Jump to content

De Grote GTA-Forum FotoManip Contest!


AwiVC

Recommended Posts

Welkom bij de Gta-Forum FotoManip-Contest!



Uitlegcopy.jpg

Er kunnen maximaal 10 mensen deelnemen aan deze contest, elke 2 weken worden er een of meerdere

stocks opgegeven. Stocks zijn foto's die je kan bewerken, en daar gaat deze contest ook om!

De stocks ga je dus zo mooi mogelijk bewerken, nu denk je vast "Pha dat doe ik wel ff", maar

er zit een extra regel bij deze contest; Ik geef ook elke week een "Thema" op, dit "Thema"

moet je in je bewerking van de stock verwerken. Even een voorbeeldje: Ik geef als stock een

foto van een besneeuwde tuin op, dat is dan dus de stock, maar het "Thema" is bv. "Een zwoele

zomeravond" Dan moet jij dus via kleuren en effecten (Renders of andere plaatjes erin

plakken is niet toegestaan tenzij ik ze bij de stock van die week heb gezet!)

van een winterse foto een zomeravond gaan maken. De puntentelling werkt als volgt

(NOTE: Deze puntentelling is als er 10 mensen meedoen, als er minder mensen meedoen zullen

de aantallen veranderen), de deelnemers krijgen de stock en hebben 1 week om hem te bewerken,

na die week zal er in een apart topic worden gestemd door de leden van GTA-Forum, de deelnemers

zelf mogen niet stemmen. Het stemsysteem zal in het kopje hieronder worden uitgelegd.

Puntentellingcopy.jpg

De Puntentelling

De puntentelling werkt een beetje anders dan normaal, en wel als volgt. In het stemtopic zullen de leden van

GTA-Forum kunnen stemmen met een lijstje van de drie deelnemers waarvan zij vonden dat die de opdracht het best

gevolgd hebben. (LET DUS OP: Stem niet op de mooiste, maar op degene die de opdracht het best heeft gevolgd,

dit kan bij toeval ook de mooiste zijn) Deze lijstjes verzamel ik na een week en dan gaat het als volgt. Ik tel de

plaatsen die jullie de deelnemers hebben gegeven bij elkaar op. Dus bv. Deelnemer A heeft 5 eerste plaatsen en 3 tweede plaatsen

dan doe ik 1+1+1+1+1+2+2+2 en daarna deel ik het door het aantal plaatsen, dus in dit geval door 8. De deelnemer die dan

het laagste nummer heeft is 1e op een na laagste nummer is 2e enz. Als je 1e bent (ik ga er nu van uit dat er 10 deelnemers

meedoen) krijg je 6 punten, als je 2e bent 4, 3e 3, 4e, 2.5, 5e 2, 6e 1.5, 7e t/m 10e 1. Elke week gaat de deelnemer met

het laagste aantal punten eruit, en de punten blijven de hele contest staan. Het werkt dus met een afvalsysteem. Als er

nog vragen zijn over dit systeem hoor ik die graag in het Vragentopic =]

Deelnemerscopy-1.jpg

Dit zijn de deelnemers van de Gta-Forum FotoManip-Contest



1. ...:::David:::...

2. Froodooo ---> Uit de contest ivm "Wat andere dingen"...

3. .Antonio

4. DaddyPimp

5. Pennywise-The-Clown --> Uit de contest ivm met kapotte computer.

6. .Syfes

7. .Levi.

8. Tunix

9. Pitbull

10. King Room



Stockscopy.jpg

Hier komen de stocks van deze week en de vorige weken

Week 1:Winterse tuin

Het thema van Week 1 was: een zwoele zomeravond

Week 2:Wilde Zee

Het thema van Week 2 is: Een sappig, groen weiland hartje lente

Ook mag je deze week brushes gebruiken maar LET OP: Je gebruikt alleen DEZE

brushes. Je download ze en zet de .abr in je Photoshop --> Presets --> Brushes map!

Inzendingencopy.jpg

Hier komen de inzendingen van deze week, die van de vorige rondes zullen worden verwijderd

Week 1:Een zwoele zomeravond

...:::David:::...

Klik

.Antonio

Klik

DaddyPimp

Klik

.Syfes

lolqs9.jpg

.Levi.

Klik

Tunix

Klik

Pitbull

Klik

King Room

Klik

Rankingcopy.jpg

Hier komt de lijst met deelnemers en hoeveel punten ze hebben =)

De Prijzen!!

Nr 1 Een unieke sig + avatar en 3 GFX-Battle punten

Nr 2 2 GFX-Battle punten

Nr 3 1 GFX-Battle punt

En we zijn begonnen!

Vragen over deze lap tekst kun je stellen in het vragentopic =]

Mvg, Awi

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn de eerste stocks, het thema is zoals het voorbeeld, jullie hebben hier dus misschien al over nagedacht, ik dacht laten we makkelijk beginnen, een zwoele zomeravond.



De Stock: Klik

Verder worden er deze week geen renders en/of brushes gebruikt! Voor vragen kunnen jullie terecht in Het vragentopic, dan wens ik de deelnemers veel succes deze week!

-Awi

Link to comment
Delen op andere websites



Morgen heb ik niet al te veel tijd dus ik post nu de stock van deze week alvast, er kan nog gewoon gestemd worden tot 0:00 uur!

Het thema van Week 2 is: Een sappig, groen weiland hartje lente!

Hier de stock:Wilde Zee

Ook mag je deze week brushes gebruiken maar LET OP: Je gebruikt alleen DEZE

brushes. Je download ze en zet de .abr in je Photoshop --> Presets --> Brushes map!

Vragen hoor ik graag in het daarvoor bestemde Vragentopic

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...



Wegens deelnemers die op vakantie gaan/zijn word de contest een maand te slapen gelegd ^^ De deelnemers hadden natuurlijk van te voren naar de data moeten kijken maar ik zal ze dit keer het voordeel geven. Deelnemers die al een inzending hadden ingestuurd kunnen deze inzending veranderen wanneer ze willen tot de nieuwe deadline, deze is 15 Augustus!

Mvg, Awi

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Inmiddels is het 5 september en zoals je zelf hierboven post is de deadline 15 augustus om de creaties in te leveren. Na een aantal dagen heb ik jou een pb gestuurd ter herinnering dat de contest al bezig hoorde te zijn, maar nog geen bericht terug ontvangen.

Wij weten niet vanwaar die afwezigheid, misschien persoonlijke situatie daar hebben wij alle begrip voor en anders had je ons even op tijd moeten benaderen als er problemen waren.

Niet leuk om te doen, maar de contest wordt afgeblazen. Mocht je mijn pb of dit bericht lezen neem dan graag contact met mij of RonaldVC op. Wij zouden de contest later nog kunnen hervatten en het afmaken. Dit is namelijk erg zonde.

Leden die meededen met deze contest net zoals ik; voor vragen kunnen jullie in het vragen topic van deze contest terecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...