Jump to content

GTA Vice City hoge stunts


iamyourghost

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • iamyourghost

    13

  • K.O.

    5

  • David22

    3

  • Donwell

    2

Deze gebruikt waarschijnlijk cheats, vlak voor een stunt gaat hij ineens heel snel. Niet zo heel moeilijk dus. ;) Die van San Andreas maakt goed gebruik van obstakels, zoals een zandheuvel. Daarnaast maakt hij hoge snelheid, waardoor dit allemaal zonder cheats mogelijk is.

Hopelijk is dit wat je bedoelde op je vraag...

Link to comment
Delen op andere websites

Deze gebruikt waarschijnlijk cheats, vlak voor een stunt gaat hij ineens heel snel. Niet zo heel moeilijk dus. ;) Die van San Andreas maakt goed gebruik van obstakels, zoals een zandheuvel. Daarnaast maakt hij hoge snelheid, waardoor dit allemaal zonder cheats mogelijk is.

Hopelijk is dit wat je bedoelde op je vraag...

is er ook een speciaal progamma zoals de cheatdevice daarmee bedoel ik dan kan je een baantj maken om daar te stunten en is er ook iets dat het mogelijk maakt dat je niet van je motor valt

-------------------------------------------------------------------------

Deze gebruikt waarschijnlijk cheats, vlak voor een stunt gaat hij ineens heel snel. Niet zo heel moeilijk dus. ;) Die van San Andreas maakt goed gebruik van obstakels, zoals een zandheuvel. Daarnaast maakt hij hoge snelheid, waardoor dit allemaal zonder cheats mogelijk is.

Hopelijk is dit wat je bedoelde op je vraag...

is er ook een speciaal progamma zoals de cheatdevice daarmee bedoel ik dan kan je een baantj maken om daar te stunten en is er ook iets dat het mogelijk maakt dat je niet van je motor valt

en nu heb ik nog steeds niet genoeg informatie want je kan niet zo hoog gaan en en bij dat filmpje van gta san andreas stunts waar hij op dat bootje komt is onmogelijk

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDIT knop om nog iets toe te voegen, want het is niet nodig om direct al een nieuew post aan te maken, binnen ongeveer een half uur. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Waar hij op dat bootje komt is wel mogelijk hoor, maar dat vereist veel handigheid en oefening. ;) Het is allemaal wel mogelijk. Over cheatdevice moet je niet bij mij wezen, daar weet ik niets vanaf.

Link to comment
Delen op andere websites

[...] er ook iets dat het mogelijk maakt dat je niet van je motor valt [...]

Ja, er is een bepaalt truukje dat je niet meer van je motor af kan vallen, dat kan je hier vinden :tu:

kan je me een de nummer geven van de pagina want n zit ik steeds te zoeken naar al dat gepraat

Link to comment
Delen op andere websites

[...] er ook iets dat het mogelijk maakt dat je niet van je motor valt [...]

Ja, er is een bepaalt truukje dat je niet meer van je motor af kan vallen, dat kan je hier vinden :tu:

kan je me een de nummer geven van de pagina want n zit ik steeds te zoeken naar al dat gepraat

Rij op motor zonder dat je eraf valt als je botst

Doe het zelfde als de mobiel truc, maar trek dan een ander pak aan. Het werkt niet! Maar nu moet maar eens een motor opgaan, je staat nu op de motor en kan gewoon rijden en lekker botsen! Maar je moet hier een lang gesprek voor hebben!

Mobiel: (Hiervoor moet je een best lang geprek hebben!)

Als je mobiel over gaat moet je de wapen op de richter houden met (met een rondje en een stip) en dan opnemen! Ga dan weer terug en je hebt een wapen voor je oor! Je kan ook naar een ander wapen gaan! Je kan ook gewoon geen wapen meer doen dan heb je niks maar hoor je alleen het geluid! Als je dit allemaal hebt gedaan gaat het hier verder! je moet naar een auto lopen en dan de knop indrukken waarbij je in de auto gaat! Stap toch maar niet in de auto door terug te drukken! Nu hoor je soms een raar gepraat in je telefoon! Soms gaat het snel en soms gaat het langzaam! Mischien hoor je nu niks meer terwijl je nog steeds een geprek voert! Laat nu eens de politie achter je aan komen! De politie doet niks omdat je eigenlijk nog je gesprek voert! Maar als je een auto ingaat gaat alles weer over en het lukt niet altijd!

Zo goed? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt niet eens een mobiel in VCS. :7 Dat trucje werkt alleen voor Vice City. Als je in VCS niet van je motor wil vallen moet je CheatDevice downloaden. Daar zit deze functie in, zet hem (indien hij er nog neit op staan) op On en je zult nooit meer van je motor afvallen.

Het filmpje van VCS is natuurlijk met Cheats, kijk eens naar de titel: "GTA Vice City Stories Cheat Device Stunts On PSP (NOT FINISH)" Hij heeft waarschijnlijk met de zwaartekracht gespeelt. Zet hem wat lager, dan zal je auto veel langer in de lucht blijven. Als je hem zelfs té laag zet komt hij niet eens meer naar de grond toe.

Het filmpje van San Andreas is gewoon veel oefenen. Veel gebruik maken van lage muurtjes, ramps, etc. En geloof me, dit is niet achterelkaar opgenomen. Die trucjes zijn heel vaak fout gegaan. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

O sh*t! Ik heb nu pas door dat dit topic is verplaatst naar VCS... Het stond toch eerst bij VC :?

wie heeft het verplaats het hoortde bij gta vc general

wat bedoeld hij met de wapen op de richter houden met een rondje en een stip wat bedoeld hij

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wie het verplaatst heeft, maar het had niet verplaatst hoeven worden. De titel is wel wat ongeschikt gekozen, maar dat laat ik verder over (in hoeverre het aangepast moet worden) aan de Vice City- forum moderator(s). In de eerste post van dit topic wordt namelijk aangegeven hoe hij/zij de stunt kan maken in Vice City, want in Vice City Stories kan het blijkbaar al, gezien de filmpjes. Dit heeft dus wel met GTA Vice City Stories te maken, maar meer met GTA Vice City, omdat daar de vraag ligt.

Verplaatst naar 'VC: General' derhalve. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...