Jump to content

PS3 wordt tekort gedaan !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Nee het is niet 100 procent zeker dat het exclusief blijft. Maar voor 25 miljoen per downloadable content pack denk ik dat ze wel 100 procent exclusiviteit kunnen kopen :puh: Ik denk dat sony niet eens zoveel heeft betaald voor de 6 maanden exclusiviteit van het hele spel voor de vorige delen. Het eerste pakket stond voor maart 2008 gepland (voordat gta werd uitgesteld), dus als het nog ooit naar de ps3 nog komt duurt het iig wel even.

Niet 100%, wel 96% ofzo. Want die 25 miljoen per downloadable content hoopt microsoft weer terug te verdienen met de kosten die de downloadable content kost.

Als sony nog eens 35 a 40 miljoen zou geven om bijde downloadable contents tijdje later op ps3 te laten verschijnen is er grote kans dat R* dit doet want je zegt niet zomaar nee tegen 40 miljoen euro.

En sony zou best eens zoveel willen bieden want de playstation versies van de gta's heeft altijd goed verkocht en met een downloadable content kunnen ze zo weer die 40 miljoen terug kunnen verdienen + ze hebben weer iets wat de 360 ook heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    31

  • JasonStatham

    16

  • michael50000

    9

  • Gta-killer

    7

ben een trotse eigenaar van een ps3.

vind het niet heel errig jammer dat die extra content alleen voor de xbox is.

omdat: het zijn mischien een paar missies erbij of auto's en andere kleine dingen.

maar ik vind wel als de 1 een content krijgt dan vind ik wel dat de ander ook een extra content hoort tekrijgen

Link to comment
Delen op andere websites

ben een trotse eigenaar van een ps3.

vind het niet heel errig jammer dat die extra content alleen voor de xbox is.

omdat: het zijn mischien een paar missies erbij of auto's en andere kleine dingen.

maar ik vind wel als de 1 een content krijgt dan vind ik wel dat de ander ook een extra content hoort tekrijgen

Nee rockstar heeft juist gezegd dat het niet om zomaar een nieuwe auto of kleding gaat maar echt uren nieuwe gameplay. Dat het exclusief is voor 1 console is gewoon weer een geld spelletje.

Link to comment
Delen op andere websites

geldschieters ja dat zijn ze die van xbox

denken dat ze alles zomaar mogen zonder erbij na te denken dan der duizenden

jongeren zijn die zo een content ook willen maar ze kunnen niet omdat ze een ps3 hebben.

hou uwen kop erbij rockstar en xbox :Y

Link to comment
Delen op andere websites

sony heeft altijd al extra dingen gekregen zoals de stories enz

nu mag de xbox360 ook eens wat krijgen.

Ja daar ik het ook mee eens. Ik heb zelf een Ps3. Eerst vond ik het super erg dat de Xbox360 wel extra dingen kregen en de Ps3 niet. Maar nu vind ik het niet erg meer. Mischien krijgt de Ps3 tog nog wel weer iets anders. :D

Link to comment
Delen op andere websites

daar heb je wel een feit ik heb absoluut niets tegen xbox

maar ik vind dat ze allebei de extra content krijgen

je moet zelf weten er waren zoveel ps3 exclusief games

en toch vind men weer zo een weg dat er een xbox versie uitkomt

devil my cry 4 bijvoorbeeld normaal ging uitkomen in 2008 alleen voor de ps3

en btw zo erg vind ik het nu ook niet hoor. ^_^

wie betaald krijgt natuurlijk meer ofso iets lol

Bewerkt: door thug
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...