TNF Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Wedden dat het daarna ook uitkomt op de PS3, Bij Rockstar zijn ze nog altijd niet achterlijk als het gaat om marketing en economie Reageren
shootama Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 TNF wat lul je slap. Als sony er niet voor betaald krijgen ze het ook niet. Sony heeft gezegd een tijd geleden dat ze GTA IV niet echt nodig hadden om een succesvolle console te krijgen. Dus lijkt het me niet dat ze ervoor gaan betalen en dan blijft het exclusive voor Microsoft en de XBOX 360. De kans zit er dan wel weer in dat ALS GTA IV voor de pc uitkomt, het wel voor de PC gaat verschijnen ivm games for windows en live anywhere en dat soort dingen. Mij hoor je dus niet klagen. Reageren
DeFrikandellenKoning Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Als ik GTA IV maar kan spelen vind ik alles best Reageren
carl0 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Als ik GTA IV maar kan spelen vind ik alles best That's the spirit! Reageren
Swiggers Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Als ik GTA IV maar kan spelen vind ik alles best That's the spirit! Ik ook en het liefst ook nog op de PC Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Het begint zo onderhand behoorlijk vervelend te worden.- De extra content voor de Xbox 360. - Wie je optimaal van GTA IV genieten moet je een Xbox360 hebben. - Microsoft geeft 50 miljoen aan Rockstar Games. De ps3 bezitters worden bijna gedwongen om een Xbox360 te kopen. Ik vind dat Rockstar Games niet goed bezig is. Eerst was altijd Playstation die de eer kreeg om als eerste altijd een nieuwe GTA game te lanceren. Nu komen beide GTA's tegelijke tijd uit. Xbox probeert gewoon meer mensen aan een Xbox te krijgen door zich veel op GTA te richten. Maar wat als dalijk GTA IV niet zo goed spel blijkt te zijn. Ik bedoel dat zou toch kunnen. Maar Rockstar kennende zal GTA IV wel weer een succes worden. In het begin was ik heel blij met GTA IV. Maar nu vind ik het steeds minder worden. Al komt dalijk GTA IV niet eens uit voor een ps3 dan toch zal ik een ps3 kopen. Wat vinden jullie ? Dit is mijn mening , het is goed dat de ps 3 op zijn tanden krijgt misschien zullen dan de prijzen zakken + gta 4 komt 9/10 niet uit op pc . Dan mag de xbox 360 wel een paar voordelen krijgen vindt ik . Bewerkt: 15 juli 2007 door bruindebeer1 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Dit is mijn mening , het is goed dat de ps 3 op zijn tanden krijgt misschien zullen dan de prijzen zakken + gta 4 komt 9/10 niet uit op pc . Dan mag de xbox 360 wel een paar voordelen krijgen vindt ik . Wat heeft geen PC-versie te maken met een nadeel te opzichte van de Xbox? Duidelijk weer geen Sony fan, gun een ander ook eens wat man. Doordat de PS3 geen content krijgt zullen de prijzen heus niet gaan zakken hoor. Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Dit is mijn mening , het is goed dat de ps 3 op zijn tanden krijgt misschien zullen dan de prijzen zakken + gta 4 komt 9/10 niet uit op pc . Dan mag de xbox 360 wel een paar voordelen krijgen vindt ik . Wat heeft geen PC-versie te maken met een nadeel te opzichte van de Xbox? Duidelijk weer geen Sony fan, gun een ander ook eens wat man. Doordat de PS3 geen content krijgt zullen de prijzen heus niet gaan zakken hoor. Misschien wel te fel gereageerd van mij . Maar ik vind wel dat de ps3 prijs wel erg hoog ligt een goede computer kost een paar honderd euro's meer en kan veel meer doen dan de ps3 . Ben ook geen xbox fan . Vind gewoon stom van rockstargames dat ze het 9/10 niet op pc doen . Als gta 4 niet op pc uitkomt hoop ik echt ook al ben ik een rockstargames fan , hoop ik dat gta 4 een flop wordt . Ik ga voor gta4 geen xbox of ps 3 kopen . Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Dit is mijn mening , het is goed dat de ps 3 op zijn tanden krijgt misschien zullen dan de prijzen zakken + gta 4 komt 9/10 niet uit op pc . Dan mag de xbox 360 wel een paar voordelen krijgen vindt ik . Wat heeft geen PC-versie te maken met een nadeel te opzichte van de Xbox? Duidelijk weer geen Sony fan, gun een ander ook eens wat man. Doordat de PS3 geen content krijgt zullen de prijzen heus niet gaan zakken hoor. Misschien wel te fel gereageerd van mij . Maar ik vind wel dat de ps3 prijs wel erg hoog ligt een goede computer kost een paar honderd euro's meer en kan veel meer doen dan de ps3 . Ben ook geen xbox fan . Vind gewoon stom van rockstargames dat ze het 9/10 niet op pc doen . Als gta 4 niet op pc uitkomt hoop ik echt ook al ben ik een rockstargames fan , hoop ik dat gta 4 een flop wordt . Ik ga voor gta4 geen xbox of ps 3 kopen . bedoel je niet 19/10? nouja als je daarom al hoopt dat het een flop word. bij vorige games kwam de pc versie ook niet op de eerste launchdatum uit, maar half jaar later dan de ps2 versie tegelijk met de xbox versie. Rockstargames heeft het al druk genoeg met de ps3 en 360 versie tegelijk uit te brengen, dus als ze nog een pc versie willen maken, zou het iig heel moeilijk zijn die ook nog is tegelijk te releasen met de console versie. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Misschien is het dan een paar posten terug, toch sluit ik me aan bij Boris H. Stel jullie eens in de plaats van Rockstar Games. Jij brengt grote namen op de markt met name als GTAIV. Het is jou doel geld in het laadje te voorzien om nog meer games te maken. Wie kies je dan uiteindelijk? Diegene die je de grootste kluis geeft. Als Microsoft nu eenmaal zijn kluisje (50 miljoen dollar) aan Rockstar Games wilt uitgeven zie ik hiervan het probleem niet in. Exclusieve download komt op Xbox Marktplace. Wat is de fun eraan? Boris H. vertelt ons dat "Met de komst van de Playstation 3 heeft Sony gezegd GTA IV niet nodig te hebben om een succes van de Playstation 3 te maken en hebben ze dus ook niks betaald aan Rockstargames." Begint Sony nu dan niet een beetje terug te krabbelen? Grand Treft Auto is een beroemde reeks in de game industrie en elke game moet geld opbrengen. Niet alles gaat naar Rockstar wanneer GTA IV gelanceerd is en miljoenen gamers dit spel in huis hebben gehaald. Microsoft krijgt zijn deel, net zoals Sony. Dat kleine stukje extra is om mensen aan te zetten op kopen. Geen enkele console is perfect, nu nog niet. Reageren
shootama Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 [...] Maar ik vind wel dat de ps3 prijs wel erg hoog ligt een goede computer kost een paar honderd euro's meer en kan veel meer doen dan de ps3 . [...] Heb je er wel aan gedacht dat er bij een ps3 ook nog een TV moet? en als je dan een PS3 neemt moet er natuurlijk ook een mooi full-HD TV bij of in ieder geval een HD-ready TV wil je je PS3 goed benutten, het lijkt me niet dat je als je een PS3 hebt op een klein TVtje met zeer weinig pixels wil spelen. En aangezien zo'n TV al gauw meer dan €1000 kost kom je met een PS3 met een goede TV al net zo duur uit als een High-End PC. Reageren
TomHagen Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Ik vind het allemaal niks uitmaken, ik heb een PS3 en kan GTA IV spelen, wat een fantastisch spel wordt. Wat wil je nog meer?? die downloadeble content zou mss wel leuk zijn, maar zonder is het niet veel minder leuk toch. En ik zat te denken, stel dat Sony wel geld wou geven voor GTA IV exclusief... Ik vraag me af of Rockstar daar dan een goede deal me doet,aangezien PS3 nog lang niet zo veel verkocht is als XBOX360, dus mij lijkt dat IV nu heel veel verkocht wordt voor Xbox.... Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 [...] Maar ik vind wel dat de ps3 prijs wel erg hoog ligt een goede computer kost een paar honderd euro's meer en kan veel meer doen dan de ps3 . [...] Heb je er wel aan gedacht dat er bij een ps3 ook nog een TV moet? en als je dan een PS3 neemt moet er natuurlijk ook een mooi full-HD TV bij of in ieder geval een HD-ready TV wil je je PS3 goed benutten, het lijkt me niet dat je als je een PS3 hebt op een klein TVtje met zeer weinig pixels wil spelen. En aangezien zo'n TV al gauw meer dan €1000 kost kom je met een PS3 met een goede TV al net zo duur uit als een High-End PC. de prijzen van hdtvs zijn al genoeg gezakt hoor. en full hd is nu nog wel geldverspilling. Mijn 82 cm hdtv die tot 1080i ondersteunt koste 600 euro. En het beeld is perfect. Reageren
Sjoeter Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 ik vind het alleen maar mooi en rechtvaardig nu worden de sony fanboy's gewoon keihard afgestraft voor het voorbarig uitbrengen van hun mening. hij word gewoon beter op de x360, jammer dan. sony misbruikt jullie gewoon jongens. ze plukken jullie kaal en jullie merken het niet eens... en nu heeft rockstar gewoon het laatste zeggie en door het handelen van sony heeft microsoft de optie gekregen om hem ook te krijgen vanaf de eerste releas en daar maken ze volledig gebruik van. Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 ik vind het alleen maar mooi en rechtvaardig nu worden de sony fanboy's gewoon keihard afgestraft voor het voorbarig uitbrengen van hun mening. hij word gewoon beter op de x360, jammer dan. sony misbruikt jullie gewoon jongens. ze plukken jullie kaal en jullie merken het niet eens... en nu heeft rockstar gewoon het laatste zeggie en door het handelen van sony heeft microsoft de optie gekregen om hem ook te krijgen vanaf de eerste releas en daar maken ze volledig gebruik van. Als het gaat om GTA kan je niet eens zeggen dat Sony ons gebruikt. Ze hebben van te voren aangekondigd niet GTA exclusief op PS3 te houden. En dat Xbox (Microsoft) daar gebruikt van maakt maakt mij toch niks uit? Ik heb een PS3 gekocht zodat ik zeker wist dat ik GTA IV kon spelen, en daar zal geen verandering in komen, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.