Black Force Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 sorry als dit al gepost was, ik heb geen dingen gevonden met de zoekfunctie Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Nee was nog niet gepost volgens mij. Niet echt boeiend voor de rest..staat alleen Special Edition bij..en hier staat tenminste bij Not Final Image, wel handig want sommige dachten dat deze boxshot zonder special edition al de uiteindelijke was die in de winkel komt te liggen Weet niet of het een heel nieuw topic verdient eigenlijk er was al een topic over de tijdelijke boxshot van de normale versie. Reageren
Black Force Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Oowh daar heb ik zeker overheen gelezen dan, lekker dom dan, weer een onodig topic geopend, ik begin er goed in te worden, niet goed Reageren
Boris H. Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Black Force zei: Oowh daar heb ik zeker overheen gelezen dan, lekker dom dan, weer een onodig topic geopend, ik begin er goed in te worden, niet goed Maakt niet uit. Er waren vast een heleboel mensen die dit nog niet wisten. Ik wist het ook niet. Eigenlijk hoop ik niet dat de boxcover van het spel bij de Special Edition anders is. Ik ga namelijk de special edition kopen maar wil wel dezelfde boxcover. Maar dat zal ook wel zo zijn denk ik. ^-^ Boris H. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Boris H. zei: Black Force zei: Oowh daar heb ik zeker overheen gelezen dan, lekker dom dan, weer een onodig topic geopend, ik begin er goed in te worden, niet goed Maakt niet uit. Er waren vast een heleboel mensen die dit nog niet wisten. Ik wist het ook niet. Eigenlijk hoop ik niet dat de boxcover van het spel bij de Special Edition anders is. Ik ga namelijk de special edition kopen maar wil wel dezelfde boxcover. Maar dat zal ook wel zo zijn denk ik. ^-^ Boris H. ja ik denk dat ze gewoon dezelfde gebruiken als voor de gewone editie..met dan hooguit special edition erbij ofzo Reageren
Dastard Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Erhm...deze boxshot staat in het Rockstar Warehouse. Reageren
_niickk Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 ik ga in ieder geval de special halen Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Dastard zei: Erhm...deze boxshot staat in het Rockstar Warehouse. erhmm ja dus? daarom die gele balk eronder ook ja..das bij al die boxshots van rockstar warehouse..maar wat wil je daarmee zeggen? Reageren
TNF Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Waarschijnlijk moeten ze nog de cover ontwerpen en daarom dat ze voorlopig zo'n lege cover laten zien met alleen het logo Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Het is maar een tijdelijk plaatje, waarom dit hier posten? Als we het toch over de SE gaan hebben kun jebeter dit plaatje tevoorschijn halen: Hier staat ook het tijdelijke plaatje maar toch wel leuk om de items te zien die erbij zitten Jullie hebben het vast allang gezien maar toch, om het topic een beetje nuttiger te maken zet ik het er maar bij Reageren
Rickos Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Certified Gangsta zei: Het is maar een tijdelijk plaatje, waarom dit hier posten?Als we het toch over de SE gaan hebben kun jebeter dit plaatje tevoorschijn halen: Hier staat ook het tijdelijke plaatje maar toch wel leuk om de items te zien die erbij zitten Jullie hebben het vast allang gezien maar toch, om het topic een beetje nuttiger te maken zet ik het er maar bij Ik heb zo\n flauw vermoeden dat de cover ook in de stijl van de cd en boek gaat zijn Reageren
Boris H. Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Rickos zei: Certified Gangsta zei: Het is maar een tijdelijk plaatje, waarom dit hier posten?Als we het toch over de SE gaan hebben kun jebeter dit plaatje tevoorschijn halen: [PLAATJE] Hier staat ook het tijdelijke plaatje maar toch wel leuk om de items te zien die erbij zitten Jullie hebben het vast allang gezien maar toch, om het topic een beetje nuttiger te maken zet ik het er maar bij Ik heb zo\n flauw vermoeden dat de cover ook in de stijl van de cd en boek gaat zijn Dat zou best eens kunnen. Misschien dat "things will be different" ook op de cover slaat en dat ze nu een hele nieuwe stijl gaan gebruiken! Boris H. Bewerkt: 9 juli 2007 door Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.