Jump to content

Balloons aan Savehouses


Domovoi

Recommended Posts

Hey,

Als je alle red balloons verzamelt, en dan een nieuw safehouse koopt/krijgt, spawnen daar dan automatisch ook alle wapens, of krijg je ze alleen aan de savehouses die je op dat moment in je bezit hebt?

Thx

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Als je alle red balloons verzamelt, en dan een nieuw safehouse koopt/krijgt, spawnen daar dan automatisch ook alle wapens, of krijg je ze alleen aan de savehouses die je op dat moment in je bezit hebt?

Thx

Neehoor, je krijgt gewoon je wapens bij alle savehouses, het doet er niet toe wanneer je de red balloons doormidden schiet. Dus als je net bent begonnen en daar bang voor bent dan hoef je je geen zorgen te maken. Het is juist goed om vroeg te beginnen, dan heb je meer aan de wapens bij je savehouses.

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: Je kan SaveHouses kopen???

Dat is dan nieuw bij mij...

EDIT@ hieronder: liggen daar dan ook wapens???

en ik had er ff niet meer aan gedacht dat je in empire sites ook kan saven:P

Bewerkt: door terrorkruimel
Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: Je kan SaveHouses kopen???

Dat is dan nieuw bij mij...

In GTA Vice City Stories kun je inderdaad geen safehouses kopen, die verkrijg je namelijk met het doen van (verhaallijn-)missies. Wel kun je Empire-sites kopen (Empire Building), daarin kun je ook je spelvoortgang opslaan en dus doen ze ook dienst als "safehouses". Als je het vanuit dat perspectief bekijkt kun je dus wel degelijk safehouses kopen in GTA Vice City Stories... maar officieel dus niet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT@ hieronder: liggen daar dan ook wapens???

en ik had er ff niet meer aan gedacht dat je in empire sites ook kan saven:P

Nope helaas, volgensmij vind je alleen wapens bij je savehouses. Daarom kan je een 'Empire Building' meer een soort van savehouse noemen, maar de wapens (en wellicht nog een paar dingen) ontbreken in vergelijking met een echt savehouse die je tijdens de storyline haalt als je missies voltooid. Maar de Empire Buildings zijn naast de missies zeker een nuttige toevoeging in verband met saven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...