Jump to content

ik krijg het telefoontje niet van de missie Yay Ka-Boom-Boom

Recommended Posts

Geplaatst:

ik krijg dat telefoontje niet wat ik ook doe en de missies van zero zijn best moeilijk:P wie kan mij verder helpen?

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan de missie Yay Ka-Boom-Boom nadat je de missie The Da Nang Thang van woozie hebt voltooid, dit is o.a. besproken in dit topic, je kan rechtsboven de zoekfunctie gebruiken als je iets zoek, vaak is het al besproken in een topic 0_0 .

Je hoeft de Zero missies niet te doen om de storyline te voltooien ze zijn puur voor de lol en nodig om de 100% te halen.

Ik weet niet precies bij welke missie van Zero je bent maar bij de eerste; Air Raid moet je van ver al schieten met je minigun en niet de hele tijd schieten maar alleen als je kans hebt om de vliegtuigjes te raken.

De missie Supply Lines moet je veel oefenen met je vliegtuigje en dan de couriers uitschakelen, je kan proberen als het vliegend niet lukt om het over de grond rijdend wel gaat, voor sommigen is het zo handig.

De missie New Model Army is ook vooral veel oefenen met je helicoptertje en als je hem een paar keer hebt gespeeld weet je wanneer je wat moet ophalen dus dan moet deze missie geen probleem zijn.

Mocht een van de missies niet lukken kan je hem aanvragen in savegame aanvraag.

Hopelijk heb ik hiermee je vragen voldoende beantwoord :) .

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:
Je kan de missie Yay Ka-Boom-Boom nadat je de missie The Da Nang Thang van woozie hebt voltooid, dit is o.a. besproken in dit topic, je kan rechtsboven de zoekfunctie gebruiken als je iets zoek, vaak is het al besproken in een topic 0_0 .

Je hoeft de Zero missies niet te doen om de storyline te voltooien ze zijn puur voor de lol en nodig om de 100% te halen.

Ik weet niet precies bij welke missie van Zero je bent maar bij de eerste; Air Raid moet je van ver al schieten met je minigun en niet de hele tijd schieten maar alleen als je kans hebt om de vliegtuigjes te raken.

De missie Supply Lines moet je veel oefenen met je vliegtuigje en dan de couriers uitschakelen, je kan proberen als het vliegend niet lukt om het over de grond rijdend wel gaat, voor sommigen is het zo handig.

De missie New Model Army is ook vooral veel oefenen met je helicoptertje en als je hem een paar keer hebt gespeeld weet je wanneer je wat moet ophalen dus dan moet deze missie geen probleem zijn.

Mocht een van de missies niet lukken kan je hem aanvragen in savegame aanvraag.

Hopelijk heb ik hiermee je vragen voldoende beantwoord :) .

de missie model army kan je beter alle bruggen eerst bouwen voordat je de eerste bruggetje maakt dan kan je autootje ineens doorrijden

en over dat telefoontje weet ik niet sorry

Geplaatst:

Voor als iemand dit topic leest met hetzelfde probleem: Start geen missies van Zero want dan ben je verplicht deze eerst te doen voordat je het telefoontje krijgt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...