Jump to content

PS3 wordt tekort gedaan !

Recommended Posts

• Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

31

• JasonStatham

16

• michael50000

9

• Gta-killer

7

Geplaatst:

Ik heb dit topic een tijd geleden geopend. Toen was ik helemaal van streek omdat de Xbox meer zou krijgen als de Ps3 voor GTA IV. Nu maakt het me eigenlijk helemaal niets meer uit. ^_^

Geplaatst:

Tja schuld van Sony e. Als zij geld hadden gedokt kon het omgekeerd zijn... Jij schuift de schuld op Rockstar?

Geplaatst:

Als ik Rockstar was zou ik voor het meeste geld gaan. En dat hebben ze ook gedaan. Als Sony nu met een megabedrag zou komen dan zou Rokstar het moeilijk krijgen.

Geplaatst:
Op Xbox 360 zijn leukere spellen , waarom zou je een console zoals PS3 kopen om 2 jaar te wachten op leuke games. PS3 koop ik wel in Januari als tie 300 of 350 euro is ofzo , en de mensen die hem gelijk kochten voor 600 euro zijn gewoon hebberig.

Dus ik (en vele andere leden) zijn:

Hebberig 
Syn: gierig, begerig, inhalig, schokkig, hebzuchtig, baatzuchtig

Man doe eens normaal. Wat heeft 600€ betalen te maken met gierig? (zie: hebberig) Dan ben jij eerder gierig. Trouwens, je bent misschien niet op de hoogte maar de PS3 kost 400€. :schater:

Je hebt waarschijnlijk nog nooit op een PS3 gespeeld en weet dus ook niet welke games er zijn. ;)

Nou ik bedoel daarmee te zeggen , dat je gewoon moet wachten tot de PS3 wat afgeprijsd is. Op 360 zijn nu vele betere spellen , dus waarom zou je in 2007 een PS3 kopen na mijn mening. Koop hem dan in 2008 ofzo. :7

Nu ja, sommige mensen willen geen geld uitgeven aan 2 consoles omdat ze dat geldverspilling lijkt... En sommige van die mensen hebben liever ene ps3. Dus wat heeft het voor zin om te wachten tot je hem koopt en dan pas spelen of hem nu kopen en de toppers van nu spelen (die zijn er echt wel...)

Geplaatst:

tjah beetje bullshit...maar dat is het wereldje hea? Ik heb zelf een ps3 en alle releases van gta zijn op de ps geweest! Dus ik vindt dat rockstar wel een grootdeel aan sony te danken heeft...Laat ze de release datum maar wat eerder doen,want ik zit nu al op het puntje van iijn stoel

Geplaatst:
Als ik Rockstar was zou ik voor het meeste geld gaan. En dat hebben ze ook gedaan. Als Sony nu met een megabedrag zou komen dan zou Rokstar het moeilijk krijgen.

Sony kan tog ook hetzelfde bieden want die downloadbare contant kan op allebei verschijnen

tjah beetje bullshit...maar dat is het wereldje hea? Ik heb zelf een ps3 en alle releases van gta zijn op de ps geweest! Dus ik vindt dat rockstar wel een grootdeel aan sony te danken heeft...Laat ze de release datum maar wat eerder doen,want ik zit nu al op het puntje van iijn stoel

Mee eens :Y

Geplaatst:

Best wel grappig eigenlijk dat al die mensen zitten te jammer om extra content....

Mensen, hadden de xbox/ ps2 gebruikers extra content toen Sa uitkwam? nee vonden jullie gta toen ook stom? nee.

Tis gewoon hebben hebben hebben... belachelijk.

Geplaatst:
Best wel grappig eigenlijk dat al die mensen zitten te jammer om extra content....

Mensen, hadden de xbox/ ps2 gebruikers extra content toen Sa uitkwam? nee vonden jullie gta toen ook stom? nee.

Tis gewoon hebben hebben hebben... belachelijk.

Ik wil nou niet hebberig doen maar hoe meer GTA IV hoe beter

Geplaatst: (bewerkt)
als ik het goed begrepen heb is de extra verhaal lijn te downloaden op een later tijdstip ;)

leuk maar je moet dan betalen zeker is dat ook voor de ps3?

Bewerkt: door thug
Geplaatst:
als ik het goed begrepen heb is de extra verhaal lijn te downloaden op een later tijdstip ;)

Het is 360 exclusief, microsoft heeft daar 50 miljoen voor neergeteld (25 miljoen per episode), en hoogstwaarschijnlijk tegen microsoftpoints, dus ja dan moet je er voor betalen.

Geplaatst:

Het is 360 exclusief, microsoft heeft daar 50 miljoen voor neergeteld (25 miljoen per episode), en hoogstwaarschijnlijk tegen microsoftpoints, dus ja dan moet je er voor betalen.

Zou San Andreas niet ook ps2 exclusief worden, zouden bijde stories delen niet ook exclusief worden.

Door het ook op de andere console uit te brengen kan sony meer winst maken en daar draait het bij een bedrijf toch om.

Ze zeggen wel vaker dat het exclusief en sony zal er vast en zeker ook wel wat voor hebben betaald om san andreas (tijdelijk) exclusief te maken voor ps2, maar dat wil nog niet zeggen dat het 100%zeker is dat het niet naar andere console komt.

Geplaatst:

Zou San Andreas niet ook ps2 exclusief worden, zouden bijde stories delen niet ook exclusief worden.

Door het ook op de andere console uit te brengen kan sony meer winst maken en daar draait het bij een bedrijf toch om.

Ze zeggen wel vaker dat het exclusief en sony zal er vast en zeker ook wel wat voor hebben betaald om san andreas (tijdelijk) exclusief te maken voor ps2, maar dat wil nog niet zeggen dat het 100%zeker is dat het niet naar andere console komt.

Nee het is niet 100 procent zeker dat het exclusief blijft. Maar voor 25 miljoen per downloadable content pack denk ik dat ze wel 100 procent exclusiviteit kunnen kopen :puh: Ik denk dat sony niet eens zoveel heeft betaald voor de 6 maanden exclusiviteit van het hele spel voor de vorige delen. Het eerste pakket stond voor maart 2008 gepland (voordat gta werd uitgesteld), dus als het nog ooit naar de ps3 nog komt duurt het iig wel even.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...