Jump to content

De Grote GTA-Forum FotoManip Contest: VragenTopic


AwiVC

Recommended Posts

Stel hier je vragen over de

GTA-Forum FotoManip Contest

Mvg, Awi

Reeds gestelde vragen

Gesteld door .Syfes

Mogen we brushes gebruiken in de stock :?

Antwoord

Brushes mogen gebruikt worden als ik ze opgeef, ik geef dan bv. een link naar bepaalde brushes die die week gebruikt mogen worden :)

Gesteld door .Levi.

Is het toegestaan om smudge technieken te gebruiken op de foto zelf?

Antwoord Zeer zeker, je mag alles doen met de foto en de standaard-tools van Photoshop :)

Gesteld door .Syfes

Bij de contest mag je toch de stock in een sig doen ?

Antwoord

De grootte van de inzending mag de deelnemer zelf bepalen, het is maar hoe jij het best het thema eruit vind komen, je mag ook een rond plaatje of een zeshoekig plaatje maken, wat jij maar wil! :)

Gesteld door ...:::David:::...

Als ik mijn inzending af heb, moet ik hem dan ergens posten of via PB naar jou sturen?

Antwoord

De inzendingen worden per PB naar mij gestuurd :)

Gesteld door .Antonio

Als je met de Clone Stamp Tool een ander plaatje naar je eigen zet, is dat dan "legaal"? :puh:

Antwoord

Hehe we hebben een slimmerikje in ons midden :puh: Dit is niet toegestaan aangezien je een ander plaatje ervoor moet gebruiken, je mag wel de standaard clone stamp patterns gebruiken natuurlijk =]

Gesteld door ...:::David:::...

Mag je ALLE standaard dingen uit Photoshop gebruiken? Dus ook als het iets anders in het plaatje plakt (zoals filter -> render -> clouds)?

Antwoord

Ja, dat mag xP

Gesteld door Tunix

Mag je wel gewoon de Eraser gebruiken? Die maakt namelijk ook van brushes gebruik.

Antwoord

Je mag de eraser tool gebruiken met de mode Block en niet de mode Brush, anders kan je gewoon brushen met de eraser tool.

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

Is het toegestaan om smudge technieken te gebruiken op de foto zelf?

Zeer zeker, je mag alles doen met de foto en de standaard-tools van Photoshop :)

Oké bruut, ga even kijken hoe en wat! :tu:

Pas op, het is moeilijker dan je denkt! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met de Clone Stamp Tool een ander plaatje naar je eigen zet, is dat dan "legaal"? :puh:

Hehe we hebben een slimmerikje in ons midden :puh: Dit is niet toegestaan aangezien je een ander plaatje ervoor moet gebruiken, je mag wel de standaard clone stamp patterns gebruiken natuurlijk =]

Link to comment
Delen op andere websites

Mag je ALLE standaard dingen uit Photoshop gebruiken? Dus ook als het iets anders in het plaatje plakt (zoals filter -> render -> clouds)?

Ja, dat mag xP

Mag je wel gewoon de Eraser gebruiken? Die maakt namelijk ook van brushes gebruik.

Je mag de eraser tool gebruiken met de mode Block en niet de mode Brush, anders kan je gewoon brushen met de eraser tool.

Even een opmerking tussendoor, je moet gewoon net doen alsof je net een hele cleane Photoshop krijgt, zonder brushes en alles, en je kan alleen dat ene plaatje (of de andere indien opgegeven) erin openen.

-Awi

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...