Da Phoenix Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Waar kan ik Vista iconen vinden voor XP. Ik wil mijn XP in Vista stijl maken. IK zoek geen installer maar alle losse ico bestandjes in een zipje. Heeft iemand een linkje? Reageren
da Sexbomb Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 probeer eens: http://www.crystalxp.net/ Reageren
Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Op deze site staan allemaal thema's, Achtergronden, Icoontjes enz.. Ook veel vista icoon pakketten : * Klik * Reageren
S()nny Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 hep je wel eens vista transformationpack geprobeerd? daarverander je alles mee in vista stijl (hep ik ook) gr S()nny Reageren
G13nn Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 maakt alles ook heel traag is moeilijk weg te krijgen maakt van je systeem een grote troep nogmeer goede ideeën? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Ik heb wel zo'n pack liggen. Hij is ze nu aan het uploaden, ik bewerk mijn bericht wel als ze klaar zijn. Hier is de link naar de iconen: Klik Sorry dat het zo lang duurde, maar mijn internet is de laatste tijd erg traag. De pack bevat 29 mappen met daarin de icons. Het zijn er ongeveer 1200 in totaal. Veel plezier ermee! Mvg, Flitskikker Bewerkt: 8 juli 2007 door Flitskikker Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Misschien is dit iets voor je.. Klik! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Die heb ik gedaan. Ik heb nu iets meer in Vista stijl. Nu ff een vraagje over Bureaublad iconen. Kijk het tekstvak onder de iconen is lichtblauw. Kan ik dat doorzichtig maken? Ik kan ze wel van kleur veranderen. Maar ik wil je helemaal doorzichtig hebben. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ga naar Start > Configuratiescherm > Systeem > tablad Geavanceerd > onder het kopje Prestaties op Instellingen klikken -> Alles aanvinken Ook kan het aan je achtergrond liggen, probeer eens een .jpg of een .bmp. Succes! Mvg, Flitskikker Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ga naar Start > Configuratiescherm > Systeem > tablad Geavanceerd > onder het kopje Prestaties op Instellingen klikken -> Alles aanvinkenOok kan het aan je achtergrond liggen, probeer eens een .jpg of een .bmp. Succes! Mvg, Flitskikker Helpt niet. En het is al een JPG Reageren
ifc3 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Sinds wanneer is dit zo? Mischien kun je dan een oplossing bedenken (toen je een of andere instelling veranderd hebt ofzo), of je zou systeemherstel kunnen proberen naar een datum waarvan je weet dat het toen nog normaal was. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Ga naar Start > Configuratiescherm > Systeem > tablad Geavanceerd > onder het kopje Prestaties op Instellingen klikken -> Alles aanvinkenOok kan het aan je achtergrond liggen, probeer eens een .jpg of een .bmp. Succes! Mvg, Flitskikker Helpt niet. En het is al een JPG En een BMP? Werkt dat niet? Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.