Jump to content

Mijn eigen GTAIV trailer


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 007 RoadRunner

    10

  • pilot

    4

  • Swiggers

    3

  • 2fast{0}

    3

@Woetsha: met Windows Movie Maker was me dit nooit gelukt. Ik gebruik Pinnacle Studio 10 Plus. M'n vader heeft die ooit ns gekocht om vakantievideo's mee te maken en ik kwam die toevallig tegen. ^_^

Dacht dat je iets in de richting van premiere had gebruikt ^_^

Voor de rest mijn diepe complimenten voor deze mix van de trailers. Bewerk je wel is vaker video's, want je heb er echt talent en oog voor!

Persoonlijk vond ik deze trailer beter dan de orginele. Hier zit gewoon veel meer energie in wat ik ook voelde bij de trailers van de voorgaande GTA's.

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook een trailer gemaakt door de trailers te mixen en er een muziekje achter te zetten. Ik heb dit gedaan met Windows Movie Maker :Y

Ik kreeg het niet voor elkaar om er schot- en stemgeluiden bij te doen, maar dat maakt niet uit uit want de trailer krijgt dan een iets andere sfeer. :duh:

In het filmpje zie je eerst een deel van de stad, later wordt Niko opgebeld en gaat opweg om de missie te voltooien. Als hij uiteindelijk iemand in elkaar heeft geslagen is hij klaar en loopt over de brug naar huis.

Het filmpje kan je hier bekijken.

Yosata 0_0

PS. Reageer en zeg wat je ervan vind :Y:N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...