Jump to content

PS3 wordt tekort gedaan !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Er werd laatst gemeld dat alle rockstar games na GTA IV allemaal voor de Ps3 zullen worden.

Nou ben ik zelf een Ps3 fan maar dat zou ik dan wel een zuur vinden voor andere console bezitters. :cya:

het is eigenlijk al zuur voor de andere console bezitters als de PS-2'ers en X-box'ers en PSP'ers.

hoezo..na een tijdje moet je toch overgaan op next-gen? je kan niet eeuwig games blijven maken voor de ps2 en xbox1..

en het is niet waar, zie mn post boven jou! :puh: gewoon onzin.

Misschien* vinden mensen het te duur, zo een PS-3, die bijna 6 keer zo duurder is dan een PS-2.

en ik geloofde dat van sony de eerste keer al niet. ;)

Uhmm, volgens mij was dat ook al zo bij de launch van de ps2. Die was toen ook bijna 6x zo duur als de PS2 dus wat jij zegt klopt niet helemaal.

wat klopt niet aan wat ik gesegd ??

het klopt togg dat de PS-3 nu bijna 6× zo duurder is.

PS-2 kan je in sommige winkels zo voor 100 € kryge.

en de PS-3 nu 550.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    31

  • JasonStatham

    16

  • michael50000

    9

  • Gta-killer

    7

Er werd laatst gemeld dat alle rockstar games na GTA IV allemaal voor de Ps3 zullen worden.

Nou ben ik zelf een Ps3 fan maar dat zou ik dan wel een zuur vinden voor andere console bezitters. :cya:

het is eigenlijk al zuur voor de andere console bezitters als de PS-2'ers en X-box'ers en PSP'ers.

hoezo..na een tijdje moet je toch overgaan op next-gen? je kan niet eeuwig games blijven maken voor de ps2 en xbox1..

en het is niet waar, zie mn post boven jou! :puh: gewoon onzin.

Misschien* vinden mensen het te duur, zo een PS-3, die bijna 6 keer zo duurder is dan een PS-2.

en ik geloofde dat van sony de eerste keer al niet. ;)

Uhmm, volgens mij was dat ook al zo bij de launch van de ps2. Die was toen ook bijna 6x zo duur als de PS2 dus wat jij zegt klopt niet helemaal.

ja zo de ps2 was in het begin ook verscrikkelijk duur..en nog maken ze verlies op de (nieuwe) consoles :puh:

maar een ps2 nu is inderdaad zo geprijst dat veel mensen er een hebben. Maar dat komt ook omdat het nu zo verouderd is.. langzaam aan zullen ze minder spellen voor die consoles gaan maken tot iedereen wel een nieuwe console moet kopen :puh: een nieuwe gta voor de ps2 zit er denk ik alleen in als er weer een stories komt oid.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vermoedens is dat het niet exclusieve content is, maar eerst op Xbox en daarna toch op een gegeven moment (kan wel een behoorlijke tijd zijn!) op de PS3. Want ik weet ook nog met VCS, het was zeker en vast ALLEEN op de PSP, en hij kwam niet uit op de PS2, echt niet hoor.. Nou, dat zien we, hij is er nu mooi wel.

Dit is overigens een vermoeden van mij, daarop hoeft dus niet gereageerd worden met "ze zeiden van niet", omdat ik weinig geloof van wat Rockstar over dit soort dingen verteld...

Tussen de PSP en de PS2 is het verschil velen malen kleiner dan het verschil tussen de PS3 en de 360... :puh:

Als SONY een exclusief contract heeft en hem eerst uitbrengt op PSP en daarna op de PS2 is het nogsteeds exclusief voor sony... microsoft heeft alleen maar de 360...

Dat weet ik ook wel, het is alleen om aan te geven dat Rockstar rustig de klant voor de gek houdt. En het contract weet jij helemaal niet ;)

Maar voor zover wij weten is het zo dat Microsoft een exclusief contract heeft met Rockstar, voor die extra content. En als de geruchten over 50 miljoen dollar zouden kloppen komt die content gewoon niet naar de PS3, als Sony niet met geld gaat lopen smijten. Zo simpel is het, dat dat dan jammer is voor iedereen die GTA IV graag op de PS3 wilt spelen, inclusief alles wat ervoor te downloaden is, is jammer, maar verkoopstrategie van Microsoft. Het is een hele slimme zet van ze.

Je vergeet(of vergat..) dat de PSP en de PS2 beiden van Sony zijn, die op hun beurt de 'klant voor de gek hielden' door eerst te beweren dan VCS exclusief voor de PSP zou zijn, wat de PSP-verkopen liet stijgen. Om het onderste uit de kan te halen hebben ze het spel naar de PS2 geport, dus heeft iedereen die een PSP heeft gekocht voor VCS een kat in de zak gekocht, ze zijn stomweg belazerd door Sony.

Even voor het verschil. ;)

Zucht Samshine... Zoals je ten eerste in de post van mij die je gequote hebt zou kunnen lezen dat ik het niet vergeten was dat PSP en PS2 beiden van Sony zijn, en niet alleen Sony hield de klant voor de gek Rockstar deed daar vrolijk aan mee. Dus zijn ze belazerd door zowel Sony als Rockstar. Dit voorbeeld was dus alleen maar om uit te leggen dat Rockstar rustig aan die onzin mee doet...

Zoals je zegt, de "geruchten" over 50 miljoen dollar. Wij weten het contract niet, wie weet staat er wel een regeltje in: voor het eerste jaar is de extra downloadbare content alleen te gebruiken voor Xbox360 gebruikers, anderen dienen te wachten tot die tijd verstreken is. Tot die tijd mag Rockstar Games © niet vertellen dat die downloadbare content ook voor PS3 uitkomt na verloop van tijd. En wat dan? Ik zie ze er rustig voor aan hoor. Maar als door die zogenaamd exclusieve content er veel GTA fans (het is een populaire game, kijk maar naar het ledenaantal van dit forum alleen al) toch maar een xbox360 gaan kopen (en ja, er zijn veel gamers die dat daarom zouden doen), en misschien moet je die extra content ook betalen... En na een jaar hebben de "die-hard" fans die graag die downloadbare content willen spelen toch al een xbox360 gekocht, en is het "doel" van microsoft bereikt.

En inderdaad, "voor zover wij het weten", klopt... Maar wij weten heus niet wat in het contract staat. Wij weten niets, en het is logisch dat dat niet naar buiten wordt gebracht. Dus jullie kunnen op tafel gooien wat je wilt, ik blijf van mening dat ze ons op allerlei manieren om de tuin kunnen leiden. Jij doet nou alsof alles al een feit is, alsof wij het contract uit ons kop hebben geleerd. Nog niets is een feit, ja, dat in het begin Xbox downloadbare content heeft, maar niet dat dat voor altijd is. En Rockstar is ook niet gek, met alleen de te downloaden content zouden ze geen 50 miljoen binnenslepen, en misschien ook een jaar later dat Sony nog wat moet dokken om het te mogen presenteren.

En voor het geval jullie het denken, nee, ik ben geen PS3 fanboy. En dit is gewoon mijn mening. Mijn verwachtingen... Hopen voor de PS3 fans dat deze verwachtingen uitkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er werd laatst gemeld dat alle rockstar games na GTA IV allemaal voor de Ps3 zullen worden.

Nou ben ik zelf een Ps3 fan maar dat zou ik dan wel een zuur vinden voor andere console bezitters. :cya:

het is eigenlijk al zuur voor de andere console bezitters als de PS-2'ers en X-box'ers en PSP'ers.

hoezo..na een tijdje moet je toch overgaan op next-gen? je kan niet eeuwig games blijven maken voor de ps2 en xbox1..

en het is niet waar, zie mn post boven jou! :puh: gewoon onzin.

Misschien* vinden mensen het te duur, zo een PS-3, die bijna 6 keer zo duurder is dan een PS-2.

en ik geloofde dat van sony de eerste keer al niet. ;)

Uhmm, volgens mij was dat ook al zo bij de launch van de ps2. Die was toen ook bijna 6x zo duur als de PS2 dus wat jij zegt klopt niet helemaal.

ja zo de ps2 was in het begin ook verscrikkelijk duur..en nog maken ze verlies op de (nieuwe) consoles :puh:

maar een ps2 nu is inderdaad zo geprijst dat veel mensen er een hebben. Maar dat komt ook omdat het nu zo verouderd is.. langzaam aan zullen ze minder spellen voor die consoles gaan maken tot iedereen wel een nieuwe console moet kopen :puh: een nieuwe gta voor de ps2 zit er denk ik alleen in als er weer een stories komt oid.

ik vond wel dat de PS-2 snel verlaagt werd.

maar het zou dan wel vet zijn als er nog een GTA SAS komt ^_^

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Er werd laatst gemeld dat alle rockstar games na GTA IV allemaal voor de Ps3 zullen worden.

Nou ben ik zelf een Ps3 fan maar dat zou ik dan wel een zuur vinden voor andere console bezitters. :cya:

het is eigenlijk al zuur voor de andere console bezitters als de PS-2'ers en X-box'ers en PSP'ers.

hoezo..na een tijdje moet je toch overgaan op next-gen? je kan niet eeuwig games blijven maken voor de ps2 en xbox1..

en het is niet waar, zie mn post boven jou! :puh: gewoon onzin.

Misschien* vinden mensen het te duur, zo een PS-3, die bijna 6 keer zo duurder is dan een PS-2.

en ik geloofde dat van sony de eerste keer al niet. ;)

Uhmm, volgens mij was dat ook al zo bij de launch van de ps2. Die was toen ook bijna 6x zo duur als de PS2 dus wat jij zegt klopt niet helemaal.

ja zo de ps2 was in het begin ook verscrikkelijk duur..en nog maken ze verlies op de (nieuwe) consoles :puh:

maar een ps2 nu is inderdaad zo geprijst dat veel mensen er een hebben. Maar dat komt ook omdat het nu zo verouderd is.. langzaam aan zullen ze minder spellen voor die consoles gaan maken tot iedereen wel een nieuwe console moet kopen :puh: een nieuwe gta voor de ps2 zit er denk ik alleen in als er weer een stories komt oid.

ik vond wel dat de PS-2 snel verlaagt werd.

maar het zou dan wel vet zijn als er nog een GTA SAS komt ^_^

Ja hij zou beter kunnen worden want ik vind VCS leuker als VC zelf en LCS ook leuker vind als GTA III :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hij zou beter kunnen worden want ik vind VCS leuker als VC zelf en LCS ook leuker vind als GTA III :cab:

best wel logisch ook dat de stories beter zijn dan de originele. bij gta 3 was het nog allemaal nieuw, bij lcs was alles al klaar en eigenlijk alles wat ze op de ps2 wilden uitproberen gedaan, dus kon het rockstar leeds team gewoon zowat de hele map overnemen en zich concentreren op de verhaallijn, en extra features t.o.v. de gta 3/vc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hij zou beter kunnen worden want ik vind VCS leuker als VC zelf en LCS ook leuker vind als GTA III :cab:

best wel logisch ook dat de stories beter zijn dan de originele. bij gta 3 was het nog allemaal nieuw, bij lcs was alles al klaar en eigenlijk alles wat ze op de ps2 wilden uitproberen gedaan, dus kon het rockstar leeds team gewoon zowat de hele map overnemen en zich concentreren op de verhaallijn, en extra features t.o.v. de gta 3/vc.

Er zijn natuurlijk ook altijd lichte wijzigingen in de Map.

Gebouwen die half gebouwd zijn.

Dingen die verplaatst zijn.

Maar ze kunnen zich idd nu meer op andere dingen focusen.

Hoewel ik de weg in LCS niet meer wist ookal had ik 2 jaar lang GTA III gespeeld :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hij zou beter kunnen worden want ik vind VCS leuker als VC zelf en LCS ook leuker vind als GTA III :cab:

best wel logisch ook dat de stories beter zijn dan de originele. bij gta 3 was het nog allemaal nieuw, bij lcs was alles al klaar en eigenlijk alles wat ze op de ps2 wilden uitproberen gedaan, dus kon het rockstar leeds team gewoon zowat de hele map overnemen en zich concentreren op de verhaallijn, en extra features t.o.v. de gta 3/vc.

Er zijn natuurlijk ook altijd lichte wijzigingen in de Map.

Gebouwen die half gebouwd zijn.

Dingen die verplaatst zijn.

Maar ze kunnen zich idd nu meer op andere dingen focusen.

Hoewel ik de weg in LCS niet meer wist ookal had ik 2 jaar lang GTA III gespeeld :bonk:

echt? :puh: ik wist de weg meteen weer in LCS :puh: zo groot is het inet dus makkelijk om te onthouden.

maar we dwalen denk ik beetje nogal off-topic :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Om maar weer even half-on-topic te gaan: Stel: Microsoft heeft inderdaad exclusieve rechten op de extra content en stel GTA IV komt naar de PC, dan zal er naar 1 à 2 jaar toch een wel een content op de PC komen?

dat microsoft exclusieve rechten heeft voor de xbox 360 met de downloadable content is zeker.

En als hij naar de pc komt, zou microsoft ook iets kunnen regelen met rockstar games om er een games for windows live oid tekentje op te zetten en die content ook naar de pc laten komen ja. maar om zover vooruit te kijken naar wat er eventueel zou kunnen gaan gebeuren is nogal zinloos :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar Games is proud to announce Grand Theft Auto IV, the next-generation console debut of the genre-defining Grand Theft Auto franchise. Developed by world-class designers Rockstar North, Grand Theft Auto IV will be simultaneously available for the PlayStation®3 and Xbox 360®.

vertaling=Rockstar games is fier om Grand Theft Auto IV aan te kondigen,het next-generation console debuut van het genre van GTA-games.Ontwikkeld door de wereldklasse ontwerpers van rockstar North,Grand Theft Auto IV zal tegelijkertijd verkrijgbaar zjn voor Playstation®3 en xbox 360®.

(sorry als het slecht of fout vertaald is)

rockstar zegt niks van pc ofzo,dit kan willen zeggen dat ze het gwn niet op pc brengen of dat ze het later nog doen

en nu in verband met het topic,ps3 tekort gedaan?microsoft zou veel betaald hebben voor exclusieve rechten,sony kan daar ook voor betalen maar hebben die extra content niet nodig beweren ze,sony kiest ervoor om niet te betalen dus niemand is tekort gedaan,het komt gelijk op de 2 consoles zoals in het bericht,dit was uiteraard al geweten maar microsoft kon evengoed een contract getekend hebben om eerst op x-box uit te brengen dus ik denk dat iedereen blij mag zijn dat het gelijk uitkomt met een gelijke verhaallijn,volgens mij zal die extra content niet zooooooo veel voorstellen,rockstar zal denk ik niet willen dat ze veel klanten verliezen bij sony,want rockstar weet ook dat veel mensen of een ps3 kopen of een x-box360 kopen,anders zouden er niet zoveel mensen bezig zijn dan dat 360 beter is dan ps3 en omgekeert,ik kies persoonlijk voor ps3 maar ik heb daar voor gekozen omdat ik gewent ben om op ps2 te spelen en ben en ook wel omdat er blue-ray inzit,ik speelde ervoor op 360 maar kon echt niet overweg met de wel erg zware controller tenopzichte van de kleinere en wel heel lichte ps3 controller.

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien* vinden mensen het te duur, zo een PS-3, die bijna 6 keer zo duurder is dan een PS-2.

en ik geloofde dat van sony de eerste keer al niet. ;)

Tja, kwaliteit kost geld en de nieuwste hardware die in de ps3 zit is ook veel duurder dan de oude ps2 hardware

Uhmm, volgens mij was dat ook al zo bij de launch van de ps2. Die was toen ook bijna 6x zo duur als de PS2 dus wat jij zegt klopt niet helemaal.

Ps2 was bij de launch dacht ik zon 1200 gulden, dat is omgerekend net iets minder als 600 euro, maar sinds de euro is alles duurder geworden en dus ook de consoles. 600 valt nog best mee want sony maakt verlies op iedere verkochte console.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien* vinden mensen het te duur, zo een PS-3, die bijna 6 keer zo duurder is dan een PS-2.

en ik geloofde dat van sony de eerste keer al niet. ;)

Tja, kwaliteit kost geld en de nieuwste hardware die in de ps3 zit is ook veel duurder dan de oude ps2 hardware

Uhmm, volgens mij was dat ook al zo bij de launch van de ps2. Die was toen ook bijna 6x zo duur als de PS2 dus wat jij zegt klopt niet helemaal.

Ps2 was bij de launch dacht ik zon 1200 gulden, dat is omgerekend net iets minder als 600 euro, maar sinds de euro is alles duurder geworden en dus ook de consoles. 600 valt nog best mee want sony maakt verlies op iedere verkochte console.

ja betaalt minder voor de hardware dan sony. maar de xbox is 300/400 euro en die maken ook verlies op iedere verkochte console :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vermoedens is dat het niet exclusieve content is, maar eerst op Xbox en daarna toch op een gegeven moment (kan wel een behoorlijke tijd zijn!) op de PS3. Want ik weet ook nog met VCS, het was zeker en vast ALLEEN op de PSP, en hij kwam niet uit op de PS2, echt niet hoor.. Nou, dat zien we, hij is er nu mooi wel.

Dit is overigens een vermoeden van mij, daarop hoeft dus niet gereageerd worden met "ze zeiden van niet", omdat ik weinig geloof van wat Rockstar over dit soort dingen verteld...

Tussen de PSP en de PS2 is het verschil velen malen kleiner dan het verschil tussen de PS3 en de 360... :puh:

Als SONY een exclusief contract heeft en hem eerst uitbrengt op PSP en daarna op de PS2 is het nogsteeds exclusief voor sony... microsoft heeft alleen maar de 360...

Dat weet ik ook wel, het is alleen om aan te geven dat Rockstar rustig de klant voor de gek houdt. En het contract weet jij helemaal niet ;)

Klopt, maar je snapt mijn punt dat het toch wel even een andere situatie is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA LCS en GTA VCS zijn Playstation exclusief. Das anders dan PSP exclusief. Microsoft heeft 50 miljoen betaalt voor 2 download contents. die o^p Xbox 360 zijn. En misschien later PC als die PC versie er komt. Maar op PlayStation 3 komt het totaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...