Jump to content

De verdronken fotograaf


BrokenTable

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    12

  • gtamaster

    6

  • easter egg

    6

  • Slimm

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

dat had ik al me lang ontdekt.

ik heb ook zoon rarte rood puntje op een andere plek maar wat het is weet ik niet. :blink:

Waarschijnlijk je player-position. Deze kun je aan en uit zetten met O als je in de ingame-map zit.

die kun je overal op de map zetten zodat je er makkelijker heen kunt rijden / vliegen.

edit: lepertum had het ook al getypt. Zo vroeg was het toch niet :-(

Link to comment
Delen op andere websites

dat had ik al me lang ontdekt.

ik heb ook zoon rarte rood puntje op een andere plek maar wat het is weet ik niet. :blink:

Waarschijnlijk je player-position. Deze kun je aan en uit zetten met O als je in de ingame-map zit.

die kun je overal op de map zetten zodat je er makkelijker heen kunt rijden / vliegen.

Dat zei ik dus ook ;)

Link to comment
Delen op andere websites

dat had ik al me lang ontdekt.

ik heb ook zoon rarte rood puntje op een andere plek maar wat het is weet ik niet. :blink:

Waarschijnlijk je player-position. Deze kun je aan en uit zetten met O als je in de ingame-map zit.

die kun je overal op de map zetten zodat je er makkelijker heen kunt rijden / vliegen.

Dat zei ik dus ook ;)

ja ok.

maar die foto mannetjes staan ooik bij zoon krater in lv.

Link to comment
Delen op andere websites

welke krater waar is dat

ja ergens rond om de satelied als het maar in de woestijn is zoek gewoon zoon bult (kleintje) waar soms opeen water uitspoegd.

dan staan daar meestal wel van die mannetjes die daar een foto van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

welke krater waar is dat

ja ergens rond om de satelied als het maar in de woestijn is zoek gewoon zoon bult (kleintje) waar soms opeen water uitspoegd.

dan staan daar meestal wel van die mannetjes die daar een foto van maken.

ow ok thnx

Link to comment
Delen op andere websites

een vraag... bekijk het filmpje nog eens. Dan kijk je naar die fotograaf... schuin achter hem staat zo'n ding te draaie ... wtf is dat ???

Heb gekeke en vond het niet :blink:

* * * * * SPOILER * * * * *

Dat is m'n jetpack waarmee ik daar gekomen ben :-)

Link to comment
Delen op andere websites

welke krater waar is dat

ja ergens rond om de satelied als het maar in de woestijn is zoek gewoon zoon bult (kleintje) waar soms opeen water uitspoegd.

dan staan daar meestal wel van die mannetjes die daar een foto van maken.

oooooooooh ik haat dit ik zeg dit al 10 keer (tegen brokentable in deze topic))(ook tegen de anderen)maar niemand leest het ofzo

dat is die geiser in las venturas zeg ik wel 100 keer maar niemand reageert en nu in een keer

ooooh jaaa waar dan :blink:

echt haat dit

Link to comment
Delen op andere websites

kick..

ik hoop niet dat ik nu weer allemaal lui op m'n dak krijg omdat ik in een 'oud' topic post

Ik heb ook een fotograaf bij de grote bewegende kip gezien. Vlak bij de airstrip ;)

edit: het was nog een politie agent ook. :)

Bewerkt: door the-flyer
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...