Volgers 0 Inhoud van GTA IV Special Edition Door PatrickW, 27 juni 2007 Bericht rapporteren Vandaag heeft Rockstar Games de eerste foto's vrijgegeven van de inhoud van het Special Edition pakket van GTA IV. Uiteraard is de Boxart nog niet definitief, maar de foto's geven een goede indruk van de inhoud van het pakket. Bron: GTAnet.com Meer Special Edition foto's zijn te vinden in onze galerij Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of natuurlijk voor alle feitjes naar WikiGTA gaan. Morgen donderdag 28 juni komt om 19:00 Nederlandse tijd de tweede Grand Theft Auto 4 trailer op deze website online. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Wat een troep, dit brengt mij echt totaal niet in de mood om die special edition te kopen. Art of GTA IV boek is misschien nog wel leuk maar ergens heb ik het idee al wel dat die ook op internet komen te staan. Ga in ieder geval geen 40 euro extra betalen voor dit Ik wil GTA IV heel graag maar heb geen ps3 of Xbox 360! Als ik GTA IV zou kopen zou ik ook geen special edition kopen Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster1 Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 dat zal cker weer druk worden met downloaden met minimumsnelheid Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 dat zal cker weer druk worden met downloaden met minimumsnelheid Ik denk niet dat je deze "special edition" kan downloaden. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Wat een troep, dit brengt mij echt totaal niet in de mood om die special edition te kopen. Art of GTA IV boek is misschien nog wel leuk maar ergens heb ik het idee al wel dat die ook op internet komen te staan. Ga in ieder geval geen 40 euro extra betalen voor dit Helemaal mee eens Ik koop GTA4 toch niet meteen, aangezien ik eerst ga wachten op een versie voor de pc. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 hebben!! hebben!! hebben!! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 Ziet er verdomd leip uit.Helemaal de GTA 4 stijl alleen vrees ik dat de PC versie geen speciale versie heeft. Zo'n vermoeden heb ik altans en ik hoop van harte dat ik ongelijk heb. Het is duur maar aanschaffen zal ik het dan. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
haha Geplaatst: 27 juni 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juni 2007 dat zal cker weer druk worden met downloaden met minimumsnelheid Ik denk niet dat je deze "special edition" kan downloaden. Haha. Nee, ik denk het ook niet . Ik zit nog te twijfelen of ik hem zou halen of niet. Zijn we leuke hebbedingetjes, maar of ze de volle 100 euro waard zijn is de vraag. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 3 juli 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 juli 2007 Ik hoef al die spullen niet erbij , want ik heb thuis al zo'n boek tas en kluisje liggen. Ik koop gewoon de normale editie. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 3 juli 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 juli 2007 Ziet er gelikt uit! Alleen moet ik eerst maar eens een PS3 of XBOX360 kopen. Als ik die heb, zie ik wel of ik geld over heb... Zo te zien hebben ze op het CD hoesje en op het Artwork boekje de font Helvetica Light gebruikt. Voor het geval je het wou weten. Nu kan ik weer eens een gta iv sig maken. Mvg, Flitskikker Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 3 juli 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 juli 2007 Arg, weer een special edition, en ik denken dat Halo 3 al wat word met specials (Wel Halo 3 is ook erger in die speciale uitgaves) Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 4 juli 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 4 juli 2007 Wat een troep. Inderdaad, beter kan ik het ook niet omschrijven. Ik ga niet 30 tot 40 euro meer betalen voor een paar extra gadgets en een sporttas... Nee dan hou ik het bij de 'Normal' Editie. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Racingfreak Geplaatst: 5 juli 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 5 juli 2007 Ik ga gewoon alleen dat spel kopen, zonder al die extra's. Anders gooi je €30,- weg. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 11 augustus 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 11 augustus 2007 die SE zit er voor mij wel in...vet met zo een GTA TAS op je rug Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 11 augustus 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 11 augustus 2007 Zoals ik eerst ook al zei, ik hoef het niet. Het boekje is leuk om een keertje doortelezen maar als dat ene vierkante ding de kluis is lijkt het me niet moeilijk die te kraken Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 17 oktober 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 oktober 2007 Sorry dat ik dit topic bump maar ik vroeg me af of je deze al kan pre-orederen, en zo ja, waar is hij het goedkoopst? Ik wil m echt heel graag. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Vandaag heeft Rockstar Games de eerste foto's vrijgegeven van de inhoud van het Special Edition pakket van GTA IV. Uiteraard is de Boxart nog niet definitief, maar de foto's geven een goede indruk van de inhoud van het pakket.
Bron: GTAnet.com
Meer Special Edition foto's zijn te vinden in onze galerij
Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of natuurlijk voor alle feitjes naar WikiGTA gaan.
Morgen donderdag 28 juni komt om 19:00 Nederlandse tijd de tweede Grand Theft Auto 4 trailer op deze website online.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites