Volgers 0 Inhoud van GTA IV Special Edition Door PatrickW, 27 juni 2007 Bericht rapporteren Vandaag heeft Rockstar Games de eerste foto's vrijgegeven van de inhoud van het Special Edition pakket van GTA IV. Uiteraard is de Boxart nog niet definitief, maar de foto's geven een goede indruk van de inhoud van het pakket. Bron: GTAnet.com Meer Special Edition foto's zijn te vinden in onze galerij Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of natuurlijk voor alle feitjes naar WikiGTA gaan. Morgen donderdag 28 juni komt om 19:00 Nederlandse tijd de tweede Grand Theft Auto 4 trailer op deze website online. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Das redelijk wat, so DAT MOET IK HEBBEN O_O Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Ik begin toch te twijfelen. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftAuto 4 Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 nee ik niet wat moet je er eigenlijk mee? zo'n kistje is handig maar de rest eigenlijk onnodig maar goed ieder zijn eigen keus Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
-IV- Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Veel zwart Voor mij toch liever de gewone versie! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Leuk ! Hoeveel zou zo iets kosten ? Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Leuk ! Hoeveel zou zo iets kosten ? Het special edition pakket van GTA IV gaat dacht ik tussen de 80 en de 90 euro kosten, dus heel wat geld voor een paar gadgets... ______________________________________________________ Het ziet er wel allemaal mooier en groter uit als ik had verwacht, maar ik denk dat het nog altijd vrij nutteloos is wat je erbij krijgt... Alleen voor de echte GTA harcore fans. Als ik GTA IV koop, koop ik zeker niet deze editie, want 20a30 euro meer betalen voor dit, nee liever niet . Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Nieuwe info...:Rockstar heeft afbeeldingen vrijgegeven van de Special Edition van Grand Theft Auto IV. De Special Edition bestaat uit een sporttas met daarin een metalen kluisje. In dit kluisje bevindt zich de game, een boek met artwork en de soundtrack. Op deze soundtrack staat onder andere nieuw materiaal van verschillende topartiesten. Aan de sleutel van het kluisje zit een Rockstar-sleutelhanger. Het hele pakket gaat hier in Europa over de toonbank voor €99,95. Bron Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Hoe zouden ze die sporttas in dat kluisje krijgen? @ Hierboven: Eerder was de prijs vastgesteld op €89,95. Of één van de twee prijzen klopt niet, of de prijs is met een tientje verhoogd. EDIT: Gameorder.nl heeft hem voor €89,= staan, maar Bol.com voor €99,99. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Ik zou heel graag de Special Edition hebben, maar ik wil wachten tot GTA IV (misschien) op de PC uitkomt. Maar zou ik de SE ook kunnen krijgen als ik een paar maanden wacht? Desnoods tweedehands? Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Hoe zouden ze die sporttas in dat kluisje krijgen? @ Hierboven: Eerder was de prijs vastgesteld op €89,95. Of één van de twee prijzen klopt niet, of de prijs is met een tientje verhoogd. Raar dan,ik heb deze info van Insidegamer.Klikkie ^^ Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Echt mooi! Deze ga ik zeker halen! Ik vind het de volle 100 euro waard!!! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
xgaming Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Ziet er goed uit Alleen had ik de sport tas in andere kleuren verwacht en met het rockstarlogo in oranje Als ie voor de pc uitkomt ga ik hem zeker kopen :bier: Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Leuk, aar ik hoef het niet. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Wat een troep, dit brengt mij echt totaal niet in de mood om die special edition te kopen. Art of GTA IV boek is misschien nog wel leuk maar ergens heb ik het idee al wel dat die ook op internet komen te staan. Ga in ieder geval geen 40 euro extra betalen voor dit Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Vandaag heeft Rockstar Games de eerste foto's vrijgegeven van de inhoud van het Special Edition pakket van GTA IV. Uiteraard is de Boxart nog niet definitief, maar de foto's geven een goede indruk van de inhoud van het pakket.
Bron: GTAnet.com
Meer Special Edition foto's zijn te vinden in onze galerij
Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of natuurlijk voor alle feitjes naar WikiGTA gaan.
Morgen donderdag 28 juni komt om 19:00 Nederlandse tijd de tweede Grand Theft Auto 4 trailer op deze website online.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites