Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_707774

Stel hier je vragen over de

GTA-Forum FotoManip Contest

Mvg, Awi

Reeds gestelde vragen

Gesteld door .Syfes

Mogen we brushes gebruiken in de stock :?

Antwoord

Brushes mogen gebruikt worden als ik ze opgeef, ik geef dan bv. een link naar bepaalde brushes die die week gebruikt mogen worden :)

Gesteld door .Levi.

Is het toegestaan om smudge technieken te gebruiken op de foto zelf?

Antwoord Zeer zeker, je mag alles doen met de foto en de standaard-tools van Photoshop :)

Gesteld door .Syfes

Bij de contest mag je toch de stock in een sig doen ?

Antwoord

De grootte van de inzending mag de deelnemer zelf bepalen, het is maar hoe jij het best het thema eruit vind komen, je mag ook een rond plaatje of een zeshoekig plaatje maken, wat jij maar wil! :)

Gesteld door ...:::David:::...

Als ik mijn inzending af heb, moet ik hem dan ergens posten of via PB naar jou sturen?

Antwoord

De inzendingen worden per PB naar mij gestuurd :)

Gesteld door .Antonio

Als je met de Clone Stamp Tool een ander plaatje naar je eigen zet, is dat dan "legaal"? :puh:

Antwoord

Hehe we hebben een slimmerikje in ons midden :puh: Dit is niet toegestaan aangezien je een ander plaatje ervoor moet gebruiken, je mag wel de standaard clone stamp patterns gebruiken natuurlijk =]

Gesteld door ...:::David:::...

Mag je ALLE standaard dingen uit Photoshop gebruiken? Dus ook als het iets anders in het plaatje plakt (zoals filter -> render -> clouds)?

Antwoord

Ja, dat mag xP

Gesteld door Tunix

Mag je wel gewoon de Eraser gebruiken? Die maakt namelijk ook van brushes gebruik.

Antwoord

Je mag de eraser tool gebruiken met de mode Block en niet de mode Brush, anders kan je gewoon brushen met de eraser tool.

Bewerkt: door AwiVC

Featured Replies

Geplaatst:
comment_714227

Zeer zeker, je mag alles doen met de foto en de standaard-tools van Photoshop :)

Oké bruut, ga even kijken hoe en wat! :tu:

Geplaatst:
comment_714238

Zeer zeker, je mag alles doen met de foto en de standaard-tools van Photoshop :)

Oké bruut, ga even kijken hoe en wat! :tu:

Pas op, het is moeilijker dan je denkt! ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_716099
Als je met de Clone Stamp Tool een ander plaatje naar je eigen zet, is dat dan "legaal"? :puh:

Hehe we hebben een slimmerikje in ons midden :puh: Dit is niet toegestaan aangezien je een ander plaatje ervoor moet gebruiken, je mag wel de standaard clone stamp patterns gebruiken natuurlijk =]

Geplaatst:
  • Auteur
comment_716667

Mag je ALLE standaard dingen uit Photoshop gebruiken? Dus ook als het iets anders in het plaatje plakt (zoals filter -> render -> clouds)?

Ja, dat mag xP

Mag je wel gewoon de Eraser gebruiken? Die maakt namelijk ook van brushes gebruik.

Je mag de eraser tool gebruiken met de mode Block en niet de mode Brush, anders kan je gewoon brushen met de eraser tool.

Even een opmerking tussendoor, je moet gewoon net doen alsof je net een hele cleane Photoshop krijgt, zonder brushes en alles, en je kan alleen dat ene plaatje (of de andere indien opgegeven) erin openen.

-Awi

Geplaatst:
  • Auteur
comment_719650
Mogen we een klein gedeelte van de afbeelding inzenden, of moet het de hele stock zijn?

Gesteld door .Syfes

Bij de contest mag je toch de stock in een sig doen ?

Antwoord

De grootte van de inzending mag de deelnemer zelf bepalen, het is maar hoe jij het best het thema eruit vind komen, je mag ook een rond plaatje of een zeshoekig plaatje maken, wat jij maar wil! smile3.gif

Dit mag dus ook een deel van de stock zijn die je bv. in een sig stopt =]

Verder wil ik nog even kwijt dat er al 2 leden niet meer meedoen aan deze contest namelijk Froodooo en Pennywise-The-Clown, wat ik erg jammer vind aangezien de contest, als er nog meer mensen afmelden, wel heel kort gaat duren dan =/ Maarja daar is niks aan te doen, ik hoop niet nog meer afmeldingen in mijn inbox te krijgen en des te meer inzendingen. Veel succes verder deelnemers!

-Awi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.