Jump to content

"Hoe heet deze film?"


sevaboy

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ruud2022

    7

  • Bigstijn

    4

  • Froop

    3

  • sevaboy

    3

In azie had ik een film gezien die ik best gaaf vondt het begin was zo een man in een winkelcentrum die tegenover een man met een bril zit dan pakt die ene man een gun en schiet een gaatje in het hoofd van die man met een bril en dan breekt er chaos uit en komt er politie enz maar die man die heeft geschoten loopt gewoon tussen de menigte naar buiten. volgens mij kwam er ook zo een voodoo mens in voor die zo een vloek over iemand deed en die persoon wordt helemaal gek (hij krijgt bulten en kan niet meer slapen) en dan pleegt die gozer zelfmoord door van een gebouw te springen weet iemand hoe deze film heet want ik vondt het egt zo gaaf helaas heb ik niet zoveel info :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik zoek een film...

Het is een animatie film met redelijk nieuwe en mooie grapics. Daarmee bedoel ik dat het niet de grapics zijn van die Disney Classic films. Het is grappig, op een puper in baby wijze...

Het gaat over roodkapje (ze noemt Red). En ze gaat naar haar oma om haar geheime receptenboek te brengen en daar komt ze haar oma vastgebonden in de kast tegen met een tierende acteur/snitzelverkoper en een journalistische wolf. Ze moeten elk hun verhaal doen aan de politie zodat zij kunnen weten wie de geheime snoepjes recepten wil stelen... Uiteindelijk blijkt het een konijntje te zijn.

Iemand weet hoe die film noemt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een film...

Het is een animatie film met redelijk nieuwe en mooie grapics. Daarmee bedoel ik dat het niet de grapics zijn van die Disney Classic films. Het is grappig, op een puper in baby wijze...

Het gaat over roodkapje (ze noemt Red). En ze gaat naar haar oma om haar geheime receptenboek te brengen en daar komt ze haar oma vastgebonden in de kast tegen met een tierende acteur/snitzelverkoper en een journalistische wolf. Ze moeten elk hun verhaal doen aan de politie zodat zij kunnen weten wie de geheime snoepjes recepten wil stelen... Uiteindelijk blijkt het een konijntje te zijn.

Iemand weet hoe die film noemt?

Hoodwinked

Link to comment
Delen op andere websites

Een film over de slag bij Stalingrad en er is een Russische sniper en die doodt een heleboel Duitsers en dan moet een Duitse sniper hem zien te doden. Weet iemand hoe die heet?

Enemy at the gates dat weet ik zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een film over de slag bij Stalingrad en er is een Russische sniper en die doodt een heleboel Duitsers en dan moet een Duitse sniper hem zien te doden. Weet iemand hoe die heet?

Enemy at the gates dat weet ik zeker.

Klopt, heb ik laatst nog gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...