PetitPierreIV Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Kvind dat allemaal heel goed gemaakt. Zelf benk beetj muziektechneut dus vind ik dat de beat soms wat beter gelijkend kon zitten met het filmpje, maar uit eigen ervaring weet ik dat dit verschrikkelijk moeilijk is! Good job! Overall:8.7/10 Grtz! Reageren
strandpop Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 ik zie 1 foutje en dat is dat je soms de echte muziek er tussendoor hoort. voor de rest vindt ik het erg vet gedaan 9/10 Reageren
Biocount Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Leuk gemaakt man!!.. een 8,5 Reageren
thagtaking Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 waarom geeft iedereen een cijfer? Reageren
pilot Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 waarom geeft iedereen een cijfer? Hij vraagt toch wat wij ervan vinden. Daarom heeft hij volgens mij dit topic gemaakt. We raten hem dan en geven hem goede kritiek. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Dat kan iedereen maken joh 2 trailers bij elkaar wat muziek en klaar Dan ben ik zéér benieuwd naar jouw versie In ieder geval zijn dit drie trailers van kwaliteit. Zoals al eerder gezecht heb je de muziek en beelden perfect op elkaar afgestemd. Ik kan er niet meer op zeggen dan: Pure klasse, écht vakwerk keep up the good work! Reageren
mad_ce Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Dude, je trailer is beter dan die van Rockstar! De sfeermuziek is echt machtig!!! PB mij om te zeggen wel componist het is en de titel van het nummer. Nogmaals proficiat, 9.5/10 Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Dames en heren, Ik presenteer jullie mijn 4de en mogelijk laatste trailer van GTA IV. Hij is nu langer dan 2 minuten en vol met epische momenten samen met de beste actie uit de laatste trailers. Geniet en vergeet niet te reageren. Reageren
oostzaan Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Super gemaakt man ga zo door.! Reageren
FireFighter Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Echt mooi gemaakt man! Ga zo door Ik geef een 9,5 mvg, Thegtaman Reageren
pilot Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Je flikt het hem weer. Mooie trailer man, ik geef je een 9.5/10. Rockstar moet jou nemen als hun werknemer. Reageren
profile Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Beter dan die van R* Mooie muziek en erg stoer. 9,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.