BrokenTable Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Of Rockstar kan totaal niet programeren of dit is een verwijzing naar Lemmings.Ik hoop natuurlijk op het 2e maar het eerste is waarschijnlijker. Maar die fotograaf zit er niet per ongeluk in. En hij is de enige in het spel, hij moet er denk ik met een doel inzitten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Of Rockstar kan totaal niet programeren of dit is een verwijzing naar Lemmings.Ik hoop natuurlijk op het 2e maar het eerste is waarschijnlijker. Maar die fotograaf zit er niet per ongeluk in. En hij is de enige in het spel, hij moet er denk ik met een doel inzitten. niet de enige bij die geiser in las venturas daar heb je ook fotografen die foto's maken van de geisers Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangsterworld Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 bij mij liepen r twee mannetjes te gelijk het water in dat was echt vaag een ouwe opa die wat krom liep zat fotos te maken en een man met een cowboyhoed liep samen het water in echt maf Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 (bewerkt) haha ziet er raar uit maar als jullie zo graag wille weten wrom hij daar staat en wrom hij het water in loopt kan je miss kijke waarop hij fotograveert dan heb je miss een kansje op een nieuwe easter egg miss komen er wel 2 naakte nijlpaarden in een speedboot voorbij varen :blink: :ph34r: Bewerkt: 14 december 2004 door BeatboxGamer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 zoeits heb ik ook gehad met die backpacker , ik rij gewoon op mijn motor en ik zie die bakcpacker en ik wist dat het een easter egg was dus ik naar die kerel toe hij zegt iets ik weet niet wat en loopt gewoon doeloos het water in en verzuipt <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 misschien zei die wel een laast schietgebedje? voor dat hij het licht tegemoiet ging, moet ik toch eens op letten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 ik denk dat het een foutje is maar er is toch ook een man die mensen in het water doet of zoiets en dan gaat foto´s knipt of niet dat had ik gelezen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 ik denk dat het een foutje is maar er is toch ook een man die mensen in het water doet of zoiets en dan gaat foto´s knipt of niet dat had ik gelezen he :huh: ik snap er niks van wat je zegt leg het nog is uit en dit keer duidelijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Wie/wat is lemmings? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Wie/wat is lemmings? een heel oud spel van Rockstar (toen was hun naam nog anders). Zoek maar eens op google. Motorola GSM's hebben hem nu als game erop zitten dacht ik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Aha ik herinner me wel een soort puzzelspel dat Lemmings heet op een spelletjes site Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Hier een screen. Vooral die graphics, geniaal! (al vond ik Boulderdash nog vele malen briljanter, maar dat was op de Commodore 64) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick 82 Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 ik verwacht dat het meer een verwijzing is. heb namelijk zelfs nog bij het gebouw aan ce overkant gekeken en werd daar niets wijzer van. of het moet zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Is dat spel etzelfde als worms? kan je et nog downloaden of was ie niet voor de PC? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Ik heb toch iets raars gezien hun maken volgens mij een foto van die kale plant want weet je wat me opvalt als je daar bent moet je maar goed kijken naar die tak waar hun heen/langs lopen die groeit en krimpt viel me op maar niet als je er staat maar als je weer ff weggaat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts