easter egg Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 dat had ik al me lang ontdekt. ik heb ook zoon rarte rood puntje op een andere plek maar wat het is weet ik niet. :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) Dat zwart/rode rondje kan je op en afzetten op je ingame map door op 0 te drukken.(wel eerst inzoomen) Bewerkt: 15 december 2004 door lepertum Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 als dat mannet/vroutje in het water is gelopen en beetje gezonken is dan moet je daar voor de gein eens door heen zwemme. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Hoezo? Er gebeurt helemaal niks en waarom voor de gein als er toch niks gebeurt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 dat had ik al me lang ontdekt.ik heb ook zoon rarte rood puntje op een andere plek maar wat het is weet ik niet. :blink: Waarschijnlijk je player-position. Deze kun je aan en uit zetten met O als je in de ingame-map zit. die kun je overal op de map zetten zodat je er makkelijker heen kunt rijden / vliegen. edit: lepertum had het ook al getypt. Zo vroeg was het toch niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Hoezo? Er gebeurt helemaal niks en waarom voor de gein als er toch niks gebeurt? toen ik erdoor heen zwom kwam er alemaal bloed...dus er gebeurd wel wat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 dat had ik al me lang ontdekt.ik heb ook zoon rarte rood puntje op een andere plek maar wat het is weet ik niet. :blink: Waarschijnlijk je player-position. Deze kun je aan en uit zetten met O als je in de ingame-map zit. die kun je overal op de map zetten zodat je er makkelijker heen kunt rijden / vliegen. Dat zei ik dus ook Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 dat had ik al me lang ontdekt.ik heb ook zoon rarte rood puntje op een andere plek maar wat het is weet ik niet. :blink: Waarschijnlijk je player-position. Deze kun je aan en uit zetten met O als je in de ingame-map zit. die kun je overal op de map zetten zodat je er makkelijker heen kunt rijden / vliegen. Dat zei ik dus ook ja ok. maar die foto mannetjes staan ooik bij zoon krater in lv. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 welke krater waar is dat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 welke krater waar is dat ja ergens rond om de satelied als het maar in de woestijn is zoek gewoon zoon bult (kleintje) waar soms opeen water uitspoegd. dan staan daar meestal wel van die mannetjes die daar een foto van maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 welke krater waar is dat ja ergens rond om de satelied als het maar in de woestijn is zoek gewoon zoon bult (kleintje) waar soms opeen water uitspoegd. dan staan daar meestal wel van die mannetjes die daar een foto van maken. ow ok thnx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Snake-eyed Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 een vraag... bekijk het filmpje nog eens. Dan kijk je naar die fotograaf... schuin achter hem staat zo'n ding te draaie ... wtf is dat ??? Heb gekeke en vond het niet :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 een vraag... bekijk het filmpje nog eens. Dan kijk je naar die fotograaf... schuin achter hem staat zo'n ding te draaie ... wtf is dat ??? Heb gekeke en vond het niet :blink: * * * * * SPOILER * * * * * Dat is m'n jetpack waarmee ik daar gekomen ben :-) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 welke krater waar is dat ja ergens rond om de satelied als het maar in de woestijn is zoek gewoon zoon bult (kleintje) waar soms opeen water uitspoegd. dan staan daar meestal wel van die mannetjes die daar een foto van maken. oooooooooh ik haat dit ik zeg dit al 10 keer (tegen brokentable in deze topic))(ook tegen de anderen)maar niemand leest het ofzo dat is die geiser in las venturas zeg ik wel 100 keer maar niemand reageert en nu in een keer ooooh jaaa waar dan :blink: echt haat dit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the-flyer Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) kick.. ik hoop niet dat ik nu weer allemaal lui op m'n dak krijg omdat ik in een 'oud' topic post Ik heb ook een fotograaf bij de grote bewegende kip gezien. Vlak bij de airstrip edit: het was nog een politie agent ook. Bewerkt: 24 december 2004 door the-flyer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts