Jump to content

Naar het 2e eiland.


JeGe

Recommended Posts

staan de jet ski's er dan ook??? ^_^

En hoelang moet je lopen dan???

Waarschijnlijk zul je nog even geduld moeten hebben voor alle luchtvoertuigen en de jetski. Bijvoorbeeld de VCPD Maverick, die heeft een vaste spawnplaats op het eerste eiland, maar voor From Zero To Hero staat hij er niet. Op het tweede eiland is het waarschijnlijk hetzelfde verhaal. Je moet gewoon doorlopen totdat je naar Leaf Links Golf Course wordt verplaatst, dit duurt niet echt heel lang. Gewoon proberen erop te blijven, en dan zie je het vanzelf wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
zou het kunnen dat je dit alleen kunt als je het 2de eiland nog niet hebt vrijgespeeld?? bij mij werkt het niet :s ik heb lang op de riool gelopen

Als je gewoon langs het riool kan blijven lopen dan is er niks aan de hand, want dan weet het spel namelijk ook nog waar je bent. Pas als het spel niet meer weet waar je bent wordt je getransporteert naar de Leaf Links Golfcourse, dus je moet nog even door blijven lopen waarschijnlijk. Het ligt er in ieder geval niet aan dat je het tweede eiland al geunlockt hebt, want dat verhelpt de bug niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ga naar het het gedeelte stoep bij het vliegveld in de buurt die open ligt met een riolering erin.

Spring vanaf de zijkant opde riolering en probeer zo lang mogelijk erop te lopen.

Nu krijg je het scherm dat je krijgt als je naar een ander eiland gaat.

Nu ben je op Leaf Links golf club in het andere eiland terwijl de blokkades er nog zijn!!!

Je kunt nu alles verkennen.

Was dit al bekend of heb ik eindelijk iets uitgevonden? :puh:

Want met de zoekfunctie vond ik niks.

Oowja, je kunt nu ook in Heli's.

is hier ook een filmpje van op youtube, want je uitleg vind ik erg onduidelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...