Volgers 0 Inhoud van GTA IV Special Edition Door PatrickW, 27 juni 2007 Bericht rapporteren Vandaag heeft Rockstar Games de eerste foto's vrijgegeven van de inhoud van het Special Edition pakket van GTA IV. Uiteraard is de Boxart nog niet definitief, maar de foto's geven een goede indruk van de inhoud van het pakket. Bron: GTAnet.com Meer Special Edition foto's zijn te vinden in onze galerij Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of natuurlijk voor alle feitjes naar WikiGTA gaan. Morgen donderdag 28 juni komt om 19:00 Nederlandse tijd de tweede Grand Theft Auto 4 trailer op deze website online. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 17 oktober 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Sorry dat ik dit topic bump maar ik vroeg me af of je deze al kan pre-orederen, en zo ja, waar is hij het goedkoopst? Ik wil m echt heel graag. op gta forum is al een tijd lang reclame geweest voor consoleshop.nl misschien kan je hem op rockstar warehouse ook bestellen daar is ie zowiezo goedkoper en de dollar staat nu erg zwak. want voor zover ik weet is de playstation3 regiovrij. maar voor de xbox360 kan het dacht ik niet. EDIT: €1.-euro is $1.41 . dan kom je er dus op uit dat het je iets van €65,- kost exlusief verzendkosten. zelf heb ik hem via consoleshop.nl minder gedoe dan inporteren lijkt mij. plus dat als er iets nederlands bij zit krijg je dat natuurlijk niet via de amerikaanse uitgave. Bewerkt: 17 oktober 2007 door IV trailer Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 17 oktober 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 oktober 2007 Normale Editie X box 360 PS3 Speciale Editie PS3 X box 360 Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Timothy. Geplaatst: 22 oktober 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik ga toch zeker wel voor deze SE, ik heb hem al gereserveerd dus laat maar komen.. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 6 januari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 januari 2008 Ik ga hem zeker halen ik heb hem gereserveerd kan haast niet W8ten Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 7 januari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 7 januari 2008 Iedere echte gta fan moet dit zeker hebben. Ik ga hem zeker halen Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 12 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 maart 2008 Das redelijk wat, so DAT MOET IK HEBBEN O_O waaraan twijfelen? Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Vandaag heeft Rockstar Games de eerste foto's vrijgegeven van de inhoud van het Special Edition pakket van GTA IV. Uiteraard is de Boxart nog niet definitief, maar de foto's geven een goede indruk van de inhoud van het pakket.
Bron: GTAnet.com
Meer Special Edition foto's zijn te vinden in onze galerij
Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of natuurlijk voor alle feitjes naar WikiGTA gaan.
Morgen donderdag 28 juni komt om 19:00 Nederlandse tijd de tweede Grand Theft Auto 4 trailer op deze website online.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites