Jump to content

Downloads inzenden nu ook voor leden!


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    3

  • Rivel

    3

  • Joriz

    2

  • .Timothy

    2

Beetje late reactie, maar goed. Goede beslissing :tu: Ik weet zeker dat de database wat voller wordt. Zoveel SL+ maken niet wat voor de database, dus dat er nu leden bij kunnen is fantastisch :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zat ik nu op te wachten, dat de databasa is wat voller geraakte, want nu waren er maximum 10 downloads per GTA, goed gedaan dus :tu:. Zelf ga ik denk ik er niet zo veel gebruik van maken, omdat ik GTA het liefst in zijn origineel speel.

Nu moet nog hetzelfde gebeuren bij de galerij!

KUTGW ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Dat werd tijd,

De downloaddatabase was wel een beetje leeg, en serieuze modders hebben niet zoveel tijd voor dit forum als de superleden, toch?

Sommige wel ^_^

Nog een vraagje ik heb een texture voor een billboard gemaakt voor de gang waar ik in zit (Kwark is dope) mag ik die dan wel uploaden omdat eigelijk alleen leden van Kwark is dope het gaan downen?

Dat zou ik dan weer niet weten. Zou je even ergens moetten opzoekken bij regels voor inzenden van downloads o.i.d.

Hoe dan ook, ik vind dit wel goed (ahoewel ik nu wel laat hierover m'n mening geef), alleen zou de kwalitiet van de downloads misschien wel iets naar beneden kunnen gaan. Maar dat moetten we ook nog maar zien :).

Link to comment
Delen op andere websites

Je zet toch dingen in de download datebase om het voor het publiek open te stellen. Dan kan je veel beter hem via een pb versturen of hem in het gangtalktopic plaatsen. Dat vind ik in ieder geval.

Van de andere kant intreseren buitenstaanders denk ik niet in zoiets. Daarmee zal het ook alleen maar gedownload worden door nog steeds de eigen leden.

Dusja.. Ik zou het gewoon via pb doen.. Maar wie ben ik..?

>>> Door Dutchy3010: Youp :Y<<<

:D JEEETTTJEEE .. :7

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, jullie hebben wel gelijk.

Er zijn zo bar weinig Superleden en Megaleden dat er haast één keer in een jaar een

modificatie uitkomt.

En bovendien zijn het juist de leden die tijd overhebben om een mod te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...