Jump to content

Is er dan nergens een Jong Oranje topic?


NilsHolgersson

Recommended Posts

Penalty's zie ik net!

12-12 al en Waterman stopt de penalty! en Daniel de Ridder kan het beslissen! en HIJ MIST!!!

En nu mist Engeland weer! ZUIVERLOON SCOORT! FINALE (sorry voor deze reactie's)

Zelf vind ik Foppe een goede trainer.. Ik zal zeggen Ga zo door. Ik hoop dat Jong Oranje finale wint! :Y

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

Die penaltyreeks! Zoiets heb ik nog nooit gezien. Ik heb serieus wel drie keer de batterijen van mijn pacemaker moeten vervangen. Foppe wéér in de finale!! _O_

leuke pacemaker xD

was mooie wedstrijd, alleen verdiende oranje allang te hebben gewonnen in extra tijd!! GrRR

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we dan nergens over ons idool Foppe de Haan praten? Over Royston Drenthe? Over de omhaal van zo net? Over de aanstaande finaleplaats?

Pfff, dat was spannend :7

Mooie wedstrijd :eten:

En idd geweldige speler die Drenthe :tu:

Ook de Haan is top :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

0-1 - Lita

1-1 - Rigters

1-2 - Young

2-2 - Babel

2-3 - Milner

(Drenthe mist)

2-4 - Noble

3-4 - Janssen

(Hoyte mist)

4-4 - Beerens

4-5 - Derbyshire

5-5 - Maduro

5-6 - Ferdinand

6-6 - De Ridder

6-7 - Carson

7-7 - Zuiverloon

7-8 - Rosenior

8-8 - Rigters

(Reo-Coker mist)

(Kruiswijk mist)

8-9 - Taylor

9-9 - Waterman

9-10 - Young

10-10 - Beerens

10-11 - Milner

11-11 - Drenthe

11-12 - Noble

12-12 - Maduro

12-13 - Hoyte

13-13 - Janssen

(Derbyshire mist)

(De Ridder mist)

(Ferdinand mist)

14-13 - Zuiverloon

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een ontzettend spannende wedstrijd, met het Mooiste Goal van Dit Kampioenschap. Die omhaal!!! _O_

En dan die penalty reeks ik wou op een gegeven moment niet meer kijken anders kreeg ik echt een hartaanval ik kan zo slecht tegen dit soort dingen. Net als met Ajax- AZ die strafschoppenreeks vond ik ook zo spannend.

Link to comment
Delen op andere websites

Morgen zijn de Serven aan de beurt en dan kan Foppe Boppe de cup weer omhoog houden. Achteraf blijkt nu zelfs dat hij helemaal geen gelijk had, die geblesseerde speler had niet hoeven schieten. Maarja hij scoorde toch dus who cares. Ik wil Foppe als echte bondscoach, ik heb hem 10x liever dan Van Basten.. die mag de golfcourse wel weer eens gaan opzoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het niet meer.. Ik had mijn vriend aan de telefoon terwijl ik aan het kijken was. Er was volgens mij geen zinnig woord uit mij te krijgen tijdens die penaltyreeks, gewoon té spannend. :puh:

Jong Oranje heeft me al 2 jaar verbaasd. Echt leuk spel dat ze hebben. Wel een beetje geluk dat ze in de 89ste minuut nog scoorde, ik dacht echt dat het al voorbij was.

Ik vind Drenthe echt een geweldige speler. Super snel en heeft de capaciteit om een leuke aanval op te zetten. Tot voor kort kende ik hem niet, maar nu geniet ik van zijn spel. :) Jammer van die penalty, vlekje op een geweldig kampioenschap van hem, maar ik denk dat hij oranje wel kan helpen morgen. :D Drenthe fan in tha house... 8)

@ Nils: helemaal met je eens... Foppe liever als Marco, zeker weten... Dat gedoe met Van Nistelrooy en ook bijvoorbeeld Davids... Foppe >> bondscoach!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het niet meer.. Ik had mijn vriend aan de telefoon terwijl ik aan het kijken was. Er was volgens mij geen zinnig woord uit mij te krijgen tijdens die penaltyreeks, gewoon té spannend. :puh:

Jong Oranje heeft me al 2 jaar verbaasd. Echt leuk spel dat ze hebben. Wel een beetje geluk dat ze in de 89ste minuut nog scoorde, ik dacht echt dat het al voorbij was.

Ik vind Drenthe echt een geweldige speler. Super snel en heeft de capaciteit om een leuke aanval op te zetten. Tot voor kort kende ik hem niet, maar nu geniet ik van zijn spel. :) Jammer van die penalty, vlekje op een geweldig kampioenschap van hem, maar ik denk dat hij oranje wel kan helpen morgen. :D Drenthe fan in tha house... 8)

@ Nils: helemaal met je eens... Foppe liever als Marco, zeker weten... Dat gedoe met Van Nistelrooy en ook bijvoorbeeld Davids... Foppe >> bondscoach!

Dutchy sinds waneer houden dames van voetbal?

>>> Door Dutchy3010: Sinds wanneer doen wij aan vooroordelen? :duh: <<<

Ik zat bij men oomthuis en het moment van die omhaal het huis van de buren begon opeens te trillen XD

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een paar uurtjes..

Mijn buurjongen vroeg heb je vanavond wat te doen? Ik zei nou.. eigenlijk niet.. hij zei dan kom ik vanavond de finale bij je kijken! Is dat ok?

:duh: Ik vind hem eng, het is een Glen Mills kerel

Ik zei; dat moet je zelf weten...

"Ok, dan kom ik."

Die mafkees nodigt zichzelf uit. Nu maar hopen dat ze winnen, anders kan het wel eens vervelend aflopen voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...