Jump to content

Enterable buildings [PS2]

Recommended Posts

Geplaatst:

In dit topic staat er hoe je binnen kunt geraken in buildings.Voor de PC.Maar mijn vraag is: hoe doe je dat met de PS2?En ik heb de Storyline al uitgespeeld,ik heb alle missies gedaan.

Geplaatst:
In dit topic staat er hoe je binnen kunt geraken in buildings.Voor de PC.Maar mijn vraag is: hoe doe je dat met de PS2?En ik heb de Storyline al uitgespeeld,ik heb alle missies gedaan.

Je kunt de mod sowieso niet gebruiken, die is voor de PC. Mods kun je sowieso niet gebruiken voor de PS2, dus dat kan je uitsluiten. Er is wel een andere manier voor, namelijk doormiddel van een cheat. Je begint gewoon een nieuw spel, en voordat je in de cut-scene die steeg inrijdt, typ je de jetpack cheat in. Je bent dan dood, maar je kan daarna wel alle gebouwen in die ook in de missies beschikbaar zijn. Ik heb het eens geprobeerd op de PC en daar werkt het, volgens mij op de PS2 ook.

Geplaatst:

Start new game en laat het filmpje afspelen.

Als je net de steeg inrijd doe je de jetpack cheat, dan komt er te staan wasted en start je bij het ziekenhuis.

Je zult nu elk gebouw waar je ook met missies in komt kunnen betreden, +naar andere steden zonder wanted level

bedoel je dit ^_^ ?

Geplaatst:
Start new game en laat het filmpje afspelen.

Als je net de steeg inrijd doe je de jetpack cheat, dan komt er te staan wasted en start je bij het ziekenhuis.

Je zult nu elk gebouw waar je ook met missies in komt kunnen betreden, +naar andere steden zonder wanted level

bedoel je dit ^_^ ?

Bedankt,het werkt :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...