Jump to content

zware wapens


cilic

Recommended Posts

weet iemand wanneer je de minigun kan kopen

op san-andreas

deze kun je niet kopen, maar moet je vinden :) de vindplaatsen vind je op deze kaart :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas is de minigun nergens te koop in San Andreas. De Ammu-Nation verkoopt dit soort heavy wapens gewoon niet.

Je kunt hem uiteraard wel vinden in San Andreas zelf. Die vindplaats kun je hier op WikiGTA bekijken. Let wel op dat de minigun op sommige vindplaatsen niet direct te vinden is. Voor meer info daarover kun je met je muis op een stip gaan staan, om te kijken of daar informatie achter zit.

Veel succes! ;)

[Edit] '..::GhostRider::...' was me voor.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Hey welkom op het forum cilic, :cya:

Helaas kun je de minigun niet zomaar in de winkel kopen, en je kunt hem ook niet met cheats verkrijgen, je kunt hem alleen op sommige punten in San Andreas vinden. In totaal 5 keer, bij 1tje kun je alleen maar in een missie komen (mits je geen bugs, teleport gebruikt). Maar de andere 4 kun je redelijk makkelijk vinden, al moet je wel toegang hebben tot Las Venturas. Op dit kaartje zie je alle vindplaatsen van de Minigun. Er is 1 in San Fierro, op de treinbrug, hier kun je niet zomaar komen, je moet er met behulp van een jetpack, para of helikopter zien op te landen om die minigun te pakken. Ook kan dit pas wanneer je in LV bent. Ik raad je dus aan om 1 van de 2 in Las Venturas te zoeken, deze zijn makkelijker te pakken. Kijk goed op het kaartje waar ze te vinden zijn, die rechtsboven vind je helemaal onderin een kleine parkeergarage. Deze en die rechtsonder in LV zijn redelijk makkelijk te pakken. Degene in de Desert kun je alleen in de missie 'Black Project' te pakken krijgen, degene met het rode puntje krijg je pas na de missie Vertical Bird. Kijk goed op het kaartje en je zult ze wel vinden, voor overige wapens en vindplaatsen kun je hier kijken.

Succes, en veel plezier!

Edit: @hieronder, je zult de eerst de missies in San Fierro moeten volbrengen, anders kun je geen minigun krijgen, behalve als je veel risico gaat lopen :puh:

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

ja maar de plaatsen van een minigun staan in las venturas ik ben pas in san fierro eentje staat in san fierro op de brug van de trein op zo een hoge peiler maar die is geblokeerd want die staat juist op de grens

en als ik neer las venturas ga heb ik sterretjes

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, dat heeft Tenpenny voor je geregeld ... lief he?

Maareh, je moet even wachten totdat je dus wat verder bent in het spel. Dit hebben ze expres gedaan, anders worden de missies iets te makkelijk (aangezien de minigun het sterkste wapen is in het spel) Je moet dus eerst maarus alle missies uitspelen in SF

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nog géén toegang hebt tot The Desert en Las Venturas is er toch nog de mogelijkheid om die minigun op de spoorbrug te pakken. Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier achter ben gekomen.

1) Stap in San Fierro in de locomotief van een trein en rij rustig de brug op, nu komt het merkwaardige: de trein kan door de onzichtbare barriëre rijden! Als je net door dat punt heen bent zal je nog geen sterren krijgen, deze krijg je namelijk pas aan de andere kant van de brug.

2) Stap uit de trein en spring erop, loop dan naar de minigun en je kan hem oppakken!

Succes :sigaar:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...