easter egg Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 kick..ik hoop niet dat ik nu weer allemaal lui op m'n dak krijg omdat ik in een 'oud' topic post Ik heb ook een fotograaf bij de grote bewegende kip gezien. Vlak bij de airstrip edit: het was nog een politie agent ook. ik net ook was dat ook als jij hem sloeg dan ging die foto s van je maken.??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the-flyer Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 nee,.. ze lopen gewoon voorbij.. en dan maken ze foto's .. als ik ze sla.. slaan ze gewoon terug of ze rennen weg.. zoals normaal :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 nee,.. ze lopen gewoon voorbij.. en dan maken ze foto's .. als ik ze sla.. slaan ze gewoon terug of ze rennen weg.. zoals normaal :huh: dan denk ik dat als je die ene kerel slaat helemaal iun het zwart dat die foto s van je gaat klikken daar wil die je zogenaamd mee dood maken ofzo of je moet gewoon van die agresivve lui hebben zelfde als je de gewoon 1 slaat rent die weg of vecht terug. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitch Baker Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 Misschien een variatie op bovenstaand thema maar het volgende gebeurde er tijdens een gangwar op het strand met de vuurtoren in LS; Nadat ik een gangwar ontketend had zie je op je radar waar (in dit geval) de Ballas vandaan komen. Deze keer bleven ze maar achter de pier van de vuurtoren rondlopen en kwamen niet dichterbij. Toen ik ging kijken waar ze nou bleven bleek dat er achter de pier alleen maar water was. Ik ben in het water gedoken, naar beneden gezwommen en zag 4 of 5 gangleden pogingen te zien doen om tegen de kant op te klimmen (ze zwommen niet, liepen daar gewoon rondjes en gingen niet dood). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 dat had ik ook dat was zwaar iritant je moeyt steeds met een geweer in het water schieten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 ik vind het best grappig die fotograaf maar bij mij is hij niet verdronken ik gaf hem een kogel en toen ik met zijn camera ging kijken wat hij fotografeerde waren het een paar gebouwe maar mischien is het gewoon een grapje van R* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Bij mij was het is die Panopticon Killer :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 is die fotograaf altijd op die plek te vinden?? of zijn er tijdslimieten waneer hij er wel en niet is??? kan iemand me dat vertellen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 is die fotograaf altijd op die plek te vinden?? of zijn er tijdslimieten waneer hij er wel en niet is??? kan iemand me dat vertellen Bij mij is hij er altijd geloof ik, de keren dat ik er naar ben gaan kijken was hij er altijd tenminste Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Vet geinig !! Ik heb ook als je in het 2e land bent dat je dan vlakbij het Airport bent dat een een beetje over het water gaat en dan moet je daar met je auto op het voetpad gaan staan en dan lopen de ventjes zow het water in ! Vet lollig verdrinken vet veel mensjuhs :lol: :lol: :lol: :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Bij mij was hij er ook wel is niet... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 ik vind het best grappigdie fotograaf maar bij mij is hij niet verdronken ik gaf hem een kogel en toen ik met zijn camera ging kijken wat hij fotografeerde waren het een paar gebouwe maar mischien is het gewoon een grapje van R* hoe doe je dat dan kan je die camera dan pakken als je hem dood schiet en krijg je dan die foto's wat hij heeft geknipt in je gallery ofzo. snap het niet zo goed beetje raar :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GhostFace Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ik ben em ook tegen gekomen maar als ik em dood maak of hij verdrinkt en ik draai om en dan weer dan staat er weer een andere <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Raar... Maar wrom zal R* dat doen.... :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 als de fotograaf verdinkt of ik hem dood maak dan is ie weer later terug en elke keer een ander persoon op dezelfe plek en het is miss. eeen aanwijzing naar het zee monster ben onderwater gegaan nixxx opvallends gezien eigenlijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts