Joriz Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Vanaf vandaag is het ook mogelijk voor de normale leden om eigen gemaakte downloads toe te voegen tot de download database. Hierdoor hopen we nog meer mooie inhoud in de download database te krijgen en ook onbekendere modders een kans te geven om hun werk beschikbaar te stellen op het web. Mis je nog een categorie waar je iets in wilt gaan uploaden (vraag niet om een categorie als je er ook niets te plaatsen hebt) of blijken nog ergens de permissies fout te staan. Dan hoor ik het wel. Een verzoek voor de inzenders om zich goed aan alle punten te houden zodat we je inzending zo snel mogelijk kunnen verwerken en goed kunnen keuren. Reageren
Mister.X Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Eindelijk, Kan ik er eindelijk iets nuteloos in zetten Goed bedacht Crew Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Goede keuze! Ik hoop dat de downloadbase nu eindelijk eens lekker vol komt. Joriz, ik mis nog een paar oude downloads. Ik kan me herrineren dat in de oude downloadbase een download genaamd "GTA III kit" en "Vice City kit" stond, ik heb deze 2 nog wel op de computeren. Maar het zou leuk zijn als je die ook weer toevoegt. En misschien kun je ook een "San Andreas kit" maken, al die artwork enzo is wel leuk Mooi dat iedereen nu dingen kan toevoegen. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Eindelijk, Kan ik er eindelijk iets nuteloos in zetten Je mist het punt geloof ik.. Hierdoor hopen we nog meer mooie inhoud in de download database te krijgen...... Een verzoek voor de inzenders om zich goed aan alle punten te houden... Bijna vergeten een nutteloze toevoeging te maken. :$ Hip initiatief hoor, hopelijk raakt de boel zo fijn vol en groeit het forum weer een stukje! Bewerkt: 18 juni 2007 door Moonbeam Reageren
Rivel Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Goed intatief! Dat is altijd wel hanidg, ik wilde eigenlijk altijd al dat er wat meer inkwam! Erg nice! Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Leuke tevoeging, ook een idee om de Galerij openbaar te maken? Of verstaan jullie die ook onder de downloadsectie? Bewerkt: 18 juni 2007 door VWO-er Reageren
Rivel Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ik wil nu nie tbetweterig doen ofzo. Maar als je de galerij openzet voor ider lid. Dan zetten ze er ook idiote screens in enzo... ML doen zoiets niet en SL ook niet! Is het niet handiger om de downloadsecite open te zetten voor leden die 1 maand lid zijn en 50 posts hebben? Anders komen er ook mods in die niet echt mooi zijn. Of gewoon gekopiërt van een andere site. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Inzendingen die leden doen (maar ook die ML's doen of SL's en zelfs die van mezelf ) worden eerst nog gecontroleerd door de admins hoor. Idiote screens zullen dus wellicht wel voorkomen maar de uiteindelijke publicatie niet gaan halen....los daarvan: ik hoop dat er verschrikkelijk mooie dingen opgeload worden Reageren
Rivel Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Inzendingen die leden doen (maar ook die ML's doen of SL's en zelfs die van mezelf ) worden eerst nog gecontroleerd door de admins hoor. Idiote screens zullen dus wellicht wel voorkomen maar de uiteindelijke publicatie niet gaan halen....los daarvan: ik hoop dat er verschrikkelijk mooie dingen opgeload worden Dus het is niet dat als je iets upload, het er direct bijkomt? Ow, oke... Maar de galerij staat toch niet open? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Leuk initiatief! Ik wou al vanaf de vernieuwing van het forum dat er een paar downloads terug komen en het kan zijn dat gewone leden sommige mods nog hebben! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Mooi initiatief! Ik ga er wel niets mee doen. Want ik heb toch geen spullen om hier up te loaden... Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Leuk nieuws. Kan ik eindelijk mijn VM mod erbij zetten Reageren
Joriz Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 De eerste downloads van leden zijn reeds toegevoegd Reageren
Gino99 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Leuk bedacht jongens .Ik doe er niks mee,maar wel altijd leuk om naar te kijken Mvg:Gino Reageren
Woetsha Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Leuk , Ik was al iets van plan toe te voegen maar dat komt binnenkort... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.