Jump to content

2 Vraagjes trailer Gta III


Gino99

Recommended Posts

Hey.Ik heb 2 Vaagjes over de eerste Gta III trailer.In het filmpje zie je een aantal keer Blauwe politie auto's rijden.Bij mij zijn ze toch echt zwart.Ook zie je een Gele Stallion.Die heb ik ook nog nooit gezien.Hebben ze dit nog later veranderd ofzo

Mvg:Gino

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan kloppen. Op screens/trailers zijn vaak dingen te zien die later niet terug komen, dit was bij GTA III, VC, SA etc allemaal zo. Bij GTA IV zal dat waarschijnlijk ook weer zo zijn, er zijn altijd enkele dingen die Rockstar Games niet leuk/overbodig vindt, of om een andere reden verwijderd. Zo zouden er oorspronkelijk ook schoolbussen in GTA 3 zijn te vinden, ook Claude is op vele oude screens heel anders te zien. Zo zijn er nog vele dingen veranderd, het kan dus kloppen dat er in de trailer dingen te zien zijn, die er eigenlijk niet zijn. Ik heb nog een leuk filmpje voor je, namelijk GTA 3 beta, in dit filmpje zie je allemaal dingen die in het spel niet meer zijn gebruikt, of veranderd zijn. Klik hier voor het filmpje.

Die zijn er trouwens ook nog van:

Vice City: Klik

San Andreas: Klik

LCS: Klik

VCS: Klik

Erg leuk om even te bekijken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan kloppen. Op screens/trailers zijn vaak dingen te zien die later niet terug komen, dit was bij GTA III, VC, SA etc allemaal zo. Bij GTA IV zal dat waarschijnlijk ook weer zo zijn, er zijn altijd enkele dingen die Rockstar Games niet leuk/overbodig vindt, of om een andere reden verwijderd. Zo zouden er oorspronkelijk ook schoolbussen in GTA 3 zijn te vinden, ook Claude is op vele oude screens heel anders te zien. Zo zijn er nog vele dingen veranderd, het kan dus kloppen dat er in de trailer dingen te zien zijn, die er eigenlijk niet zijn. Ik heb nog een leuk filmpje voor je, namelijk GTA 3 beta, in dit filmpje zie je allemaal dingen die in het spel niet meer zijn gebruikt, of veranderd zijn. Klik hier voor het filmpje.

Die zijn er trouwens ook nog van:

Vice City: Klik

San Andreas: Klik

LCS: Klik

VCS: Klik

Erg leuk om even te bekijken :)

Bedankt Typhoon! :tu:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...