Jump to content

Probleem met het missie: Burning Bridges

ruff-ryders

Recommended Posts

Ik ben bij het missie Burning Bridges, maar als ik Lance heb gered dan, stapt lance weer uit en weer in! (in de auto natuurlijk)

dan als ik in de rose rondje kom, dan doet hij niks!

Nou vraag ik me af hoe je dat kan verkomen?

Delen op andere websites

Meschien moet je de missie nog een keer overnieuw doen en de cd goed schoonmaken. Eerst de cd goed schoonmaken en dan de missie overnieuw doen. PS heb je GTA VCS op de PS2 of de PSP ?

Als je hem op PS2 ken je de cd met een vochtig doek schoonmaken wel met een zachte doek anders woord het alleen maar erger. ;)

Bewerkt: door Rene-GTA
Delen op andere websites

Hey!

Ik heb van de missie 'Burning Bridges' een goed filmpje gevonden je kan het hier bekijken: ---KLIK---. Ik zal de missie ook nog eens zelf proberen uit te leggen. Het begin van de missie ga ik niet meer uitleggen want dat kan je al denk ik. Als je het laatste mannetje hebt vermoord, dan zie je een PCJ-600 staan, pak deze motor en rijd naar Lance, als het goed is gaat Lance nu op de PCJ-600 zitten en moet je alleen nog maar naar de roze marker rijden. Als je dat hebt gedaan zal Victor zeggen dat ze nu wel echt in de problemen zitten met de 'Mendez Brothers'. Mission Passed!

Als je VCS op de PSP hebt en de missie echt niet lukt dan kan je nog altijd een save-game aanvraag doen in dit topic, hier staat alles heel goed uitgelegd door 'SummerBase' hoe je een savegame moet plaatsen zodat iemand anders de missie doet voor jou!

Maar ik denk niet dat het zover komt want ik hoop de het filmpje en mijn uitleg al duidelijk genoeg zijn!

Groetjes GTA-Freak2.

Delen op andere websites

Misschien kan dit topic je nog een beetje helpen, er staan erg veel handige tips in over Burning Bridges. Nog even over het laatste deel, het is gewoon de bedoeling dat je op de motor stapt, en dat je naast Lance stil blijft staan zodat hij de gelegenheid krijgt om achterop te springen. Als hij er nu weer af gaat dan moet je hem misschien wat meer tijd geven om erop te komen. Als hij er eenmaal op zit dan hoef je niks te doen bij de roze marker, er zal dan een automatische cutscene verschijnen waarbij alles ontploft. Mission passed!

Delen op andere websites

Hey!

Ik heb van de missie 'Burning Bridges' een goed filmpje gevonden je kan het hier bekijken: ---KLIK---. Ik zal de missie ook nog eens zelf proberen uit te leggen. Het begin van de missie ga ik niet meer uitleggen want dat kan je al denk ik. Als je het laatste mannetje hebt vermoord, dan zie je een PCJ-600 staan, pak deze motor en rijd naar Lance, als het goed is gaat Lance nu op de PCJ-600 zitten en moet je alleen nog maar naar de roze marker rijden. Als je dat hebt gedaan zal Victor zeggen dat ze nu wel echt in de problemen zitten met de 'Mendez Brothers'. Mission Passed!

Als je VCS op de PSP hebt en de missie echt niet lukt dan kan je nog altijd een save-game aanvraag doen in dit topic, hier staat alles heel goed uitgelegd door 'SummerBase' hoe je een savegame moet plaatsen zodat iemand anders de missie doet voor jou!

Maar ik denk niet dat het zover komt want ik hoop de het filmpje en mijn uitleg al duidelijk genoeg zijn!

Groetjes GTA-Freak2.

hoi,

bedankt nog voor de TIP!!!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...