Jump to content
PatrickW

Inhoud van GTA IV Special Edition

Vandaag heeft Rockstar Games de eerste foto's vrijgegeven van de inhoud van het Special Edition pakket van GTA IV. Uiteraard is de Boxart nog niet definitief, maar de foto's geven een goede indruk van de inhoud van het pakket.

Bron: GTAnet.com

Meer Special Edition foto's zijn te vinden in onze galerij

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of natuurlijk voor alle feitjes naar WikiGTA gaan.

Morgen donderdag 28 juni komt om 19:00 Nederlandse tijd de tweede Grand Theft Auto 4 trailer op deze website online. :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Wat een troep, dit brengt mij echt totaal niet in de mood om die special edition te kopen. Art of GTA IV boek is misschien nog wel leuk maar ergens heb ik het idee al wel dat die ook op internet komen te staan. Ga in ieder geval geen 40 euro extra betalen voor dit :N

Ik wil GTA IV heel graag maar heb geen ps3 of Xbox 360!

Als ik GTA IV zou kopen zou ik ook geen special edition kopen

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een troep, dit brengt mij echt totaal niet in de mood om die special edition te kopen. Art of GTA IV boek is misschien nog wel leuk maar ergens heb ik het idee al wel dat die ook op internet komen te staan. Ga in ieder geval geen 40 euro extra betalen voor dit :N

Helemaal mee eens :Y Ik koop GTA4 toch niet meteen, aangezien ik eerst ga wachten op een versie voor de pc.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er verdomd leip uit.Helemaal de GTA 4 stijl alleen vrees ik dat de PC versie geen speciale versie heeft. Zo'n vermoeden heb ik altans en ik hoop van harte dat ik ongelijk heb.

Het is duur maar aanschaffen zal ik het dan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

dat zal cker weer druk worden met downloaden met minimumsnelheid

Ik denk niet dat je deze "special edition" kan downloaden. :puh:

Haha. Nee, ik denk het ook niet ^_^ . Ik zit nog te twijfelen of ik hem zou halen of niet. Zijn we leuke hebbedingetjes, maar of ze de volle 100 euro waard zijn is de vraag.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er gelikt uit! Alleen moet ik eerst maar eens een PS3 of XBOX360 kopen.

Als ik die heb, zie ik wel of ik geld over heb... :puh:

Zo te zien hebben ze op het CD hoesje en op het Artwork boekje de font Helvetica Light gebruikt.

Voor het geval je het wou weten. :)

Nu kan ik weer eens een gta iv sig maken.

Mvg,

Flitskikker

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een troep.

Inderdaad, beter kan ik het ook niet omschrijven.:) Ik ga niet 30 tot 40 euro meer betalen voor een paar extra gadgets en een sporttas... Nee dan hou ik het bij de 'Normal' Editie. :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...