Jump to content

PSN-overzicht


Velaro

Recommended Posts

ik doe het samen met nog een paar op dat account:

Wat is je naam op het PSN? Schj

Welke games heb je? Call of Duty 3 , NHL '07 Formule 1 ( morgen Fifa '07 ) , Rainbow Six Las Vegas.

Mogen we je toevoegen? nee

Je kan ook voor iedereen een appart account aanmaken he. Ik weet niet of je dat precies wil maar zo heeft iedereen zijn eigen vriendenlijst, eigen bladwijzers en eigen savegames.

Link to comment
Delen op andere websites

ik doe het samen met nog een paar op dat account:

Wat is je naam op het PSN? Schj

Welke games heb je? Call of Duty 3 , NHL '07 Formule 1 ( morgen Fifa '07 ) , Rainbow Six Las Vegas.

Mogen we je toevoegen? nee

Je kan ook voor iedereen een appart account aanmaken he. Ik weet niet of je dat precies wil maar zo heeft iedereen zijn eigen vriendenlijst, eigen bladwijzers en eigen savegames.

ja , ikzelf heb geen PS3 , en ik zit bij ook nog een ander. waaronder Hidstar. , gewoon een vriendenaccount , omdat sommige geen PS3 hebben :puh:

Waarom post je hier je naam dan als we je niet mogen toevoegen, er zijn toch wel mensen die je wel gaan toevoegen hoor :D alleen ik niet als jij dat niet wil :D

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk om zijn Post-Count op te krikken :D. Ik heb zelf geen account, maar krijg over een paar maanden PS3 waarschijnlijk :Y. En dan post ik hier _O_

Je post nu ook al :7

Maar ik koop dinsdag/woensdag een ps3. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk om zijn Post-Count op te krikken :D. Ik heb zelf geen account, maar krijg over een paar maanden PS3 waarschijnlijk :Y. En dan post ik hier _O_

Je post nu ook al :7

Maar ik koop dinsdag/woensdag een ps3. :dans:

word dan lekker gezellig koop dan rainbow six vegas is een top shooter om online te spelen :D :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik doe het samen met nog een paar op dat account:

Wat is je naam op het PSN? Schj

Welke games heb je? Call of Duty 3 , NHL '07 Formule 1 ( morgen Fifa '07 ) , Rainbow Six Las Vegas.

Mogen we je toevoegen? nee

waarschijnlijk bedoel je fifa 08 :D

Wat is je naam op het PSN? themax1992

Welke games heb je? fifa 08, motorstorm

Mogen we je toevoegen? alleen als je fifa 08 hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik heb een paar van jullie gezellig toegevoegd. Wanneer gaan we eens leuke dingen doen samen?

Een game die iedereen heeft of gratis kan aankomen is de demo van full auto 2.

Die kan je online spelen. Misschien ideetje om een keer met zen allen (als iedereen weet hoe je in de amerikaanse store komt) te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Full Auto vind ik echt een kutspel. :puh: We kunnen beter Motorstormen. Die krijgt zo'n beetje iedereen bij z'n PS3 toch.

Gebeurt best vaak hoor. Als je nou even iedereen die Motorstorm een berichtje stuurt via PSN dan heeft dat veel meer effect denk ik. Btw, check dit topic eens, het lijkt mij een erg goed idee om met z'n allen een keertje te warhawken. Een eigen server is simpel te creeëren en simpel op te zoeken als je iemand in je vriendenlijst hebt. Het is sowieso echt een heel leuk spel voor maar 30 euro ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...