Jump to content

De verdronken fotograaf


BrokenTable

Recommended Posts

Of Rockstar kan totaal niet programeren of dit is een verwijzing naar Lemmings.

Ik hoop natuurlijk op het 2e maar het eerste is waarschijnlijker.

Maar die fotograaf zit er niet per ongeluk in. En hij is de enige in het spel, hij moet er denk ik met een doel inzitten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    12

  • gtamaster

    6

  • easter egg

    6

  • Slimm

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Of Rockstar kan totaal niet programeren of dit is een verwijzing naar Lemmings.

Ik hoop natuurlijk op het 2e maar het eerste is waarschijnlijker.

Maar die fotograaf zit er niet per ongeluk in. En hij is de enige in het spel, hij moet er denk ik met een doel inzitten.

niet de enige bij die geiser in las venturas daar heb je ook fotografen die foto's maken van de geisers

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij liepen r twee mannetjes te gelijk het water in dat was echt vaag een ouwe opa die wat krom liep zat fotos te maken en een man met een cowboyhoed liep samen het water in echt maf :D

Link to comment
Delen op andere websites

haha ziet er raar uit

maar als jullie zo graag wille weten wrom hij daar staat en wrom hij het water in loopt

kan je miss kijke waarop hij fotograveert

dan heb je miss een kansje op een nieuwe easter egg

miss komen er wel 2 naakte nijlpaarden in een speedboot voorbij varen :blink:

:ph34r:

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

zoeits heb ik ook gehad met die backpacker , ik rij gewoon op mijn motor en ik zie die bakcpacker en ik wist dat het een easter egg was dus ik naar die kerel toe hij zegt iets ik weet niet wat en loopt gewoon doeloos het water in en verzuipt <_<

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat het een foutje is maar er is toch ook een man die mensen in het water doet of zoiets en dan gaat foto´s knipt of niet dat had ik gelezen

he :huh: ik snap er niks van wat je zegt leg het nog is uit en dit keer duidelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch iets raars gezien hun maken volgens mij een foto van die kale plant want weet je wat me opvalt als je daar bent moet je maar goed kijken naar die tak waar hun heen/langs lopen die groeit en krimpt viel me op maar niet als je er staat maar als je weer ff weggaat

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...