Jump to content

Hoeveel verdienen jullie met je empire building


timdedarter

Recommended Posts

Ik verdien rond de 70.000 per dag.

Ik bezit alle empire sites.

Je moet dan alle empire sites High Roller hebben. Deze brengen meer geld op :Y

Ook moet je alle missies voor Empire building hebben gedaan zodat je meer kan verdienen.

Ik weet niet wat het maximale is maar ik denk dt dat ongeveer 80.000 kan worden.

er zijn nog wat sites die beschadigt zijn. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat het maximale is maar ik denk dt dat ongeveer 80.000 kan worden.

er zijn nog wat sites die beschadigt zijn. :D

Het zal wel iets meer zijn dan $ 80.000 per dag, want ik verdien al $ 106.800 per dag, en ik heb gewoon alle Empire Buildings, waarvan de meeste High Rollers en Robbery zijn.

Volgens mij kan het wel oplopen tot $ 110.000+ per dag!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat hebben jullie allemaal veel! :tu:

Ik heb 20.000 ofzo. Ik word de hele tijd aangevallen door de Sharks, terwijl ik pas een bedrijf van hún heb veroverd. Zo krijg ik steeds minder bedrijven. Want ik heb geen zin meer om de aanvallers weg te halen. Om de 5 minuten vallen er weer nieuwe aan :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik verdien zon 106.500 per dag met vooral robbery.

daarnaast is een groot deel drugs en smuggling omdat die auto's beter zijn dan die stomme landstalker.

ik heb alle 30 empire sites en wordt niet meer aangevallen.

Edit:wie nog steeds veel last heeft van aanvallen moet dit topic eens bekijken:Klik!

Bewerkt: door Ice-T
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik weet niet hoe ik een empire site moet krijgen je moet dan een gang killu ofzo en dan de site kopuh kan iemand me helpen...!?!?!?!?!?!

Dit kun je doen nadat je de missies ''To Victor, the Spoils'' hebt gehaald. Voor uitleg over deze missies kun je Hier even kijken. Als je een empire site wilt krijgen moet je eerst op de auto van de gang schieten. Daarna komen er gang members naar buiten die hun bedrijf proberen te beschermen. Deze moet je allemaal doodschieten. Daarna kun je naar binnen en daar zullen je nog een paar gang members moeten doodschieten. Daarna heb je het gehaald. En daarna kun je het gebouw kopen. Maar dit wordt allemaal uitgelegd tijdens het spelen zelf. Veel succes verder. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...