Jump to content

"Carnage"


M-Ree

Recommended Posts

Omdat het Jumpforce forum offline is voorlopig (denk ik), post ik hem maar hier..

53ai0j8.gif

P.s. Kan je hier ook nickchanges aanvragen? Heb geen zin om er steeds bij te vermelden dat ik M-Ree ben :puh:

Bewerkt: door Marinoow
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het Jumpforce forum offline is voorlopig (denk ik), post ik hem maar hier..

53ai0j8.gif

P.s. Kan je hier ook nickchanges aanvragen? Heb geen zin om er steeds bij te vermelden dat ik M-Ree ben :puh:

Dat van die nickchanges weet ik niet, laten we maar ontopic blijven: Je signature.

Ik vind het netjes, de bg is waarschijnlijk met gaussianblur en dan lighten, gedaan. Dat ziet er mooi uit.

Ik vind alleen dat er te weinig kleurverschil inzit. Maargoed, een 8.5/10 :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig, je hebt je render erg goed in je sig verwerkt en je achtergrond is ook wel redelijk mooi.

Ik vind het zelf niet zo heel mooi staan dat je je render geduplicate hebt en dan weer achter je render hebt gezet ook vind ik het niet zo mooi staan dat je sig aan de linkerkant ineens felwit is. Het was denk ik mooier geweest als dit zwart was of maar een heel klein beetje wit.

Al die rode draden in je sig staan ook mooi en je lettertype + kleur zijn ook goed :)

Ik geef je een 8,6 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

egt goeie sig render past goed bij de achtergrond hij zit

er ook goed in..

mooie effecten, tekst is goed geplaatst past er goed bij..

het enige minpunt is dat links het helemaal licht is en rechts

helmaal donker volgens mij had je gwoon allebei de kanten donker

kunne laten..:puh:

rate:8,8/10

gr S()nny

Link to comment
Delen op andere websites

:klap: ik vind hem mooi gemaakt de lettertype staat er mooi bij en er zijn aan de BG mooie effecten aan toegevoegd.

je hebt het mooi gedaan de render is er goed ingeplaatst misschien had je iets kunnen inblenden.

voor de rest een top sig :bier:

een 8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...