Jump to content

Beschoten worden door soort cowboys


GTA-er

Recommended Posts

Ik wordt, als ik met een auto rondrij, steeds beschoten door figuren die er uitzien als cowboys en iets zeggen als 'I'm going to kill you.' Wat zijn dat voor figuren? En wat kun je ertegen doen dat ze je beschieten?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn gangmembers van de Columbian Cartel , deze zitten vooral in het noorden van Staunton Island en in Shoreside Valle. Je hebt ruzie met ze omdat je ex-vriendin Catalina bij hen hoort.

Wat je er tegen kan doen is natuurlijk snel doorrijden, er is verder geen ingame oplossing, je kan niet, zoals bijvoorbeeld in San Andreas wel kan, hun gang territory veroveren ofzo. Het is wel mogelijk om de bestanden van het spel zo aan te passen dat er helemaal geen gangwars zijn. Dat wordt onder andere besproken in dit topic.

Hopelijk heb ik hiermee je vragen voldoende beantwoord, als er nog vragen zijn stel ze gerust :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

dat zijn om even makelijk te zeggen je vijhanden net zoals je in de chinatoun gaat word je ook beschoten die zijn ongeveer het zelfde.

:duh:

en ze worden boos omdat je bij BOMB DA BASE die misie in portland hun boot hebt opgeblazen zijn ze boos en nemen ze wraak.

groetjes fiegel5 :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ok dan zeggen we het zo: OVERAL echt overal zitten gang die je dood willen hebben om een of andere reden.

Portland kun je het best aan het eind van het spelmeet een kogelvrij voertuig zoals bijv de Rhino of de bulletproof patriot die je bij de laatste missie van Ray krijgt, ander overleef je het echt niet.

In Staunton zit de Columbian Cartel achter je aan(vind ik persoon lijk mietjes:puh:) en in Shoreside vale ook.

Er zijn vast nog meer gangs zoals de triads maar daar heb ik even geen zin in om te noemen.

EDIT: Oops, sorry voor de bump, ik ben niet gewend dat zo'n topic die al zo lang niet meer actief is nog erges bovenaan staat,

Please vergeef mijn fout.

Bewerkt: door terrorkruimel
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...