Jump to content

Zonder wapens


joppie

Recommended Posts

Hey,

Is er iemand die een savegame heeft, helemaal 100%, maar helemaal geen wapens, zodat je die moet kopen?

Als 'die' gene nou z'n spel wil uploaden ben ik daar heel blij mee.

Zet er dan wel ffies bij welke versie tis.

Alvast bedankt.

EDIT: laat maar hier mag een slotje op :Y

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een savegame van internet gehaald maar ik weet niet zeker of dit zonder wapens is, als je het niet wilt als het met wapens is dan moet je het even melden ga ik uitgebreider zoeken ! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een savegame van internet gehaald maar ik weet niet zeker of dit zonder wapens is, als je het niet wilt als het met wapens is dan moet je het even melden ga ik uitgebreider zoeken ! :tu:

Ik heb m geprobeerd maar als ie klaar is met laden en het beeld wordt dan zwart dan valtie uit en zegt ie

wel of niet verzenden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een savegame van internet gehaald maar ik weet niet zeker of dit zonder wapens is, als je het niet wilt als het met wapens is dan moet je het even melden ga ik uitgebreider zoeken ! :tu:

Ik heb m geprobeerd maar als ie klaar is met laden en het beeld wordt dan zwart dan valtie uit en zegt ie

wel of niet verzenden...

Dan is het mss een savegame van V1. Welke versie heb jij? Dat zie je als je SA opstart onderaan je scherm.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een savegame van internet gehaald maar ik weet niet zeker of dit zonder wapens is, als je het niet wilt als het met wapens is dan moet je het even melden ga ik uitgebreider zoeken ! :tu:

Ik heb m geprobeerd maar als ie klaar is met laden en het beeld wordt dan zwart dan valtie uit en zegt ie

wel of niet verzenden...

Dan is het mss een savegame van V1. Welke versie heb jij? Dat zie je als je SA opstart onderaan je scherm.

Bij een versie 2.00 van GTA start ie een nieuwe game en bij een versie 1 sluit ie af met verzenden niet verzenden.

Dus ze doen het allebei niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp niet helemaal waarom je het wilt maar je wilt een 100% savegame voor V2 maar dan zonder wapens?

Dat kan ik wel regelen maar dan ben je wel een keer busted/wasted geweest. Je kan in de downloaddatabse (zie rechtsboven tussen 'Blogs' en 'Galerij' ) een 100% savegame downloaden voor V2. Als je je dan een keer laat oppakken of dood gaat ben je al je wapens kwijt.

Hier is een link naar de V2 100% savegame.

Ow wacht. Beide versies doen het niet? Wil je dan wel even kijken welke versie je hebt (zie rechtsonder in je hoofd menu, staat er niets heb je V1 staat er V2.00 heb je V2)?

@hieronder: Dan heb je dus V1, dan moet deze 100% savegame voor V1 het bij jou doen.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp niet helemaal waarom je het wilt maar je wilt een 100% savegame voor V2 maar dan zonder wapens?

Dat kan ik wel regelen maar dan ben je wel een keer busted/wasted geweest. Je kan in de downloaddatabse (zie rechtsboven tussen 'Blogs' en 'Galerij' ) een 100% savegame downloaden voor V2. Als je je dan een keer laat oppakken of dood gaat ben je al je wapens kwijt.

Hier is een link naar de V2 100% savegame.

Ow wacht. Beide versies doen het niet? Wil je dan wel even kijken welke versie je hebt (zie rechtsonder in je hoofd menu, staat er niets heb je V1 staat er V2.00 heb je V2)?

Als ik hem opstart staat er niets dus zou je denken V1 maar als ik hem opnieuw installeer staat er ook niets...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...