Jump to content

PS3 wordt tekort gedaan !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het begint zo onderhand behoorlijk vervelend te worden.

- De extra content voor de Xbox 360.

- Wie je optimaal van GTA IV genieten moet je een Xbox360 hebben.

- Microsoft geeft 50 miljoen aan Rockstar Games.

De ps3 bezitters worden bijna gedwongen om een Xbox360 te kopen.

Ik vind dat Rockstar Games niet goed bezig is.

Eerst was altijd Playstation die de eer kreeg om als eerste altijd een nieuwe GTA game te lanceren. Nu komen beide GTA's tegelijke tijd uit.

Xbox probeert gewoon meer mensen aan een Xbox te krijgen door zich veel op GTA te richten. Maar wat als dalijk GTA IV niet zo goed spel blijkt te zijn. Ik bedoel dat zou toch kunnen. Maar Rockstar kennende zal GTA IV wel weer een succes worden.

In het begin was ik heel blij met GTA IV. Maar nu vind ik het steeds minder worden. Al komt dalijk GTA IV niet eens uit voor een ps3 dan toch zal ik een ps3 kopen.

Wat vinden jullie ? :cya:

Bewerkt: door Joriz
  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

31

• JasonStatham

16

• michael50000

9

• Gta-killer

7

Geplaatst:

Ik ben het met je eens dat de Playstation 3 tekort wordt gedaan. Ikzelf heb een Xbox 360 maar ik kan me goed voorstellen dat de Playstation 3 bezitters hier niet blij mee zijn. Eerts geven ze een heleboel geld uit aan een console waarbij later blijkt dat een topgame multiplatform gaat en voor die console minder wordt. Dit komt allemaal doordat Microsoft zwaait met een grote zak geld(50 miljoen dollar) waardoor de GTA IV downloadbare content exclusief voor de X360 wordt. Dat de Xbox 360 versie beter wordt dan de PS3 versie denk ik niet hoor. Ik denk dat ze ongeveer gelijk zullen zijn en dat de Playstation 3 versie zelfs iets sneller zal laden.

Over een mindere gameervaring hoef je je denk ik niet druk te maken. De hoofdverhaallijn is op bijde console's gelijk. De belevenis van de game dus ook. Van die Extra content verwacht ik hoogstens wat nieuwe zijnmissie's (zoals The Heist van woozie in GTA SA bijvoorbeeld) en misschien wat nieuwe auto's of wapens. Dit zijn meer extra's om je langer bezig te houden met de game dan echte "game-belevenissen". Jij kan dus gerust die Playstation 3 kopen en lekker GTA IV spelen. Heel veel zul je niet missen.

Dat de Playstation vroeger de console was met GTA's tijdelijk exclusive kwam vooral doordat Sony veel geld betaalde aan Rockstar games voor die exclusiviteit. Met de komst van de Playstation 3 heeft Sony gezegd GTA IV niet nodig te hebben om een succes van de Playstation 3 te maken en hebben ze dus ook niks betaald aan Rockstargames. Hierdoor heeft Rockstargames besloten om GTA IV tegelijk op beide next-gen console's uit te bregen. Hierdoor maken ze ook veel meer winst omdat er toch een boel extra gamers zijn die GTA IV voor de Xbox 360 zullen kopen.

Ik hoop dat je je wat geruster voelt. Ik wens je veel plezier met je Playstation 3 wanneer je die koopt, er zijn buiten GTA IV ook een aantal andee goede games op. Denk hierbij aan Resistance: Fall of Mann en Motorstorm. Ook komer er dit jaar en volgend jaar weer een boel toppers uit.

Groetjes, :cya:

Boris H.

Geplaatst:
De ps3 bezitters worden bijna gedwongen om een Xbox360 te kopen.

Mag ik de onweerlegbare bron voor dit 'feit' en de overige uit je post weten? Volgens mij is wat je zegt namelijk ver van correct...

Al komt dalijk GTA IV niet eens uit voor een ps3 dan toch zal ik een ps3 kopen.

GTA IV zal in ieder geval op de PS3 en Xbox360 verschijnen, enkel de PC is niet bevestigd.

Overigens zie ik het probleem in het geheel niet met een verschijning op de Xbox360, maar dat zal wel aan mijn beperkte interesse betreft consoles te wijten - of beter gezegd; danken - zijn.

Geplaatst:

Ik zie het probleem ook niet, jullie Playstation eigenaren kregen altijd eerst GTA nu mogen wij(Xbox bezitters) niet eens wat? Ik vind het eigenlijk wel rechtvaardig want Sony zegt we hoeven GTA IV eigenlijk niet nou dan kan je het ook wel schudden. Het ligt aan Sony en niet aan Microsoft. Die zijn wel bereid om te betalen, dan krijgen de xbox bezitters ook wat.

Ik zie het probleem ook niet, jullie Playstation eigenaren kregen altijd eerst GTA nu mogen wij(Xbox bezitters) niet eens wat? Ik vind het eigenlijk wel rechtvaardig want Sony zegt we hoeven GTA IV eigenlijk niet nou dan kan je het ook wel schudden. Het ligt aan Sony en niet aan Microsoft. Die zijn wel bereid om te betalen, dan krijgen de xbox bezitters ook wat.

je heb groot gelijk playstation was zo eigenwijs genoeg om te zeggen (nee hoor wij hebben grand theft auto niet meer nodig) dus toen kwam hij ook maar op de xbox... dus dit is de grote schuld van playstation en denken dat hun console heeel goed zal verkopen ...nou wees even eerlijk wie zijn schuld is het nou...

groetjes mii

Bewerkt: door battle1970
Geplaatst:

Ik vind het ook goed dat het op de Xbox360 uitkomt voor de PS3 is het veel te duur!

Maar ik vind dat ook Xbox360 ook recht heeft op GTAIV niks mis mee toch?

Geplaatst:

OnlyGrandTheftAuto, jaloers op de xbox bezitters?

en idd Playstation baas ofzo heeft zelf gezegd dat "GTA" niet echt van belang is voor de PS3 dusja, had hij gezegd dan zou R* mss meer aan de PS3 besteden samen met X360 versie

Geplaatst:

Eigen schuld, dikke bult? :?

Tjah Sony is inderdaad degene die had gezegd dat ze geen GTA IV nodig hadden.

Laat Xbox toch, RockstarGames heeft toch geld nodig. :)

Stel je voor dat jij een spel maakt en iemand betaalt je 30 miljoen om wat dingen online te zetten ofzo, dat zou je toch ook doen?

Xbox & Ps3 wat maakt het uit, de een is wat goedkoper en de andere is wat grafisch sterker.

Ik vind jullie wel erg zielig, wat wil je nu? Even wachten op een game of een game kopen waarvan je niet eens de hele versie hebt? Al zou bijvoorbeeld SA eerst op het doosje komen, met een PS2 zou je dan alleen maar een half jaartje moeten wachten. Maar je had wél de hele versie.

Overigens gaf Sony Rockstar ook geld voor een voorlopige exclusive. Dan vind ik dat ze de content ook voor de PS3 zouden moeten beschikbaar stellen, na een half jaar. Zelfde gedoe maar dan andersom. Daarom vind ik de gene die hier zo zielig zitten te reageren ook zo zielig. Wij kozen er niet voor dat SA pas na een half jaar voor jullie beschikbaar was, we gunden het jullie net zo goed. Nu zijn jullie zo lekker aardig naar ons een lange neus op te steken en tussen de regels door eigenlijk gewoon 'Lekker puh!' te zeggen. Door Rockstars keuze. Kom op zeg, gun een ander ook wat. Je kunt Sony best de schuld geven maar zeggen 'Gun ons ook eens wat' is onterrecht. Wij hebben er niet voor gekozen.

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

Voor mij is het eigelijk alleen maar beter , want ik heb een Xbox 360 en geen PS3. Saints Row , Gears of War , en nu GTA IV op de Xbox 360. :dans:

Geplaatst:

Iedereen klaagt maar over de prijs van de Playstation 3, zometeen in augustus krijgen we 'n pack, 2 games, 2 controllers, 60 gb versie voor 100 euro goedkoper. In Amerika zijn de verkopen al heel hard gestegen.. uiteindelijk hangt het toch af van de games en ook die beginnen binnen te druppelen bij Sony..

Anyway.. ontopic: kan mij het verrekken dat de Xbox360 extra content krijgt.. je mag misschien een poppetje meer ophalen ergens of een knakkerdt meer omleggen.. nou ik zou zeggen neem je piemel maar vast in je hand voor het zover is..

Met

- DeFrikandellenKoning

- NilsHolgersson

- ASPHALT (vooral)

Ben ik het heel erg eens.

De rest .... :cya:

En owja ..

SWYV...

Nee ik ben niet jaloers, alleen telleurgesteld :cya:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Geplaatst:
kan mij het verrekken dat de Xbox360 extra content krijgt.. je mag misschien een poppetje meer ophalen ergens of een knakkerdt meer omleggen.. nou ik zou zeggen neem je piemel maar vast in je hand voor het zover is..

Ik ben het vooral eens met de FrikandellenKoning _O_

Geplaatst:
kan mij het verrekken dat de Xbox360 extra content krijgt.. je mag misschien een poppetje meer ophalen ergens of een knakkerdt meer omleggen.. nou ik zou zeggen neem je piemel maar vast in je hand voor het zover is..

Ik ben het vooral eens met de FrikandellenKoning _O_

waarheid is hard he. wij (360 bezitters) kunnen er ook niks aan doen dat jullie geen content krijgen, dat doet microsoft samen met rockstar.

kom op zeg, ze hebben het over uren nieuwe gameplay, een nieuw poppetje biedt dat niet. denk je echt dat rockstar in 2008 een nieuw poppetje voor de 360 uitbrengt, en later in 2008 nog eens een nieuwe poppetje uitbrengt, na 50 miljoen te hebben gekregen voor 2 nieuwe episodes..

Jammer voor ps3 owners, en ik begrijp dat jullie teleurgesteld zijn, maar Deal with it! Je kan gewoon nog het spel uitspelen op de ps3, alleen op de 360 heb je nog wat aan de verhaallijn oid toegevoegd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...