Jump to content

(tijdelijke) boxshot special edition


Black Force

Recommended Posts

Nee was nog niet gepost volgens mij.

Niet echt boeiend voor de rest..staat alleen Special Edition bij..en hier staat tenminste bij Not Final Image, wel handig want sommige dachten dat deze boxshot zonder special edition al de uiteindelijke was die in de winkel komt te liggen :duh::puh:

Weet niet of het een heel nieuw topic verdient eigenlijk :puh: er was al een topic over de tijdelijke boxshot van de normale versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Oowh daar heb ik zeker overheen gelezen dan, lekker dom dan, weer een onodig topic geopend, ik begin er goed in te worden, niet goed :N

Maakt niet uit. Er waren vast een heleboel mensen die dit nog niet wisten. Ik wist het ook niet. ;) Eigenlijk hoop ik niet dat de boxcover van het spel bij de Special Edition anders is. Ik ga namelijk de special edition kopen maar wil wel dezelfde boxcover. Maar dat zal ook wel zo zijn denk ik. ^-^

:cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Oowh daar heb ik zeker overheen gelezen dan, lekker dom dan, weer een onodig topic geopend, ik begin er goed in te worden, niet goed :N

Maakt niet uit. Er waren vast een heleboel mensen die dit nog niet wisten. Ik wist het ook niet. ;) Eigenlijk hoop ik niet dat de boxcover van het spel bij de Special Edition anders is. Ik ga namelijk de special edition kopen maar wil wel dezelfde boxcover. Maar dat zal ook wel zo zijn denk ik. ^-^

:cya:

Boris H.

ja ik denk dat ze gewoon dezelfde gebruiken als voor de gewone editie..met dan hooguit special edition erbij ofzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is maar een tijdelijk plaatje, waarom dit hier posten?

Als we het toch over de SE gaan hebben kun jebeter dit plaatje tevoorschijn halen:

56736002cs9.jpg

Hier staat ook het tijdelijke plaatje maar toch wel leuk om de items te zien die erbij zitten

Jullie hebben het vast allang gezien maar toch, om het topic een beetje nuttiger te maken zet ik het er maar bij :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is maar een tijdelijk plaatje, waarom dit hier posten?

Als we het toch over de SE gaan hebben kun jebeter dit plaatje tevoorschijn halen:

56736002cs9.jpg

Hier staat ook het tijdelijke plaatje maar toch wel leuk om de items te zien die erbij zitten

Jullie hebben het vast allang gezien maar toch, om het topic een beetje nuttiger te maken zet ik het er maar bij :tu:

Ik heb zo\n flauw vermoeden dat de cover ook in de stijl van de cd en boek gaat zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Het is maar een tijdelijk plaatje, waarom dit hier posten?

Als we het toch over de SE gaan hebben kun jebeter dit plaatje tevoorschijn halen:

[PLAATJE]

Hier staat ook het tijdelijke plaatje maar toch wel leuk om de items te zien die erbij zitten

Jullie hebben het vast allang gezien maar toch, om het topic een beetje nuttiger te maken zet ik het er maar bij :tu:

Ik heb zo\n flauw vermoeden dat de cover ook in de stijl van de cd en boek gaat zijn

Dat zou best eens kunnen. Misschien dat "things will be different" ook op de cover slaat en dat ze nu een hele nieuwe stijl gaan gebruiken!

:cya:

Boris H.

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...