CJ_SA Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Ik heb Wondows XP en GTA II (rijmt ) maar GTA II drait nie weet iemant waar ik een update voor GTA II kan downloaden zodat ie het onder XP doet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Ik heb Wondows XP en GTA II (rijmt ) maar GTA II drait nie weet iemant waar ik een update voor GTA II kan downloaden zodat ie het onder XP doet? Huh? Ik kon het gewoon zonder problemen installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Wat voro foutmelding krijg je dan? Heb je Service Pack 1 of 2 al geinstalleerd? De patch is zover ik weet alleen maar voor het repareren van wat fouten in de multiplayer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ_SA Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Wat voro foutmelding krijg je dan?Heb je Service Pack 1 of 2 al geinstalleerd? De patch is zover ik weet alleen maar voor het repareren van wat fouten in de multiplayer. ik heb pack 1 alleen als k t wil spele krijg ik dit: Grand Theft Auto 2 heeft een bekend compatibiliteitsprobleem met deze versie van Windows. Neem contact op met TAKE2interactive voor een update die compatibel is met deze versie van Windows. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 De officiele patch voor GTA2 werkt niet bij Windows XP. Probeer de compatibiliteit 's om te zetten naar Windows 98 (rechtermuisknop GTA2.exe; eigenschappen; compatibilieit; Windows 98). Heb je trouwens XP Home Edition of XP Professional? XP HE schijnt wel vaker problemen te hebben met GTA2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Modder-Eter Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 bla, waarom zou het niet werken GTA 1, GTA London, GTA II, GTA III, GTA vice City doen het gewoon allemaal dus het ligt aan jou PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sp*rkY Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 doet bij mij ook gewoon... ik heb er wel een patch overheen gegooid...maar zoals joriz zegt...dat ging alleen om multiplayer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Ik heb geen patch en windows xp professional. GTA 2 werkt zonder problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Huh... :o Ik vind het best wel raar omdat GTA: 2, weinig MB heeft. GTA: 2 is ook best wel oud he maar dat moet juist werken voor een XP. Spijkertje, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
da_gangsta_kid Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 ik had op de gta classic van gta2 alles goe ingevuld. en als ik op enter druk komt er op the page not found. :angry: kan iemand me helpen aub. B) want anders is het hier een beetje saaai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Ja maar ''GTA'' 2 is zoooooooooo oud. Kan je gewoon GTA 3 of Vice City kopen? Of heb je geen [$Cash$]? Want het ligt aan je computer, misschien heb je weinig ruimte voor je CD-Rom? Zou best wel dom zijn als GTA 2 he' niet werkt op de Windows XP. Bij mij kan het werken op de Windows 98 geen SE edition! Misschien ligt het aan de CD-rom zitten daar geen krassen op? Veel geluk met dat spel! Spijkertje, _________________________________________ [ Prettige OUD EN NIEUW dagen!] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Mij lukt het nieteens om gta II te downloaden <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nith Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) ff offtopic hoor kan gta2 online (patch,multiplayer)??? zou me wel vet lijken Bewerkt: 30 december 2004 door Nith Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Ja kan online gespeeld worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FreakyB Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Ja kan online gespeeld worden. Kan je aan een beginner uitleggen hoe je online kunt spelen? game hunter doet het niet bij mij:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.