yvea0 Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Hey iedereen, weet iemand waar ik een auto-typer kan krijgen waar je zelf de tijd kan instellen enzo dat de tekst verschijnt? Reageren
Jorair Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ja, ik weet er een . Hij noemt Autotalker X en hij is oorspronkelijk ontworpen voor het spel Runescape, maar je kan hem evenzeer gebruiken voor MSN of andere programma's. Je kan hem hier downloaden. Reageren
yvea0 Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ja, ik weet er een .Hij noemt Autotalker X en hij is oorspronkelijk ontworpen voor het spel Runescape, maar je kan hem evenzeer gebruiken voor MSN of andere programma's. Je kan hem hier downloaden. Ehm, zit daar spyware,keyloggers, of virussen bij? Reageren
Jorair Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Normaalgezien niet nee, ik heb hem ook en ik heb geen virussen, keyloggers of dergelijke bij. Mocht je toch twijfelen, tik dan op google 'Download autotalker (of autotyper)' in en je krijgt honderden zoekresultaten . Bewerkt: 8 juli 2007 door Jorair Reageren
-Omar- Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Weet iemadn waar ik VEILIG een autotalker kan downloaden? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Er vroeg iemand kort geleden hetzelfde. Kijk maar eens in dit topic. Mvg, Flitskikker Reageren
-Omar- Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 IK ben dom maar ik gerbui wel eerst de zoekfunctie hoor. Maar zal die echt virus vrij zijn? mvr gtaman122 Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 IK ben dom maar ik gerbui wel eerst de zoekfunctie hoor.Maar zal die echt virus vrij zijn? mvr gtaman122 Zoals in een ander topic vermeld krijg je geen virussen als je een goede virusscanner hebt, dus het maakt niet uit of er wel of niet een virus in zit, vraag Flitskikker maar. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ik heb hem en gebruikt hem wel eens. Ik heb geen viruswaarschuwing gekregen. Hij was eigenlijk voor RuneScape bedoelt, maar werkt ook bij MSN. @ifc3: Ik zei bijna geen virussen meer. Dus wat ik bedoel je hebt er minder kans op. Mvg, Flitskikker Reageren
-Omar- Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ik heb hem en gebruikt hem wel eens. Ik heb geen viruswaarschuwing gekregen.Hij was eigenlijk voor RuneScape bedoelt, maar werkt ook bij MSN. @ifc3: Ik zei bijna geen virussen meer. Dus wat ik bedoel je hebt er minder kans op. Mvg, Flitskikker Dus je hebt er soms nog wel 1 door die talker? Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ik heb hem en gebruikt hem wel eens. Ik heb geen viruswaarschuwing gekregen.Hij was eigenlijk voor RuneScape bedoelt, maar werkt ook bij MSN. @ifc3: Ik zei bijna geen virussen meer. Dus wat ik bedoel je hebt er minder kans op. Mvg, Flitskikker Dus het is nog steeds een stuk veiliger om linux te nemen, ook al heb je een goede virusscanner. Reageren
-Omar- Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ik heb hem en gebruikt hem wel eens. Ik heb geen viruswaarschuwing gekregen.Hij was eigenlijk voor RuneScape bedoelt, maar werkt ook bij MSN. @ifc3: Ik zei bijna geen virussen meer. Dus wat ik bedoel je hebt er minder kans op. Mvg, Flitskikker Dus het is nog steeds een stuk veiliger om linux te nemen, ook al heb je een goede virusscanner. Linux in toch net zoties als windows? PS:heb jij linux of heb jij ook een autotalker? Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ik heb hem en gebruikt hem wel eens. Ik heb geen viruswaarschuwing gekregen.Hij was eigenlijk voor RuneScape bedoelt, maar werkt ook bij MSN. @ifc3: Ik zei bijna geen virussen meer. Dus wat ik bedoel je hebt er minder kans op. Mvg, Flitskikker Dus het is nog steeds een stuk veiliger om linux te nemen, ook al heb je een goede virusscanner. Linux in toch net zoties als windows? PS:heb jij linux of heb jij ook een autotalker? Ik heb Kubuntu 7.04. Reageren
-Omar- Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 wat is kubuntu? en ik had hem gedownload en toen had ik hem 5 min en toen ging me comp allemaal dingen opstarten dus weer snel verwjders. Reageren
The GamerII Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Zijn auto-talkers niet verboden in RS? Zelf gebruik ik gewoon m'n toetsenbord. Ik vind het gewoon lui staan om zo'n auto-talker te gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.