Jump to content

De verdronken fotograaf


BrokenTable

Recommended Posts

kick..

ik hoop niet dat ik nu weer allemaal lui op m'n dak krijg omdat ik in een 'oud' topic post

Ik heb ook een fotograaf bij de grote bewegende kip gezien. Vlak bij de airstrip ;)

edit: het was nog een politie agent ook. :)

ik net ook was dat ook als jij hem sloeg dan ging die foto s van je maken.???

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    12

  • gtamaster

    6

  • easter egg

    6

  • Slimm

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

nee,.. ze lopen gewoon voorbij.. en dan maken ze foto's .. als ik ze sla.. slaan ze gewoon terug of ze rennen weg.. zoals normaal :huh:

dan denk ik dat als je die ene kerel slaat helemaal iun het zwart dat die foto s van je gaat klikken daar wil die je zogenaamd mee dood maken ofzo of je moet gewoon van die agresivve lui hebben zelfde als je de gewoon 1 slaat rent die weg of vecht terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een variatie op bovenstaand thema maar het volgende gebeurde er tijdens een gangwar op het strand met de vuurtoren in LS; Nadat ik een gangwar ontketend had zie je op je radar waar (in dit geval) de Ballas vandaan komen. Deze keer bleven ze maar achter de pier van de vuurtoren rondlopen en kwamen niet dichterbij. Toen ik ging kijken waar ze nou bleven bleek dat er achter de pier alleen maar water was. Ik ben in het water gedoken, naar beneden gezwommen en zag 4 of 5 gangleden pogingen te zien doen om tegen de kant op te klimmen (ze zwommen niet, liepen daar gewoon rondjes en gingen niet dood).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik vind het best grappig

die fotograaf

maar bij mij is hij niet verdronken

ik gaf hem een kogel en toen ik met zijn camera ging kijken

wat hij fotografeerde

waren het een paar gebouwe

maar mischien is het gewoon een grapje van R*

Link to comment
Delen op andere websites

is die fotograaf altijd op die plek te vinden?? of zijn er tijdslimieten waneer hij er wel en niet is??? kan iemand me dat vertellen

Bij mij is hij er altijd geloof ik, de keren dat ik er naar ben gaan kijken was hij er altijd tenminste ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vet geinig !!

Ik heb ook als je in het 2e land bent dat je dan vlakbij het Airport bent dat een een beetje over het water gaat en dan moet je daar met je auto op het voetpad gaan staan en dan lopen de ventjes zow het water in !

Vet lollig verdrinken vet veel mensjuhs :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het best grappig

die fotograaf

maar bij mij is hij niet verdronken

ik gaf hem een kogel en toen ik met zijn camera ging kijken

wat hij fotografeerde

waren het een paar gebouwe

maar mischien is het gewoon een grapje van R*

hoe doe je dat dan kan je die camera dan pakken als je hem dood schiet en krijg je dan die foto's wat hij heeft geknipt in je gallery ofzo. snap het niet zo goed beetje raar :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

als de fotograaf verdinkt of ik hem dood maak dan is ie weer later terug en elke keer een ander persoon op dezelfe plek en het is miss. eeen aanwijzing naar het zee monster ben onderwater gegaan nixxx opvallends gezien eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...