Jump to content

De verdronken fotograaf


BrokenTable

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    12

  • gtamaster

    6

  • easter egg

    6

  • Slimm

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ze daarnet ook gezien, ze maaken foto's van een gebouw aan de andere kant van het water. En lopen daarna het water in. Maar bij was het niet altijd dat ze/hij verzoop. Er was ook een keer, toen viel die gast te pletter. Op de bodem lag een plas met bloed, en die gast lag er ook. Ik denk dat het een soort 'bug' is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze daarnet ook gezien, ze maaken foto's van een gebouw aan de andere kant van het water. En lopen daarna het water in. Maar bij was het niet altijd dat ze/hij verzoop. Er was ook een keer, toen viel die gast te pletter. Op de bodem lag een plas met bloed, en die gast lag er ook. Ik denk dat het een soort 'bug' is.

Hij/zij is de enige die je foto's ziet maken in SA (op een bepaalde missie na), dus een bug lijkt me een kleine kans.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze daarnet ook gezien, ze maaken foto's van een gebouw aan de andere kant van het water. En lopen daarna het water in. Maar bij was het niet altijd dat ze/hij verzoop. Er was ook een keer, toen viel die gast te pletter. Op de bodem lag een plas met bloed, en die gast lag er ook. Ik denk dat het een soort 'bug' is.

Hij/zij is de enige die je foto's ziet maken in SA (op een bepaalde missie na), dus een bug lijkt me een kleine kans.

Ik heb daar een hele tijd rondgehangen en gezocht. Ook in het water, maar kon er echt niets vinden. Opeens werd het wel heel mistig, toen begon ik het wel spooky te vinden. Maarja...

Als er echt iets is, dan ben ik wel heel benieuwd.

Maar zoals ik zei, ik kon niets vinden. dus daarom dacht ik dat een bug was. En helemaal omdat de mannetjes het water inlopen. Wie doet dat nou?

Link to comment
Delen op andere websites

@Brokentable

als ik de winzip file download krijg ik de zipfile wel, maar het filmpje niet. ik heb winzip 9... dit gebeurde ook bij het bijgevoegde filmpje van de mountainbike laatst. zal wel aan m'n pc liggen :rolleyes:

Bewerkt: door Vayne
Link to comment
Delen op andere websites

@Brokentable

als ik de winzip file download krijg ik de zipfile wel, maar het filmpje niet. ik heb winzip 9... dit gebeurde ook bij het bijgevoegde filmpje van de mountainbike laatst. zal wel aan m'n pc liggen :rolleyes:

Ik heb precies het zelfde probleem. (had het ook met die mountenbike filmpje)

Link to comment
Delen op andere websites

aah bij mij doet die het wel hoor... :lol: ;)

Maar ben ook weze zoeke daar maar zag niks je zal wel bij bepaalde tijden er moeten zijn om dat poppetje te zien. :)

De eerste keer dat ik ging kijken was hij er gelijk. Geen idee welke dag.

Als er echt iets is, dan ben ik wel heel benieuwd.

Wat er is, is te zien in het filpmje...

De onderstaande download renamen naar fotograaf.wmv

Het is dus geen zip-archief, maar anders kan ik hem niet uploaden.

rename_naar_wmv.zip

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze daarnet ook gezien, ze maaken foto's van een gebouw aan de andere kant van het water. En lopen daarna het water in. Maar bij was het niet altijd dat ze/hij verzoop. Er was ook een keer, toen viel die gast te pletter. Op de bodem lag een plas met bloed, en die gast lag er ook. Ik denk dat het een soort 'bug' is.

Hij/zij is de enige die je foto's ziet maken in SA (op een bepaalde missie na), dus een bug lijkt me een kleine kans.

nee is niet dde enige die foto's maakt in SA ga maar naar die geiser daar maken ze ook foto's

Link to comment
Delen op andere websites

het is allemaal leuk en aardig maar als ik wil uitpakken zegt dat ding " er zijn geen bestanden om uittepakken " ik kan alles wel downloaden maar niet uitpakken en volgens mij pc zit in beide bestanden niks in <_< maar zal wel ff een × die locatie bezoeken, lijkt me wel kicken om die vent te zien

Link to comment
Delen op andere websites

Wat er is, is te zien in het filpmje...

In het filmpje zie je toch dat die gast foto's maakt en daarna zich eigen verzuipt?

Dat wist ik wel, dat heb ik zelf gezien.

Met: 'Als er wel iets is, ben ik heel benieuwd' bedoel ik: De rede WAAROM die gast het water in loopt. En WAAROM hij foto's neemt. :)

Waarom staat ie daar? is daar iets te zien? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.

Ik zelf heb niets kunnen vinden..

Bewerkt: door GTAspeler
Link to comment
Delen op andere websites

het is allemaal leuk en aardig maar als ik wil uitpakken zegt dat ding " er zijn geen bestanden om uittepakken " ik kan alles wel downloaden maar niet uitpakken en volgens mij pc zit in beide bestanden niks in <_< maar zal wel ff een × die locatie bezoeken, lijkt me wel kicken om die vent te zien

Die 2e moet je niet openen maar opslaan en dat de extensie wijzigen in een .WMV ipv. .ZIP

Als je geen extensie zie moet je die aanzetten door in verkenner naar menu EXTRA te gaan en dan mapopties (XP, bij 98 weet ik niet meer hoe het precies heet, maar zit wel in hetzelfde menu)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...