van .antonio en .syfes

nu zal ik tussen deze 2 moeten kiezen,, moeilijk...

.syfys, je hebt mooi gebruik gebruikt van kleuren maar ik kan in jouw sign jammer genoeg niet de "zwoele zomeravond" terugvinden.

bij .antonio is dit juist weer wel het geval, je ziet de lucht boven de bomen die trouwens een mooie kleur hebben *jammer dat sommige stukjes van bomen nu ook rood zien* maar aangezien ik bij .antonio meer het zwoele zomeravondje herken kies ik voor:

1 .antonio

2 .Syfes

3 .levi

@ awiVC: thnx

Bewerkt: door .Djanick
Link to comment
Delen op andere websites

Wow snel even ingrijpen voordat het bij iedereen fout gaat :puh: Het is dus de bedoeling dat je een lijstje van de beste 3 maakt. Dus bv.

1. .Syfes

2. .Antonio

3. Tunix

Nee dit is geen stem @ hieronder ^^

Kapeesh? ^^,

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

Wow snel even ingrijpen voordat het bij iedereen fout gaat :puh: Het is dus de bedoeling dat je een lijstje van de beste 3 maakt. Dus bv.

1. .Syfes

2. .Antonio

3. Tunix

Kapeesh? ^^,

Is dat ook een stem of niet? :7

Edit@hierboven: Ah, jammer. Ik dacht dat ik mijn eerste puntje binnen had. :7 Maar hieronder heb ik er gelukkig nog een paar. :D

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...