Dark_Zemy Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) kan iemand mij een programma geven waar ik filmpjes kan maken (geef me gelijk ook even uitleg (niet in engels plz)) Bewerkt: 26 juni 2007 door Joriz onderwerp titel verduidelijkt
Boris H. Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik denk niet dat dit in feedback thuishoort...
Ferre Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Windows Movie Maker. Waarvoor? Wat wil je? Hoe?
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Als ik jou was zou ik even een kijkje nemen in dit topic. Edit hieronder: Jep, maar ik sta boven, schitterend toch . Bewerkt: 26 juni 2007 door Jow Tommy Verceti
Jesperkaj Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Zie dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=51854 EDIT: Precies op hetzelfde moment gepost, JTC. EDIT2: NEE! Bewerkt: 26 juni 2007 door Blizzard
Dark_Zemy Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Windows Movie Maker.Waarvoor? Wat wil je? Hoe? vooor een filmpie te maken met GTA III trouwens Boris waar moet ik het anders posten??
Thundercover Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Windows Movie Maker.Waarvoor? Wat wil je? Hoe? vooor een filmpie te maken met GTA III trouwens Boris waar moet ik het anders posten?? Ik heet geen Boris H., maar handigere plaatsen zouden Software (Onder Computer Talk) of GTAIII Fora zijn
mathi Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Windows Movie Maker.Waarvoor? Wat wil je? Hoe? vooor een filmpie te maken met GTA III trouwens Boris waar moet ik het anders posten?? fraps is ook heel handig, daar bestaan al tutorial topics over op gtagames.nl 1 nadeel, je kan niet zo lang opnemen
Rullez Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Windows Movie Maker.Waarvoor? Wat wil je? Hoe? vooor een filmpie te maken met GTA III trouwens Boris waar moet ik het anders posten?? fraps is ook heel handig, daar bestaan al tutorial topics over op gtagames.nl 1 nadeel, je kan niet zo lang opnemen Dit is met de Trial, Ik heb thuis de full versie gekocht. En hiermee kan ik zo lang als ik wil opnemen. En dan heb je kwaliteit beeld. Het mag dan wat kosten. Maar dan heb je een goed en makkelijk programma in je bezit!
Bigstijn Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Windows Movie Maker.Waarvoor? Wat wil je? Hoe? vooor een filmpie te maken met GTA III trouwens Boris waar moet ik het anders posten?? fraps is ook heel handig, daar bestaan al tutorial topics over op gtagames.nl 1 nadeel, je kan niet zo lang opnemen Dit is met de Trial, Ik heb thuis de full versie gekocht. En hiermee kan ik zo lang als ik wil opnemen. En dan heb je kwaliteit beeld. Het mag dan wat kosten. Maar dan heb je een goed en makkelijk programma in je bezit! Hoe duur is die full versie? Ik kan maar 30 of 60 seconden filmen en das niet handig als je leuke filmpje wil maken :(Edit: ik denk dat ik dan toch nog even wat met beslissen Bewerkt: 26 juni 2007 door Bigstijn
-Matthijs- Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Hoe duur is die full versie? Ik kan maar 30 of 60 seconden filmen en das niet handig als je leuke filmpje wil maken De full versie is $37. Verkijk je niet, dat zijn dus Dollars. Omgerekend is dit zo'n 27 á 30 Euro, dacht ik. Op zich is het niet erg veel, maar je hebt er wel weer erg veel voor terug. Bewerkt: 26 juni 2007 door -Matthijs-
Joriz Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Met Fraps 1.9D kan je 'oneindig' opnemen. Alleen hier heb je geen geluid bij. Maar als je een muziekje er achter zet heb dan heb je daar geen last meer van.
Preddy Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Gebruik ook eens de zoekfunctie, zoals anderen al aangaven. Er zijn al een heuleboel soortgelijke topics te vinden, wat deze onnodig maakt
Recommended Posts