Geplaatst: 8 juli 200717 jaren comment_728574 Hey iedereen, weet iemand waar ik een auto-typer kan krijgen waar je zelf de tijd kan instellen enzo dat de tekst verschijnt?
Geplaatst: 8 juli 200717 jaren comment_728582 Ja, ik weet er een . Hij noemt Autotalker X en hij is oorspronkelijk ontworpen voor het spel Runescape, maar je kan hem evenzeer gebruiken voor MSN of andere programma's. Je kan hem hier downloaden.
Geplaatst: 8 juli 200717 jaren Auteur comment_728596 Ja, ik weet er een .Hij noemt Autotalker X en hij is oorspronkelijk ontworpen voor het spel Runescape, maar je kan hem evenzeer gebruiken voor MSN of andere programma's. Je kan hem hier downloaden. Ehm, zit daar spyware,keyloggers, of virussen bij?
Geplaatst: 8 juli 200717 jaren comment_728601 Normaalgezien niet nee, ik heb hem ook en ik heb geen virussen, keyloggers of dergelijke bij. Mocht je toch twijfelen, tik dan op google 'Download autotalker (of autotyper)' in en je krijgt honderden zoekresultaten . Bewerkt: 8 juli 200717 jaren door Jorair
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731245 Weet iemadn waar ik VEILIG een autotalker kan downloaden?
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731250 Er vroeg iemand kort geleden hetzelfde. Kijk maar eens in dit topic. Mvg, Flitskikker
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731253 IK ben dom maar ik gerbui wel eerst de zoekfunctie hoor. Maar zal die echt virus vrij zijn? mvr gtaman122
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731254 IK ben dom maar ik gerbui wel eerst de zoekfunctie hoor.Maar zal die echt virus vrij zijn? mvr gtaman122 Zoals in een ander topic vermeld krijg je geen virussen als je een goede virusscanner hebt, dus het maakt niet uit of er wel of niet een virus in zit, vraag Flitskikker maar.
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731310 Ik heb hem en gebruikt hem wel eens. Ik heb geen viruswaarschuwing gekregen. Hij was eigenlijk voor RuneScape bedoelt, maar werkt ook bij MSN. @ifc3: Ik zei bijna geen virussen meer. Dus wat ik bedoel je hebt er minder kans op. Mvg, Flitskikker
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731315 Ik heb hem en gebruikt hem wel eens. Ik heb geen viruswaarschuwing gekregen.Hij was eigenlijk voor RuneScape bedoelt, maar werkt ook bij MSN. @ifc3: Ik zei bijna geen virussen meer. Dus wat ik bedoel je hebt er minder kans op. Mvg, Flitskikker Dus je hebt er soms nog wel 1 door die talker?
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731404 Ik heb hem en gebruikt hem wel eens. Ik heb geen viruswaarschuwing gekregen.Hij was eigenlijk voor RuneScape bedoelt, maar werkt ook bij MSN. @ifc3: Ik zei bijna geen virussen meer. Dus wat ik bedoel je hebt er minder kans op. Mvg, Flitskikker Dus het is nog steeds een stuk veiliger om linux te nemen, ook al heb je een goede virusscanner.
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731419 Ik heb hem en gebruikt hem wel eens. Ik heb geen viruswaarschuwing gekregen.Hij was eigenlijk voor RuneScape bedoelt, maar werkt ook bij MSN. @ifc3: Ik zei bijna geen virussen meer. Dus wat ik bedoel je hebt er minder kans op. Mvg, Flitskikker Dus het is nog steeds een stuk veiliger om linux te nemen, ook al heb je een goede virusscanner. Linux in toch net zoties als windows? PS:heb jij linux of heb jij ook een autotalker?
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731455 Ik heb hem en gebruikt hem wel eens. Ik heb geen viruswaarschuwing gekregen.Hij was eigenlijk voor RuneScape bedoelt, maar werkt ook bij MSN. @ifc3: Ik zei bijna geen virussen meer. Dus wat ik bedoel je hebt er minder kans op. Mvg, Flitskikker Dus het is nog steeds een stuk veiliger om linux te nemen, ook al heb je een goede virusscanner. Linux in toch net zoties als windows? PS:heb jij linux of heb jij ook een autotalker? Ik heb Kubuntu 7.04.
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731473 wat is kubuntu? en ik had hem gedownload en toen had ik hem 5 min en toen ging me comp allemaal dingen opstarten dus weer snel verwjders.
Geplaatst: 12 juli 200717 jaren comment_731546 Zijn auto-talkers niet verboden in RS? Zelf gebruik ik gewoon m'n toetsenbord. Ik vind het gewoon lui staan om zo'n auto-talker te gebruiken
Geplaatst: 13 juli 200717 jaren comment_732417 Ja, ik weet er een .Hij noemt Autotalker X en hij is oorspronkelijk ontworpen voor het spel Runescape, maar je kan hem evenzeer gebruiken voor MSN of andere programma's. Je kan hem hier downloaden. Ehm, zit daar spyware,keyloggers, of virussen bij? Ik heb hem voor jou en gtaman112 getest, en gescant met Mcafee, en Ad-Aware en er zit geen virus, keyloggers, trojan, spyware, ad-aware etc. bij als cadeau. Hij is dus veilig Apple-Mac
Hey iedereen, weet iemand waar ik een auto-typer kan krijgen waar je zelf de tijd kan instellen enzo dat de tekst verschijnt?