Jump to content

Zeroing In


Talietje

Recommended Posts

Ik heb het al op wikigta gelezen wat je moet doen , maar toch is het voor mij nog altijd niet duidelijk genoeg.

Ik ga eerst naar de plaatsen waar ze heeft gebeld en dan ongeveer aan die brug moet ik achter de auto rijden, wat dan? Moet ik ze achtervolgen? Of moet ik er tegen aanrijden zodat ze uit de auto zou stappen?

Als ik ze gewoon blijf achtervolgen is het op een gegeven moment dat ik de auto niet meer zie en weer naar de plaatsen moet gaan waar ze gebeld heeft en zo blijf dit vast herhalen... :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al op wikigta gelezen wat je moet doen , maar toch is het voor mij nog altijd niet duidelijk genoeg.

Ik ga eerst naar de plaatsen waar ze heeft gebeld en dan ongeveer aan die brug moet ik achter de auto rijden, wat dan? Moet ik ze achtervolgen? Of moet ik er tegen aanrijden zodat ze uit de auto zou stappen?

Als ik ze gewoon blijf achtervolgen is het op een gegeven moment dat ik de auto niet meer zie en weer naar de plaatsen moet gaan waar ze gebeld heeft en zo blijf dit vast herhalen... :?

Je moet tegen de auto een manurve doen die je op de rijschool heb geleerd ik weet ff niet welke en dan stapt ie uit en moet je hem jatten en dan weer naar de garage brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dicht genoeg bij de auto bent dan krijg je een berichtje dat je een PIT Manouvere moet uitvoeren op haar auto.

Dus duw tegen de zijkant van haar auto aan en draai haar van de weg.

Dan stapt ze uit en kan je de auto meenemen. :D

Als dit maar niet wil lukken moet je haar auto tegen iets aan drukken. Zet dan je eigen auto achter die van haar aan zodat ze moeilijker weg kan. Stap nu uit en schiet haar door het voorraam neer. Nu kan je ook de auto meenemen.

:puh:

GTAman was me voor. :bonk:

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet inderdaad haar van de weg krijgen en haar laten uitstappen d.m.v. de P.I.T. Maneuvre, die je op de rijschool hebt geleerd. In dit filmpje kun je zien hoe deze in zijn werk gaat. Soms rijdt ze ook een verkeerde afslag in en blijft ze hangen, zodat ze geen kant op kan. Op deze manier kun je haar ook dood schieten en de wagen nemen. Als je de P.I.T. Maneuvre uitvoert, zorg er dan wel voor dat je met de voorkant van jou wagen tegen de achterkant van de andere staat, anders krijg je haar er niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...