Flyingmen Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 ze zeggen wel dat de xbox beter is dan de ps3 maar er zit minstens 1 jaar tussen de releases , de goude tijden van de ps2 begon ook zo , let maar op in een aantal landen is de verkoop al met 300% gestegen, nu de ps3 in prijs verlaagd is kopen ze toch eerder een ps3 van 399 eurie dan een xbox360 van 370 eurie Reageren
Flyingmen Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Op Xbox 360 zijn leukere spellen , waarom zou je een console zoals PS3 kopen om 2 jaar te wachten op leuke games. PS3 koop ik wel in Januari als tie 300 of 350 euro is ofzo , en de mensen die hem gelijk kochten voor 600 euro zijn gewoon hebberig. hebberig? waar slaat dat op je bepaald toch zelf wat je met je geld doet ? Reageren
Velaro Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Op Xbox 360 zijn leukere spellen , waarom zou je een console zoals PS3 kopen om 2 jaar te wachten op leuke games. PS3 koop ik wel in Januari als tie 300 of 350 euro is ofzo , en de mensen die hem gelijk kochten voor 600 euro zijn gewoon hebberig. Dus ik (en vele andere leden) zijn: Hebberig Syn: gierig, begerig, inhalig, schokkig, hebzuchtig, baatzuchtig Man doe eens normaal. Wat heeft 600€ betalen te maken met gierig? (zie: hebberig) Dan ben jij eerder gierig. Trouwens, je bent misschien niet op de hoogte maar de PS3 kost 400€. Je hebt waarschijnlijk nog nooit op een PS3 gespeeld en weet dus ook niet welke games er zijn. Reageren
Romal Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Nee je weet er gewoon niks van Als iemand gelijk de Ps3 koopt is die toch niet hebberig :S Diegene vind het misschien gewoon leuk om de Ps3 te hebben dan ben je heus niet gelijk hebberig. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Op Xbox 360 zijn leukere spellen , waarom zou je een console zoals PS3 kopen om 2 jaar te wachten op leuke games. PS3 koop ik wel in Januari als tie 300 of 350 euro is ofzo , en de mensen die hem gelijk kochten voor 600 euro zijn gewoon hebberig. Ben je nou hebberig omdat je een PS3 koopt? Dan vind ik het idd nóg hebberiger/gieriger als je een Xbox 360 koopt . En nog iets: De PS3 is er véél korter dan de Xbox 360. De spellen moeten nog komen. Denk je dat de PS3 zo blijft? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Op Xbox 360 zijn leukere spellen , waarom zou je een console zoals PS3 kopen om 2 jaar te wachten op leuke games. PS3 koop ik wel in Januari als tie 300 of 350 euro is ofzo , en de mensen die hem gelijk kochten voor 600 euro zijn gewoon hebberig. Dus ik (en vele andere leden) zijn: Hebberig Syn: gierig, begerig, inhalig, schokkig, hebzuchtig, baatzuchtig Man doe eens normaal. Wat heeft 600€ betalen te maken met gierig? (zie: hebberig) Dan ben jij eerder gierig. Trouwens, je bent misschien niet op de hoogte maar de PS3 kost 400€. Je hebt waarschijnlijk nog nooit op een PS3 gespeeld en weet dus ook niet welke games er zijn. Nou ik bedoel daarmee te zeggen , dat je gewoon moet wachten tot de PS3 wat afgeprijsd is. Op 360 zijn nu vele betere spellen , dus waarom zou je in 2007 een PS3 kopen na mijn mening. Koop hem dan in 2008 ofzo. Reageren
michael50000 Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) Op Xbox 360 zijn leukere spellen , waarom zou je een console zoals PS3 kopen om 2 jaar te wachten op leuke games. PS3 koop ik wel in Januari als tie 300 of 350 euro is ofzo , en de mensen die hem gelijk kochten voor 600 euro zijn gewoon hebberig. Dus ik (en vele andere leden) zijn: Hebberig Syn: gierig, begerig, inhalig, schokkig, hebzuchtig, baatzuchtig Man doe eens normaal. Wat heeft 600€ betalen te maken met gierig? (zie: hebberig) Dan ben jij eerder gierig. Trouwens, je bent misschien niet op de hoogte maar de PS3 kost 400€. Je hebt waarschijnlijk nog nooit op een PS3 gespeeld en weet dus ook niet welke games er zijn. Nou ik bedoel daarmee te zeggen , dat je gewoon moet wachten tot de PS3 wat afgeprijsd is. Op 360 zijn nu vele betere spellen , dus waarom zou je in 2007 een PS3 kopen na mijn mening. Koop hem dan in 2008 ofzo. denk jij wel na over wat je zegt?er zijn zoveel multi-platforms,dat de ps3 zoveel goede games heeft dat je echt niet hoeft te wachten,en ik zal nooit zeggen dat de PS3 beter is dan de X360 (maar zo denk ik er wel over maar om alle rellen te voorkomen zeg ik dat liever niet),MAAR ik heb een goede vriend die de Xbox360 staan heeft en de ps3,alleen de ps3 gebruikt hij nu nog,ik wil dus maar zeggen dat als je een ps3 hebt dat je eigelijk geen 360 nodig hebt,want op een paar na zijn vele games multi-platform en er zitten ook grote toppers bij de ps3-exclusives!En ik had als 1 van de eersten een ps3(600€ voor 1 controller + ps3),maar daarom ben ik niet hebberig ofzo,het verkocht toch niet dus zeg nu niet dat ik het onder iemand anders zen neus weghaalde,ze bleven allemaal staan,ze waren gelukkig dat ik er 1 kocht,maar ik had al heel lang gespaart en kon gewoon niet meer wachten dus ik denk dat hetpuur om ongedult draaide en NIET om hebberigheid.En dan nog iets,men pa zen collega heeft nog een multimediawinkel gehad en wist dus alles van Xbox als ps3 nog niet uit was,mijn kameraat trok me net niet over de streep om een Xbox te kopen omdat ps3 bleef uitstellen maar men pa informeerde zich en die collega zei,koop die Xbox niet,het zal je grootste miskoop ooit worden,zeker op het moment dat hij uitkwam(door de krassen die op de cd'tjes kwamen en de HDDVD-lezer die er nog niet in zat en het betalend internet)dus of het zoveel beter bent met de Xbox zou ik niet durven zeggen.het enige waar je keuze moet om draaien is de exclusives,als je de exclusives van Xbox beter vind moet je voor 360 kiezen en al je de exclusives van ps3 beter vindt kies dan voor ps3 Bewerkt: 15 november 2007 door michael50000 Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Op Xbox 360 zijn leukere spellen , waarom zou je een console zoals PS3 kopen om 2 jaar te wachten op leuke games. PS3 koop ik wel in Januari als tie 300 of 350 euro is ofzo , en de mensen die hem gelijk kochten voor 600 euro zijn gewoon hebberig. Ben je nou hebberig omdat je een PS3 koopt? Dan vind ik het idd nóg hebberiger/gieriger als je een Xbox 360 koopt . En nog iets: De PS3 is er véél korter dan de Xbox 360. De spellen moeten nog komen. Denk je dat de PS3 zo blijft? Op de Xbox360 waren toen die net uit kwam ook nog niet veel goede games. Dat is natuurlijk logisch dat dat er nog niet is als de console pas uit is. Alles moet nog gemaakt worden om op die console te kunnen raaien, en de gameindustrie heeft denk ik nog niet genoeg ervaring en de techniek om echt games te maken die het uiterst uit je console halen. Maar geloof mij, als ze straks door hebben wat dat ding allemaal in zich heeft is de 360 niks meer En ik geef toe dat ik er onderhand ook een beetje moe van wordt dat de echte toppers voor de PS3 iedere keer uitgesteld worden. Maar deze maanden komen er echte superdikke games uit!! kijk naar Assasin`s creed (en ja, ik weet dat deze ook voor de 360 is).maar kijk straks naar metal gear solid 4. Als die game echt wordt wat ze zeggen dan wordt dat echt meesterlijk mooi gewoon. En dan nog dit, voor mij is en blijdt de Playstation gewoon een prachtapperaat en ik zal voorlopig altijd bij Sony`s meesterwerk blijven!! En dat moeten de mensen die van de xbox360 genieten ook doen!! ieder zijn eigen console!! Reageren
Mister.X Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik heb er geen moeite mee. Ik heb me Xbox 360 en ik ben blij dat het zo is. Natuurlijk is het wel vervelend voor de mensen met een Playstation 3 Reageren
Sprayboy Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Nou mensen. Ik hebt paar weken geleden al pland bedacht: ik koop GTA4 voor de pc( betere beeld, mods downloaden, en nog veel meer!! ) Reageren
Naudin Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Nou mensen. Ik hebt paar weken geleden al pland bedacht: ik koop GTA4 voor de pc( betere beeld, mods downloaden, en nog veel meer!! ) het is alleen nog niet zeker of ie op de pc komt Reageren
hooo Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 De ps3 versie gaat net zo mooi worden als de x-box versie, alleen de Sony heeft dan nog betere graphics, Wacht, hier begrijp ik je niet in. Je zegt dat de PS3 versie net zo mooi gaat worden als de X360 versie, dat begrijp ik. Maar Sony heeft dan nog betere graphics? Sony is van de Playstation, dus PS3, wat neerkomt op PS3 versie met betere graphics, waarvoor je zegt dat ie net zo mooi word als de X360 versie. Raar Ik bedoel dat de ps3 versie net zoveel mogelijkheden krijgt als de x-box versie, alleen zal het grafische gedeelte van de ps3 net even iets beter zijn. Met mooi bedoel ik de mogelijkheden. dit hoeft nie eens hoor. als je kijkt naar de games die tot nu toe zijn uitgekomen voor ps3 en 360, komen de 360 spellen eigenlijk altijd beter uit de graphics vergelijking. zoek maar op op gamespot e.d. En alle screens en de 2 trailers zijn allemaal opgenomen op een 360, dus hoe kan je dat nou met zekerheid zeggen over de ps3, je hebt nog niet eens kunnen zien hoe de graphics er daar op uit zien. dat komt omdat de ps3 versie een beetje achterloopt Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 De ps3 versie gaat net zo mooi worden als de x-box versie, alleen de Sony heeft dan nog betere graphics, Wacht, hier begrijp ik je niet in. Je zegt dat de PS3 versie net zo mooi gaat worden als de X360 versie, dat begrijp ik. Maar Sony heeft dan nog betere graphics? Sony is van de Playstation, dus PS3, wat neerkomt op PS3 versie met betere graphics, waarvoor je zegt dat ie net zo mooi word als de X360 versie. Raar Ik bedoel dat de ps3 versie net zoveel mogelijkheden krijgt als de x-box versie, alleen zal het grafische gedeelte van de ps3 net even iets beter zijn. Met mooi bedoel ik de mogelijkheden. dit hoeft nie eens hoor. als je kijkt naar de games die tot nu toe zijn uitgekomen voor ps3 en 360, komen de 360 spellen eigenlijk altijd beter uit de graphics vergelijking. zoek maar op op gamespot e.d. En alle screens en de 2 trailers zijn allemaal opgenomen op een 360, dus hoe kan je dat nou met zekerheid zeggen over de ps3, je hebt nog niet eens kunnen zien hoe de graphics er daar op uit zien. dat komt omdat de ps3 versie een beetje achterloopt Zoiezo kun je wel zien dat er bij een paar spellen de graphics beter zijn dan de 360 . Maar het is toch echt de aller nieuwste game- console dus jullie moeten er toch echt aan gaan geloven want de hele game- reeks komt daar nu op uit. Alleen je bepaalt het natuurlijk zelf of je de PS3 nu gelijk of later gaat kopen. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Zoiezo kun je wel zien dat er bij een paar spellen de graphics beter zijn dan de 360 . Maar het is toch echt de aller nieuwste game- console dus jullie moeten er toch echt aan gaan geloven want de hele game- reeks komt daar nu op uit. Alleen je bepaalt het natuurlijk zelf of je de PS3 nu gelijk of later gaat kopen. Ehmm..En niet op de 360? Dat is helemaal niet bekend. Hoogstwaarschijnlijk komen de volgende gta's ook weer op beide platformen uit. Dus niemand moet voor Gta een ps3 kopen. Niet voor 4 en niet voor de volgende. Reageren
ChristiaanB Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Jammer voor ps3 owners, en ik begrijp dat jullie teleurgesteld zijn, maar Deal with it! Je kan gewoon nog het spel uitspelen op de ps3, alleen op de 360 heb je nog wat aan de verhaallijn oid toegevoegd. Tja, maar wel vreemd is dat op een blue-ray disk kan veel meer data op dus waarom wordt de xbox versie toch groter (langere verhaallijn) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.