Jump to content

PSN-overzicht


Velaro

Recommended Posts

Wat is je naam op het PSN? Denniskuhh

Welke games heb je? Call of Duty 4 Modern Warfare , Motorstorm , F1 ChampionChip Edition ,

En binnenkort GRAND THEFT AUTO 4.

Mogen we je toevoegen? Ja graag maar je moet wel zeggen wie je bent.

Bewerkt: door IronBullet
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de lijst volledig bijgewerkt. Bij degenen die het vermeldden heb ik GTA IV er al bijgezet zodat ik het daarna niet meer moet doen. Toch voorspel ik dat ik binnen 10 dagen veel 'GTA IV'-tjes erbij ga moeten zetten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de lijst volledig bijgewerkt. Bij degenen die het vermeldden heb ik GTA IV er al bijgezet zodat ik het daarna niet meer moet doen. Toch voorspel ik dat ik binnen 10 dagen veel 'GTA IV'-tjes erbij ga moeten zetten. :D

Zet GTAIV er ook maar bij neer.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je naam op het PSN?Mikey cool5,

maar ik gebruik vaak die van mijn vader, spons1979 omdat die van mij het soms niet doet

Welke games heb je?

Blazing Angels,

Splinter Cell double agent,

NFS: carbon,

resistance faal of men,

mototstorm,

en natuurlijk binnenkort GTA: IV

mogen we je toevoegen? liever niet

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je naam op het PSN? Philippe_58

Welke games heb je? Assassin's Creed, Uncharted: Drake's Fortune, MotorStorm en WarHawk EN GTA IV BESTELD!

Mogen we je toevoegen? Natuurlijk

Ik heb een headset maar opt moment benk daar nog mee aan't klo*t@n

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je naam op het PSN? Philippe_58

Welke games heb je? Assassin's Creed, Uncharted: Drake's Fortune, MotorStorm en WarHawk EN GTA IV BESTELD!

Mogen we je toevoegen? Natuurlijk

Ik heb een headset maar opt moment benk daar nog mee aan't klo*t@n

:tu:

Add mij maar op PSN: Cranker1993. Dan zal ik je wel even helpen met je headset.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je naam op het PSN? Philippe_58

Welke games heb je? Assassin's Creed, Uncharted: Drake's Fortune, MotorStorm en WarHawk EN GTA IV BESTELD!

Mogen we je toevoegen? Natuurlijk

Ik heb een headset maar opt moment benk daar nog mee aan't klo*t@n

:tu:

Add mij maar op PSN: Cranker1993. Dan zal ik je wel even helpen met je headset.

Ok! ik zalt nu ff doen ;)

Tnx :tu:_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je naam op het PSN? Pipovisser

Welke games heb je? Gran Turismo 5 Prologue, GTA IV (komt) En Fifa of PES 08 (is nog niet zeker).

Mogen we je toevoegen? Ja

PS: Ik heb ook een headset, alleen waar ik die aansluit weet ik niet, kan iemand info geven hierover? Via PB!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je naam op het PSN? Pipovisser

Welke games heb je? Gran Turismo 5 Prologue, GTA IV (komt) En Fifa of PES 08 (is nog niet zeker).

Mogen we je toevoegen? Ja

PS: Ik heb ook een headset, alleen waar ik die aansluit weet ik niet, kan iemand info geven hierover? Via PB!

Welke headset heb je Bluetooth, USB of nog iets anders? Bij bluetooth moet jij je headset eerst instaleren. Bij een USB headset hoef je hem er alleen in te pluggen zover ik weet. Lukt het je nog steeds niet na dit berichtje add mij dan maar even op PSN: Cranker1993.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de lijst volledig bijgewerkt. Bij degenen die het vermeldden heb ik GTA IV er al bijgezet zodat ik het daarna niet meer moet doen. Toch voorspel ik dat ik binnen 10 dagen veel 'GTA IV'-tjes erbij ga moeten zetten. :D

als je dan toch bezig bent, zet mij er dan ook maar bij! :puh:

Bewerkt: door WWW.outer
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb een USB :Y Dus die kan er zo in :)

En om welke game gaat het, want bij bijvoorbeeld Warhawk moet ik he tlinker knuppeltje indrukken text inspreken en los laten, maar games zoals Burnout Paradise, RFOM of Army Of Two hoef ik alleen te praten?

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je vanaf heden in je profiel je gamertag kunt plaatsen (zie hier hoe dat moet), is dit topic een beetje overbodig geworden, daarom sluit ik 'm. Je gamertag kun je dus in je profiel zetten. ;)

[Edit] Vanwege meer opties in dit topic, heb ik 'm weer geopend.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dan geef ik deze even een klein kickje met de mededeling dat ik zowel terug ben op het forum als via de ps3. En dat ik GTA4 uiteraard bezit dus die mag er wel even bij in mijn lijstje :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je naam op het PSN? LibertyKillerNL

Welke games heb je? Grand Theft Auto, ratchet en clank, resitance fall of man(zoiets) assasins creed,

kane en lync(dead men)

Mogen we je toevoegen? tuurlijk zeg even wie je bent dan accept ik je :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...