Jump to content

zwarte vlekken


middle_P

Recommended Posts

ik heb last van zwarte vlekken tijdens het spelen van gta. volgens http://www.systemrequirementslab.com zou gta het heel goed moet doen. het spelen gaat wel goed. alleen word ik helemaal gek van zwarte vlekken in me beeld. het is meestal van stukken weg. ik heb een paar screenshots gemaakt zo dat jullie weten wat ik bedoel. ik heb al van alles geprobeerd met de instellingen van gta ook de draw distance is op zijn hoogst. plz kan iemand me helpen

gallery8.jpggallery7.jpggallery6.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat die vlekken het volgende kunnen zijn.

1 Schaduwen.

2 Onderdelen van het spel die nog niet geladen zijn. dit gebeurt als je erg snel over de weg gaat. Details kunnen ontbreken en soms zitten er gaten in het wegdek.

ik denk dat het een combinatie van deze 2 dingen is :Y

Anders zou ik het niet weten :?

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat die vlekken het volgende kunnen zijn.

1 Schaduwen.

2 Onderdelen van het spel die nog niet geladen zijn. dit gebeurt als je erg snel over de weg gaat. Details kunnen ontbreken en soms zitten er gaten in het wegdek.

ik denk dat het een combinatie van deze 2 dingen is :Y

Anders zou ik het niet weten :?

Dat ligt zoals 'PIERRO P' zegt inderdaad aan het spel zelf. Het heeft dus niets met je PC te maken of iets dergelijks, 'middle_P'. Je kan het wel wat verminderen, als je er aan stoort. Je moet misschien even de 'draw distance' dan hoger zetten, waardoor je verder kan kijken. Ik ga er dan vanuit dat alles er dan ook beter uitziet. Eventueel kan het nog liggen aan je 'quality', dat die te laag staat bijvoorbeeld. Ik weet niet of het helpt, maar het hoort in ieder geval gewoon bij het spel.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat die vlekken het volgende kunnen zijn.

1 Schaduwen.

2 Onderdelen van het spel die nog niet geladen zijn. dit gebeurt als je erg snel over de weg gaat. Details kunnen ontbreken en soms zitten er gaten in het wegdek.

ik denk dat het een combinatie van deze 2 dingen is :Y

Anders zou ik het niet weten :?

Dat ligt zoals 'PIERRO P' zegt inderdaad aan het spel zelf. Het heeft dus niets met je PC te maken of iets dergelijks, 'middle_P'. Je kan het wel wat verminderen, als je er aan stoort. Je moet misschien even de 'draw distance' dan hoger zetten, waardoor je verder kan kijken. Ik ga er dan vanuit dat alles er dan ook beter uitziet. Eventueel kan het nog liggen aan je 'quality', dat die te laag staat bijvoorbeeld. Ik weet niet of het helpt, maar het hoort in ieder geval gewoon bij het spel.

ok bedankt.

het zijn in ieder geval geen schaduwen want ze verdwijnen en ze hoeven ook niet geladen te worden omdat ze als maar terug komen als je er over heen rijd. ik heb alle combinatie met drawdistance, quality etc geprobeerd. is er geen update te krijgen ik heb wel gezocht maar kon niks vinden,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook gehad en ergerde me er ook zo aan.

Ik had het in SF en toen reed ik daar de hele tijd door en toen was het opeens weg (ik heb ook een beetje gekloot met de draw distence)

vr gr gtaman122

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...