Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ga naar het het gedeelte stoep bij het vliegveld in de buurt die open ligt met een riolering erin.

Spring vanaf de zijkant opde riolering en probeer zo lang mogelijk erop te lopen.

Nu krijg je het scherm dat je krijgt als je naar een ander eiland gaat.

Nu ben je op Leaf Links golf club in het andere eiland terwijl de blokkades er nog zijn!!!

Je kunt nu alles verkennen.

Was dit al bekend of heb ik eindelijk iets uitgevonden? :puh:

Want met de zoekfunctie vond ik niks.

Oowja, je kunt nu ook in Heli's.

Bewerkt: door terrorkruimel
Geplaatst:

Dat kan heel goed kloppen ja, wanneer het spel niet meer kan bevatten waar de speler zich bevindt wordt de speler automatisch naar de Leaf Links Golf Course verplaatst. Handige bug die jij gevonden hebt, terrorkruimel! :tu:

Geplaatst:
Dat kan heel goed kloppen ja, wanneer het spel niet meer kan bevatten waar de speler zich bevindt wordt de speler automatisch naar de Leaf Links Golf Course verplaatst. Handige bug die jij gevonden hebt, terrorkruimel! :tu:

Heb je dat dan op nog meer plekken? Waar dan?

Heb je dat dan op nog meer plekken? Waar dan?

Hey Spark.

Tot nu toe is dit naar mijn weten de plek waar je dat trucje kan doen. Maar er bestaat nog een heel handige oplossing voor naar het 2de eiland te gaan, en dat gaat als volgt:

Pak een taxi en doe de Taxi driver missie, als je dat hebt gedaan is de beloning dat de Taxi en de Cabbie kunnen bunnyhoppen. Ga nu naar 'Starfish Island (het villa eiland.), rijd dan helemaal tot aan het einde, daar staat dan inderdaad een poort, maar ga naar ik dacht het linkse huis zijn tuin en ga dan naar de kant van de weg die tegenover de poort ligt , en nu moet je alleen nog maar bunnyhoppen over het muurtje, en zo over het water!

Ik hoop dat je dit snapt, want het is moeilijk voor dit uit te leggen...

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst:

Dankjullie dat jullie het leuk vinden:D

Maar was dit dan al bekend???

Lijkt me geweldig een keer iets uit te vinden :Y

Geplaatst:
Ga naar het het gedeelte stoep bij het vliegveld in de buurt die open ligt met een riolering erin.

Spring vanaf de zijkant opde riolering en probeer zo lang mogelijk erop te lopen.

Nu krijg je het scherm dat je krijgt als je naar een ander eiland gaat.

Nu ben je op Leaf Links golf club in het andere eiland terwijl de blokkades er nog zijn!!!

Je kunt nu alles verkennen.

Was dit al bekend of heb ik eindelijk iets uitgevonden? :puh:

Want met de zoekfunctie vond ik niks.

Oowja, je kunt nu ook in Heli's.

plaats ook even een kaartje met een stip erin. dat is misschien duidelijker. tussen haakjes ik heb de storyline al uitgespeelt. kan geen haakjes typen mijn toestenbord flipt nu op deze site.

Geplaatst:
ik loop op de rio maar er gebeurt niks

Ga tegen het rode hekje aan staan aan de kant van de buis(maakt niet uit welke kant) spring nu zodat vic zijn armen wijd doet en erop blijf glijden(je hoeft zelf niks te doen) mij lukt het nu in 1 keer springen maar het kost wel wat oefenen.

Geplaatst:
ik loop op de rio maar er gebeurt niks

Ga tegen het rode hekje aan staan aan de kant van de buis(maakt niet uit welke kant) spring nu zodat vic zijn armen wijd doet en erop blijf glijden(je hoeft zelf niks te doen) mij lukt het nu in 1 keer springen maar het kost wel wat oefenen.

Maak nou eens een kaartje van waar die buis staat :duh:

Geplaatst:
post-48340-1183476335.jpgik denk dat hij het op deze plaats bedoelt(de roode stip op het bijgevoegde kaartje)

Bedankt timmie( zo heet onze hond ook lol) dat is de plek die ik bedoelde.

Ik had wat problemen met de PC waardoor ik opeens geen plaatjes kon toegvoegen :tu:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Lees mijn topic maar en probeer het uit, het spel weet niet waar je bent dus je beland in het winkelcentrum (waar je vervolgens niet mer uit kan.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=54625

staan de jet ski's er dan ook??? ^_^

En hoelang moet je lopen dan???

Bewerkt: door dikke moordenaar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...