Jump to content

GTAgames.nl texture mod zoekt graphics

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Misschien ken je de GTAgames.nl texture mod? Hopelijk wel... Zoniet, een korte uitleg: De gtagames.nl texture mod is een mod die reclamepanelen in het spel: SA zet. Op deze reclameborden komen reclame's van deze site. de gangs, projecten,... Nu we hebben momenteel een gebrek aan mensen die meedoen. En daarom vragen we aan jullie of jullie er in willen komen! Uiteraard met wat graphics. Ze komen dan over heel SA verspreid te staan. En als je wil etten we je naam erbij. Dus, wil je meedoen: PB Rivel dan, of post het hier. We vragen liefst GFX met een size van 800x600 en als je wil dat je naam erop komt, zet die er dan op. Je mag ook kleine graphics insturen. Dat is ook geen probleem. Gelieve wel mooie graphics te sturen. Geen paint creaties(tenzij je dit goed kan:P) en ook niet teveel kleuren di ebij elkaar vloeken. Nuja, in je bericht of PB moest staan:

Onderwerp:Gtagames.nl texturemod
[b]Naam lid:[/B]
[b]Naam persoon/organisatie of whatever...[/b]
[B]Je graphic(s)(een link):[/b]

Nuja! Veel plezier en hopelijk doen jullie mee.

Rivel en de gtagames.nl crew!

@ De mods: Ik hoop dat dit topic hier goed staat! Ik had geen idee waar ik het anders moest zetten!

Geplaatst:
Hallo allemaal!

Misschien ken je de GTAgames.nl texture mod? Hopelijk wel... Zoniet, een korte uitleg: De gtagames.nl texture mod is een mod die reclamepanelen in het spel: SA zet. Op deze reclameborden komen reclame's van deze site. de gangs, projecten,... Nu we hebben momenteel een gebrek aan mensen die meedoen. En daarom vragen we aan jullie of jullie er in willen komen! Uiteraard met wat graphics. Ze komen dan over heel SA verspreid te staan. En als je wil etten we je naam erbij. Dus, wil je meedoen: PB Rivel dan, of post het hier. We vragen liefst GFX met een size van 800x600 en als je wil dat je naam erop komt, zet die er dan op. Je mag ook kleine graphics insturen. Dat is ook geen probleem. Gelieve wel mooie graphics te sturen. Geen paint creaties(tenzij je dit goed kan:P) en ook niet teveel kleuren di ebij elkaar vloeken. Nuja, in je bericht of PB moest staan:

Onderwerp:Gtagames.nl texturemod
[b]Naam lid:[/B]
[b]Naam persoon/organisatie of whatever...[/b]
[B]Je graphic(s)(een link):[/b]

Nuja! Veel plezier en hopelijk doen jullie mee.

Rivel en de gtagames.nl crew!

@ De mods: Ik hoop dat dit topic hier goed staat! Ik had geen idee waar ik het anders moest zetten!

Nog nooit gedaan wel interesse! hoe moet zo'n graphic eruit zien gewoon het bord of vooraanzicht of ..??

Geplaatst:
Nog nooit gedaan wel interesse! hoe moet zo'n graphic eruit zien gewoon het bord of vooraanzicht of ..??

Het moet gewoon de advertentie zelf zijn, dus al het ware de poster in het bushokje ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...