Kakaroth Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Tja... PS3 fanboys moeten eens ophouden met zeggen dat ZIJ de next gen zijn....X360 heeft gwoon meer verkocht, betere spellen etc. Owja, PS3 is voor de toekomst... leuk, 2 jaar wachten voordat hij goed is. Even voor de duidelijkheid, ik heb een Wii, een Ps2, en een PSP, dus ik ben niet anti-Sony, maar ik ben een beetje klaar met alle fanboys.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Tja... PS3 fanboys moeten eens ophouden met zeggen dat ZIJ de next gen zijn....X360 heeft gwoon meer verkocht, betere spellen etc. Owja, PS3 is voor de toekomst... leuk, 2 jaar wachten voordat hij goed is.Even voor de duidelijkheid, ik heb een Wii, een Ps2, en een PSP, dus ik ben niet anti-Sony, maar ik ben een beetje klaar met alle fanboys.. turrlijk verkoopt de X-box meer. er zit ook bina 2 jaar tussen de release van X-box en PS-3 Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Tja... PS3 fanboys moeten eens ophouden met zeggen dat ZIJ de next gen zijn....X360 heeft gwoon meer verkocht, betere spellen etc. Owja, PS3 is voor de toekomst... leuk, 2 jaar wachten voordat hij goed is.Even voor de duidelijkheid, ik heb een Wii, een Ps2, en een PSP, dus ik ben niet anti-Sony, maar ik ben een beetje klaar met alle fanboys.. turrlijk verkoopt de X-box meer. er zit ook bina 2 jaar tussen de release van X-box en PS-3 ja maar ook kwa snelheid van verkoop, verkocht/verkoopt de xbox beter. je hebt af en toe maanden er tussen dat de ps3 wat beter verkoopt en de xbox even inhaalt (in bepaalde landen), maar de verkoop is nog altijd niet zeg maar recordbrekend geweest Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Tja... PS3 fanboys moeten eens ophouden met zeggen dat ZIJ de next gen zijn....X360 heeft gwoon meer verkocht, betere spellen etc. Owja, PS3 is voor de toekomst... leuk, 2 jaar wachten voordat hij goed is.Even voor de duidelijkheid, ik heb een Wii, een Ps2, en een PSP, dus ik ben niet anti-Sony, maar ik ben een beetje klaar met alle fanboys.. turrlijk verkoopt de X-box meer. er zit ook bina 2 jaar tussen de release van X-box en PS-3 ja maar ook kwa snelheid van verkoop, verkocht/verkoopt de xbox beter. je hebt af en toe maanden er tussen dat de ps3 wat beter verkoopt en de xbox even inhaalt (in bepaalde landen), maar de verkoop is nog altijd niet zeg maar recordbrekend geweest ken jij mij misschien een site ofso geve waarop je kan zie hoeveel de console's al verkogt hebben Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Tja... PS3 fanboys moeten eens ophouden met zeggen dat ZIJ de next gen zijn....X360 heeft gwoon meer verkocht, betere spellen etc. Owja, PS3 is voor de toekomst... leuk, 2 jaar wachten voordat hij goed is.Even voor de duidelijkheid, ik heb een Wii, een Ps2, en een PSP, dus ik ben niet anti-Sony, maar ik ben een beetje klaar met alle fanboys.. turrlijk verkoopt de X-box meer. er zit ook bina 2 jaar tussen de release van X-box en PS-3 ja maar ook kwa snelheid van verkoop, verkocht/verkoopt de xbox beter. je hebt af en toe maanden er tussen dat de ps3 wat beter verkoopt en de xbox even inhaalt (in bepaalde landen), maar de verkoop is nog altijd niet zeg maar recordbrekend geweest ken jij mij misschien een site ofso geve waarop je kan zie hoeveel de console's al verkogt hebben nexgenwars.com kan je het zien. maar dit zijn niet precieze cijfers, die weet eigenlijk niemand dat zijn cijfers gebaseerd op verkoopcijfers van grote verkooppunten en waar ze de cijfers niet van hebben, hebben ze uit de cijfers die ze wel hebben geextrapoleerd als je snapt wat ik bedoel..vast niet mja de ene keer staat daar ook de 360 op 12 miljoen, nu ergens rond de 11 miljoen, en de ps3 hele tijd rond de 4 miljoen geloof ik. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 vast niet mja ik begryp je helemaal soow de wii verkoopt wel eeh l veel. had ik niet verwacht Reageren
michael50000 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) ik had da wel verw8,tis voor alle leeftijden,theeft wel erg speciale besturing en omdat het niet gemaakt is voor de echte megagamer zijn de graphiqs ook nie zooo belangrijk,hier gaat het hem echt om gameplay en srr dat ik het zeg maar de wii is momenteel echt zwak maar hij gaat volgens mij zo veeel beter worden,als je online kunt enzo,ik heb de wii dus ook staan:d:d maar verveeld redelijk rap maar ik zal er nog veel games op kopen en er nog veel plezier op beleven maar op een gans andere manier dan op ps3,volgens mij is wii gwn een verhaal appart en niet te vergelijken met ps3 of xbox-360 en BTW het is ook erg goedkoop en ja ik ben eeen sony-fan maar zoals Dark GTA Mike heb ik gng van de ruzies wie beter is of niet,het feit dat de ps3 totaal nog nie staat waar hij moet is een feit,360'ers moeten denk ik wel toegeven dat ps3 binnen 2 jaar net iets beter zal zijn hoewel het verschil niet groot zal zijn dus zwijg aub over graphiqs ofzow,kdenk dat de exclusieve games veel gaan uitmaken en da zal enkel de tijd uitwijzen Bewerkt: 22 augustus 2007 door michael50000 Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ik had da wel verw8,tis voor alle leeftijden,theeft wel erg speciale besturing en omdat het niet gemaakt is voor de echte megagamer zijn de graphiqs ook nie zooo belangrijk,hier gaat het hem echt om gameplay en srr dat ik het zeg maar de wii is momenteel echt zwak maar hij gaat volgens mij zo veeel beter worden,als je online kunt enzo,ik heb de wii dus ook staan:d:d maar verveeld redelijk rap maar ik zal er nog veel games op kopen en er nog veel plezier op beleven maar op een gans andere manier dan op ps3,volgens mij is wii gwn een verhaal appart en niet te vergelijken met ps3 of xbox-360 en BTW het is ook erg goedkoopen ja ik ben eeen sony-fan maar zoals Dark GTA Mike heb ik gng van de ruzies wie beter is of niet,het feit dat de ps3 totaal nog nie staat waar hij moet is een feit,360'ers moeten denk ik wel toegeven dat ps3 binnen 2 jaar net iets beter zal zijn hoewel het verschil niet groot zal zijn dus zwijg aub over graphiqs ofzow,kdenk dat de exclusieve games veel gaan uitmaken en da zal enkel de tijd uitwijzen ja de wii spreekt gewoon een enorme doelgroep aan. Het is voor alle leeftijden, en hij is niet zo duur. Het is alleen niet een echte console voor de hardcore gamers, want in principe is het gewoon van binnen een xbox 1 met een wat slechtere videokaart die je ipv met een normale controller met een afstandsbediening bestuurt. Hij komt niet in de buurt kwa specs bij de 360 en ps3. Nintendo is gewoon voor innovatie en gameplay gegaan..en tot nu toe gaat het daarmee kwa console verkoop wel goed. al hebben sommige ontwikkelaars wel laten blijken dat ze niet zo blij zijn met de specs ervan geloof ik. Maar met de nintendo wii erbij op de next-gen consoles markt is er eigenlijk wel voor iedereen wat dus dat is wel een pluspunt al zou ik nintendo wii niet echt tot de next-gen consoles rekenen door de specs..maar het blijft de nieuwste console van nintendo, als 'concurrent' voor sony en microsoft dus hoort hij daar wel bij Reageren
michael50000 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) ik had da wel verw8,tis voor alle leeftijden,theeft wel erg speciale besturing en omdat het niet gemaakt is voor de echte megagamer zijn de graphiqs ook nie zooo belangrijk,hier gaat het hem echt om gameplay en srr dat ik het zeg maar de wii is momenteel echt zwak maar hij gaat volgens mij zo veeel beter worden,als je online kunt enzo,ik heb de wii dus ook staan:d:d maar verveeld redelijk rap maar ik zal er nog veel games op kopen en er nog veel plezier op beleven maar op een gans andere manier dan op ps3,volgens mij is wii gwn een verhaal appart en niet te vergelijken met ps3 of xbox-360 en BTW het is ook erg goedkoopen ja ik ben eeen sony-fan maar zoals Dark GTA Mike heb ik gng van de ruzies wie beter is of niet,het feit dat de ps3 totaal nog nie staat waar hij moet is een feit,360'ers moeten denk ik wel toegeven dat ps3 binnen 2 jaar net iets beter zal zijn hoewel het verschil niet groot zal zijn dus zwijg aub over graphiqs ofzow,kdenk dat de exclusieve games veel gaan uitmaken en da zal enkel de tijd uitwijzen ja de wii spreekt gewoon een enorme doelgroep aan. Het is voor alle leeftijden, en hij is niet zo duur. Het is alleen niet een echte console voor de hardcore gamers, want in principe is het gewoon van binnen een xbox 1 met een wat slechtere videokaart die je ipv met een normale controller met een afstandsbediening bestuurt. Hij komt niet in de buurt kwa specs bij de 360 en ps3. Nintendo is gewoon voor innovatie en gameplay gegaan..en tot nu toe gaat het daarmee kwa console verkoop wel goed. al hebben sommige ontwikkelaars wel laten blijken dat ze niet zo blij zijn met de specs ervan geloof ik. Maar met de nintendo wii erbij op de next-gen consoles markt is er eigenlijk wel voor iedereen wat dus dat is wel een pluspunt al zou ik nintendo wii niet echt tot de next-gen consoles rekenen door de specs..maar het blijft de nieuwste console van nintendo, als 'concurrent' voor sony en microsoft dus hoort hij daar wel bij jah das waar,niet alles draait om graphiqs,die besturing is wel heel next-gen vind ik en de gameplay qua leeftijden,ik denk niet dat sony of micrsoft erin slaagt om zo een ruim publiek te krijgen of zo een besturing,voor mij zijn ze alle 3 even next-gen,maar wii op hun eigen manier,als wii zwak zou zijn zouden ze bij nintendo zo niet verkopen,nintendo is en blijft goed,ga maar ns het gameverleden achterna,zal je ns zien dat nintendo het gamen in gang gestoken heeft en altijd met alles de eerste was,dus als je gamed,op eender welk platform,denk dan ns aan nintendo Bewerkt: 22 augustus 2007 door michael50000 Reageren
thug Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) gameplay is het belangrijkste qua gaming dat weet bijna iedereen. voor de hardcore gamers is het andere koek dat zijn de foto realistice graphics. ik persoonelijk de graphics belangrijk en zeker voor de ps3 en xbox360 de wii is meer voor gameplay gericht en die zijn daar beter in dan de ps3 en xbox360 als we moeten toegeven het gaat om de fun. Bewerkt: 14 november 2007 door thug Reageren
Advancegta Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 gameplay is het belangrijkste qua gaming dat weet bijna iedereen. Idd, maar dat ligt er ook aan wat voor game het is. Bijvoorbeeld bij Skate zijn de graphics niet zo mooi maar dit stoort totaal niet en past er juist goed bij. Terwijl bij Resistance fall of man zulke graphics gewoon niet kunnen. Reageren
murderboy Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 ik heb geen van beide(heb nog de hoop op pc versie) maar ps3 is veel beter lijkt me, xbox360 is prut, maakt cd's kapot Reageren
Gangsta Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 maar ps3 is veel beter lijkt me, xbox360 is prut, maakt cd's kapot Niet meer. Kijk: het zijn beide next-gen consoles. Ps3 is alleen mooier (graphics) wanneer je op HD speelt. Tenminste, dat heb ik gelezen. En deze topic gaat toch alleen over: ''PS3 wordt tekort gedaan!''? Want hier gaat het over een hele andere onderwerp, namelijk: Xbox VS Ps3. Mij kan het geen reet schelen als de Ps3 geen contents krijgt. Hiervoor moet Sony Rockstargames betalen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Op Xbox 360 zijn leukere spellen , waarom zou je een console zoals PS3 kopen om 2 jaar te wachten op leuke games. PS3 koop ik wel in Januari als tie 300 of 350 euro is ofzo , en de mensen die hem gelijk kochten voor 600 euro zijn gewoon hebberig. Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Op Xbox 360 zijn leukere spellen , waarom zou je een console zoals PS3 kopen om 2 jaar te wachten op leuke games. PS3 koop ik wel in Januari als tie 300 of 350 euro is ofzo , en de mensen die hem gelijk kochten voor 600 euro zijn gewoon hebberig. Ik had gewoon geld over :$ Maar het staat toch vast dat de PS3 van binnen meer kracht heeft dan de Xbox 360? Dat dacht ik. Dus als de gamemakers doorkrijgen hoe ze dat optimaal benutten kan ik wel eventjes vooruit met mijn PS3. Een opmerking: Die mensen van Gamekings op TMF zijn echt allemaal Nintendo fan, en ongelooflijk kinderachtig. Echt van die nerdige kinderachtige gamers zoals je ze 20 jaar geleden rond zag lopen.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.